SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
NOS, met 3sdehand en Rox
Sporza, met helaas Ruben Van Gucht en helaas Ine Beyen
Eurosport, met hopelijk het gouden koppel Nick Stöpler en Jip van den Bos
poll
pollThe owls are not what they seem
Dan neemt de voorsprong inderdaad snel af denk ik.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Voorsprong groeit enkel maar, met 1 vrouw op kop ga je het niet redden. Zelfs geel lijkt me totaal niet meer te redden. Zou best kunnen dat Kastelijn 4, 5 minuten pakt deze rit en dan zit een top 5 (of podium?) er misschien wel in met slechts 1 bergrit te gaan. Dus de andere teams mogen ook wel dringend een mannetje bijzetten.
Van der Poel?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ideale etappe voor VDP vandaag.
Oh oké.quote:
Is dit een retorische vraag?quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn die 20 motoren rondom de kopgroep allemaal nodig?
Nee een motorische vraag.quote:
Komt ook nog wel een vrij lange tijdrit achteraan natuurlijk (mocht ze zaterdag overleven)quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:47 schreef Fretwork het volgende:
Hoeveel zou Kastelijn verliezen in een bergrit? In Romandie gaf ze onderweg naar Thyon 2000 maar 1:30 toe op van Vleuten.
Een rit die bizar veel lijkt op rit 7...
___/\_/
Cordon-Ragot staat nog iets dichter. Als die in het geel komt is het interessant te zien wat ze kan als ze er vol voor gaat. Lijkt me minder dan Kastelijn bergop maar het geel kan gekke dingen doen met mensen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eerst maar even kijken hoeveel ze overhouden, maar ik zou Kastelijn geen 5 minuten geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |