Nou lekker dan, moet hij eens denken dat iemand dat bij zijn dochter zou doenquote:
Morguh heerquote:
lopend, bijna hinkelendquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh heer![]()
De Nederlandse taal kan je alle kanten mee op
Ik ga het plaatje even draaien, anders kan ik het niet lezen..quote:
Middag, ja wat een prut weer he, met name voor al die mensen die nu vakantie hebben en op de camping staanquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemiddag op deze regenachtige dag
Ja, is echt zo dag voor. Ik ook twee keer vandaagquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:05 schreef Lovely het volgende:
Beetje nat geworden door de regen jakkie bah
Blijft nu wel droog volgens mijquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is echt zo dag voor. Ik ook twee keer vandaag
Hier is het al sinds vanmorgen 5 uur aan een stuk door aan het regenenquote:
Hier mottig vanmiddag en later een beste bui, verder niks kreeg wel een melding dat er een bui aan kwamquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is het al sinds vanmorgen 5 uur aan een stuk door aan het regenen
ben je alweer in NL dan??/quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is het al sinds vanmorgen 5 uur aan een stuk door aan het regenen
Technisch gezien niet, maar ik zit dichter bij mijn geboorteplaats dan mijn huidige woonplaatsquote:
dan weet ik denk ik wel waar je bentquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, maar ik zit dichter bij mijn geboorteplaats dan mijn huidige woonplaats
Morguh HCquote:
Ah had net geantwoordquote:Op vrijdag 28 juli 2023 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh HC![]()
Nog een beetje kunnen slapen?
Bijna F1quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Insgelijks.
Valt er nog iets te juichen?
Hey Jippiequote:
Volgens mij heeft het daar nog nooit niet geregend. Een onjuichje daarvoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Regen daar in België. Levensgevaarlijk,
vreselijk, nu weer iedereen naar binnen, te slecht weerquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het daar nog nooit niet geregend. Een onjuichje daarvoor.
ben benieuwd of de kwalificatie straks doorgaat, of morgen de sprintrace.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vreselijk, nu weer iedereen naar binnen, te slecht weer
Ja ik hoorde dat er twijfel over is, haal Spa dan van de kalender, doe er iig geen sprintracequote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
ben benieuwd of de kwalificatie straks doorgaat, of morgen de sprintrace.
Dat of kies een weekend waarbij je vantevoren kan zeggen dat de weersverwachting droger is. Zo'n periode moet toch wel te berekenen zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat er twijfel over is, haal Spa dan van de kalender, doe er iig geen sprintrace
Voor mij hoeft die sprint ook niet hoor, haalt ook mijn hele gamemanagerdinges door de war omdat ik vergeet op tijd aan te passen(die dit jaar sowieso ruk is omdat ik het eerste raceweekend per ongeluk heb overgeslagen).quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:03 schreef KinKiJan het volgende:
Fia is bereid de sprint te annuleren als dat een veilige kwalificatie (dan morgen) kan garanderen
Sprint sowieso al niet zo'n fan van, maar wie dat een goed idee voor Spa vond is me een raadsel ..
En Otmar Szafnauer is na deze race geen teambaas meer bij Alpine.
Ah wel, de waterpolo dames zijn wereldkampioen![]()
Ben geen Max fan, maar hij is wel een goed coureur en hij kan die 5 plaatsen makkelijk inhalen met die auto van hemquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En max weer P1 (ja ik weet dat hij 5 plaatsen terug moet)![]()
![]()
Enig idee waar ik het op internet kan zien zonder te betalen ?quote:
Middag heerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Enig idee waar ik het op internet kan zien zonder te betalen ?
Goeiemorgen
Een heer van stand zou Olie B. Bommel zeggen.quote:
En zo is hetquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een heer van stand zou Olie B. Bommel zeggen.
Staat geland voor eind september. Maar eerst dinsdag voorlichting over bestralen. Dan misschien daarvoor kiezen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het![]()
Weet je al wat meer over je operatie?
Jemig wat laten ze daar een lange tijd tussen zitten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staat geland voor eind september. Maar eerst dinsdag voorlichting over bestralen. Dan misschien daarvoor kiezen.
Ja, en dan zijn we al 4 maanden verder na de eerste diagnose.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat laten ze daar een lange tijd tussen zitten.
Ik vind het echt niet normaal.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn we al 4 maanden verder na de eerste diagnose.
Geen idee Tong, wij hebben een abo op F1TV voor ¤ 64,99 per jaar en kan je alles zien, vrije training, kwalificaties en race. Je kan kiezen voor Engels of NL commentaar (viaplay) Wij hebben het al jaren en zeer goede stream, die je kan casten naar je TV.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Enig idee waar ik het op internet kan zien zonder te betalen ?
Goeiemorgen
Al gezien dat het op de VRT is. Bedankt. Ga je post effe uitpluizen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee Tong, wij hebben een abo op F1TV voor ¤ 64,99 per jaar en kan je alles zien, vrije training, kwalificaties en race. Je kan kiezen voor Engels of NL commentaar (viaplay) Wij hebben het al jaren en zeer goede stream, die je kan casten naar je TV.![]()
![]()
https://f1tv.formula1.com/
Lees net dat je ziek bent Tong... veel sterktequote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al gezien dat het op de VRT is. Bedankt. Ga je post effe uitpluizen.
Dank je.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lees net dat je ziek bent Tong... veel sterkte
Ik hoop dat de McLarens het een beetje bij kunnen houden de rest van het seizoen, dan kan het tussen 3 teams gaan wie 2e in het constructeurs kampioenschap gaat en hebben we wat meer strijd voor de podium plekkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een baas , die Max, geweldig!
Maar ook heel goed en leuk voor Piastri, daar gaan we nog wel meer van zien![]()
![]()
Ik gun het Lando ook en van Piastri als rookie, geweldig. Alonso heeft bij bij mij ook de gunfactor, net als Gasly en Riciardo. Maakt het ook spannender, ik vind het leuk dat Max vanaf plek 6 moet starten, heeft hij nog een uitdaging en wij wat om naar te kijken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat de McLarens het een beetje bij kunnen houden de rest van het seizoen, dan kan het tussen 3 teams gaan wie 2e in het constructeurs kampioenschap gaat en hebben we wat meer strijd voor de podium plekken![]()
Alonso is voor mij sowieso een van de beste coureurs van zijn generatie, al komt dat niet helemaal tot zijn recht in de statistieken voor hem. Heeft vooral denk ik met paar verkeerde keuzes te maken gehad, op een verkeerd moment bij het verkeerde team zitten. Maar ik schaar hem wel in de rangen waar Prost en Lauda in zitten, slim, all around en nu hij bevrijd is van het Ferrari/McLaren keurslijf een openbaring qua persoonlijkheidquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik gun het Lando ook en van Piastri als rookie, geweldig. Alonso heeft bij bij mij ook de gunfactor, net als Gasly en Riciardo. Maakt het ook spannender, ik vind het leuk dat Max vanaf plek 6 moet starten, heeft hij nog een uitdaging en wij wat om naar te kijken.![]()
![]()
helemaal met je eens wat betreft Alonso! En wat Riciardo betreft, die heeft voor mij de gunfactor omdat ik het een sympathieke vent vind, net als Hulkenberg trouwens. Ik ben geen fan van Hamilton. Ik mag die man niet met zijn geklaag en gezeur. Zelf jaren de beste auto gehad, DAS systeem wat niet mocht en nu maar zeiken op Red Bull, ik vind dat onsympathiek jankgedrag van een verwende kleuter. Of het een goede coureur is, zelfs daar twijfel ik nu over als ik zie wat een Alonso met zijn auto doet, Piastri als rookie, zelfs Albon in veel mindere auto's. Van mij mag Hamilton stoppen, ook de Engelse pers die hem beschrijft alsof hij God himself is.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alonso is voor mij sowieso een van de beste coureurs van zijn generatie, al komt dat niet helemaal tot zijn recht in de statistieken voor hem. Heeft vooral denk ik met paar verkeerde keuzes te maken gehad, op een verkeerd moment bij het verkeerde team zitten. Maar ik schaar hem wel in de rangen waar Prost en Lauda in zitten, slim, all around en nu hij bevrijd is van het Ferrari/McLaren keurslijf een openbaring qua persoonlijkheid![]()
Lando en Piastri zijn de coureurs van de toekomst en leuk om ze vooraan te zien en ook goed voor hen zelf dat ze nu mee kunnen doen voor het podium. Voed hun honger naar meer en leuke gasten in het algemeen.
Riccairdo is volgens mij allang over zijn top heen, goede coureur maar geen killer zoals Verstappen, Hamilton of Alonso dat zijn.
Het Alphine duo zijn ook goede coureurs maar voor mij ook beetje middle of the pack gasten. Zetten redelijk goede resultaten neer, op rare dagen hele goede resultaten maar ze maken op mij geen consistente goede indruk. Beetje niveau 2e rijder bij een top team. Geen bedreiging voor de kopman, maar rijden wel de punten naar huis.
Dany Ricc heeft een heel grote gun factor en een hele grote marketing factor, zeker voor een bedrijf als Red Bull wiens verdien model buiten de automobiele industrie ligt. Ik denk dat dat ook een doorslaggevende factor is geweest om hem terug het team in te halen is geweest. Hij is een leuk figuur om erbij te hebben. Begrijp me niet verkeerd, als persoonlijkheid is hij zeker een toegevoegde waarde op de grid.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
helemaal met je eens wat betreft Alonso! En wat Riciardo betreft, die heeft voor mij de gunfactor omdat ik het een sympathieke vent vind, net als Hulkenberg trouwens. Ik ben geen fan van Hamilton. Ik mag die man niet met zijn geklaag en gezeur. Zelf jaren de beste auto gehad, DAS systeem wat niet mocht en nu maar zeiken op Red Bull, ik vind dat onsympathiek jankgedrag van een verwende kleuter. Of het een goede coureur is, zelfs daar twijfel ik nu over als ik zie wat een Alonso met zijn auto doet, Piastri als rookie, zelfs Albon in veel mindere auto's. Van mij mag Hamilton stoppen, ook de Engelse pers die hem beschrijft alsof hij God himself is.
Ik vind het zo leuk dat ik, ondanks alle opmerkingen over f1 in meerdere topics, nog steeds geen flauw idee heb over wie je t hebtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik gun het Lando ook en van Piastri als rookie, geweldig. Alonso heeft bij bij mij ook de gunfactor, net als Gasly en Riciardo. Maakt het ook spannender, ik vind het leuk dat Max vanaf plek 6 moet starten, heeft hij nog een uitdaging en wij wat om naar te kijken.![]()
![]()
Jui is het nieuwe F1-forumquote:Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alonso is voor mij sowieso een van de beste coureurs van zijn generatie, al komt dat niet helemaal tot zijn recht in de statistieken voor hem. Heeft vooral denk ik met paar verkeerde keuzes te maken gehad, op een verkeerd moment bij het verkeerde team zitten. Maar ik schaar hem wel in de rangen waar Prost en Lauda in zitten, slim, all around en nu hij bevrijd is van het Ferrari/McLaren keurslijf een openbaring qua persoonlijkheid![]()
Lando en Piastri zijn de coureurs van de toekomst en leuk om ze vooraan te zien en ook goed voor hen zelf dat ze nu mee kunnen doen voor het podium. Voed hun honger naar meer en leuke gasten in het algemeen.
Riccairdo is volgens mij allang over zijn top heen, goede coureur maar geen killer zoals Verstappen, Hamilton of Alonso dat zijn.
Het Alphine duo zijn ook goede coureurs maar voor mij ook beetje middle of the pack gasten. Zetten redelijk goede resultaten neer, op rare dagen hele goede resultaten maar ze maken op mij geen consistente goede indruk. Beetje niveau 2e rijder bij een top team. Geen bedreiging voor de kopman, maar rijden wel de punten naar huis.
JUI is het F1 forum waar mensen met verstand van zaken komenquote:
quote:Op zondag 30 juli 2023 02:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
JUI is het F1 forum waar mensen met verstand van zaken komen + HC![]()
![]()
Als je maar verstand van juichen hebtquote:
Ja dat ziet er goed uitquote:
O dat is lief vanquote:Op zondag 30 juli 2023 07:26 schreef Charmian het volgende:
Dankzij @:tong80 kan ik de race dit weekend kijken ipv luisteren![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2023 02:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat ik, ondanks alle opmerkingen over f1 in meerdere topics, nog steeds geen flauw idee heb over wie je t hebt
Er zijn zoveel plekken en te weinig mensen..quote:Op maandag 31 juli 2023 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
TT: de koffie staat klaar, er is alleen niemand om koffie mee te drinken. Bloed hier ook al dood
Ik pak er net nog eentjequote:
Hey mopske.quote:
Goedemorgen heer tong.quote:
Goedemorgen.quote:
Ja,even wat meer drukte hier naar toe halen.Komt wel goed.quote:
We wachten af.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,even wat meer drukte hier naar toe halen.Komt wel goed.
Wat geinig Nick Schilder samen met zijn oma in dezelfde jas in Volendam?quote:
En daar ging mijn koffie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat geinig Nick Schilder samen met zijn oma in dezelfde jas in Volendam?
Mogguh!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daar ging mijn koffie.![]()
Goedemorgen KJ.
Moesje.quote:
Oma is toch mooi, Van harte.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Druk geweest in huis, oma geworden en me vervelen met EJVJL![]()
Mooi liedje, weet alleen niet wat ze precies zingenquote:
Heel erg poëtischquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi liedje, weet alleen niet wat ze precies zingen
Heb je Nederlandse tekst, als ik vertaal klopt het niet echtquote:
Pfft niet zo bij de hand 🤣quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je Nederlandse tekst, als ik vertaal klopt het niet echt
`Hey Laf, alles goed daar? Branden zijn over las ik, gelukkig maarquote:
wat kijk je?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 01:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ben serie aan het kijken, misschien dom want drukke dag morgen, maar och, niks wat niet met wallen op de enkels gedaan kan worden
oh daar he ik nooit van gehoord, wel van SOA... ehhh weet niet of je dat zo wel afkortquote:Op woensdag 2 augustus 2023 01:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laatste seizoen van Mayans MC, is een spinoff van Sons of Anarchy
Haha! Nee die wil je niet hebben, maar ernaar kijken kan geen kwaadquote:Op woensdag 2 augustus 2023 01:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh daar he ik nooit van gehoord, wel van SOA... ehhh weet niet of je dat zo wel afkort
Komt vast goed toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 01:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ben serie aan het kijken, misschien dom want drukke dag morgen, maar och, niks wat niet met wallen op de enkels gedaan kan worden
Lekkerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed toch?
Lekker bak sterke koffie en je kan er weer tegen.
Prachtige tekst.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
Forseti
Forseti
Letzter Traum • Windzeit (2002)
Share Font size
Original
German
Letzter Traum lyrics
Der Gewitter Brandung tosen
Rückt vorm Sturm getrieben näher.
Schattenlos im trüben Wetter
Steht ein Ahorn ohne Blätter:
Wie ein altersgrauer Seher,
Wie ein altersgrauer Seher.
Längst erblindet seines Samens
Sprösslingsscharen überragend
Scheint er von sich selbst zu träumen
Zwischen jungen starken Bäumen:
Vieler Winter Würde tragend,
Vieler Winter Würde tragend.
In des Regenwassers Bächen
Welkelose Blätter schwimmen
Seine Krone wogt im Winde
Schimmelgrün auf morscher Rinde:
Sie bereifen Lebensglimmen,
Sie bereifen Lebensglimmen.
Tief ein Riss im Holz sich weitet
Harz entströmtes Markes Grunde
Fließt herab am hohen Stamme
Und der nahen Blitze Flamme:
Leuchtet golden in der Wunde,
Leuchtet golden in der Wunde.
Unentwegt der kahlen Krone
Zacken durch den Himmel schweifen
Ihrem Traum gehorchend wanken
Äste ächzen [und] aufwärts ranken:
Zweige nach den Blitzen greifen,
Zweige nach den Blitzen greifen.
Flehen, dass des Alters Wunde
Eines Blitzes Feuer heile
Dass ihr Traum dem Sturm erfolge
Losgelöst als Asche Wolke:
Frei dem Strom der Zeit enteile,
Frei dem Strom der Zeit enteile.
https://lyricstranslate.com/en/forseti-letzter-traum-lyrics.html
Hey Laf. Ik moet het even zonder doen. Ze moeten nuchter bloed hebben. Maar des te meer geniet ik er zo van als ik weer thuis ben.quote:
Jep alles goed hiero.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Hey Laf, alles goed daar? Branden zijn over las ik, gelukkig maar
Fijn te horenquote:
Glaasje bronwater voor jou dan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Laf. Ik moet het even zonder doen. Ze moeten nuchter bloed hebben. Maar des te meer geniet ik er zo van als ik weer thuis ben.
quote:
Had gewoon water genomen, maar nu ondertussen aan mijn twee bakkie bezigquote:
Lekker. Ik zit een beetje in de zon.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had gewoon water genomen, maar nu ondertussen aan mijn twee bakkie bezig
Lucky you, hier komt het met bakken de lucht uit. Ben al blij dat ik droog ben gebleven net. Was net binnen en kwam met bakken de lucht uitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:13 schreef laforest het volgende:
[..]
Lekker. Ik zit een beetje in de zon.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you, hier komt het met bakken de lucht uit. Ben al blij dat ik droog ben gebleven net. Was net binnen en kwam met bakken de lucht uit
Dat doe je goed, lekker zelf genieten van de zon en andere aan het werk latenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze zijn hier bezig met verbouwen. Ik kijk rustig toe
Betaal ik ook voorquote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe je goed, lekker zelf genieten van de zon en andere aan het werk laten
Dat nam ik ook wel aan, voor niets werken de meeste mensen nietquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat nam ik ook wel aan, voor niets werken de meeste mensen niet
O dat is wel lekker. Meestal duurt het langer dan verwacht.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Gaat veel sneller dan gedacht. Kunnen einde van de week verven. Daarna inrichten.
Zeker een heel mooie tekst.Als ik het lees is het voor mij makkelijker dan wanneer ik het hoor.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker een heel mooie tekst.Als ik het lees is het voor mij makkelijker dan wanneer ik het hoor.
Truequote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker. Meestal duurt het langer dan verwacht.
Dikke prima hier. met u ook?quote:
Ik had een geweldige leraar Duits.Toen we verhuisden en ik naar een andere school moest liep ik vet voor op de anderen.Met Frans ging dat iets minder jammer genoeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:23 schreef Lovely het volgende:
Zelfs Duits lezen kan ik niet( heb nooit Duits gehad )
Dat is wel fijn,leer je het ook veel beterquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had een geweldige leraar Duits.Toen we verhuisden en ik naar een andere school moest liep ik vet voor op de anderen.Met Frans ging dat iets minder jammer genoeg.
Twee nieuwe kamers aan het aanbouwen; studiekamer en 'mancave' /gaming roomquote:
Hoi Famke fan myn dreamen.quote:
Het betere werk.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Twee nieuwe kamers aan het aanbouwen; studiekamer en 'mancave' /gaming room
Met jou ook toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Hey FF, dat is echt heel lang geleden..
Las al dat het goed met je gaat
Zij echte grote ruimtes. Ben ondertussen al met aanschaf van de inrichting begonnen. Net een plafond-gemonteerde projector gekocht.quote:
Hey HCquote:
Alles goed?quote:
Hoor je heel veel momenteel dat mensen moe zijn, ben zelf ook wel moequote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
moe, poh
verder alles goed![]()
Was het bloedprikken goed gegaan?
gelukkigquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor je heel veel momenteel dat mensen moe zijn, ben zelf ook wel moe
Ja is goed gegaan, door de chemo is het ieder jaar weer moeilijker om te prikken. Maar ik was zo klaar
Stelt niet zo heel veel voor.
quote:
Snapte ik, alarm is elders gegaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat je zo klaar was bedoelde ik
ja ik kijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snapte ik, alarm is elders gegaan.of heb je het gehoord
Gister. Was halfuurtje. Maar napje is belangrijker toch.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik kijk
maar nu uur wachten, misschien doe ik wel een powernapje
tip: Geen vakantie meer nemen, gewoon op Fok! blijven. Je werd gemist door velen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
Wacht rustig op een tip @:Happycharly
Niet lang genoeg een powernapje gedaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:39 schreef HappyCharly het volgende:
waarom zo moe, nu maak ik me zorgen
ja ytweede powernapje duurde urenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet lang genoeg een powernapje gedaan?
Oh wordt je naar wakker van tenminste heb ik wel, kort dutje wil nog welquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ytweede powernapje duurde uren
maar dat noemen we gewoon slapen
en dan is raar overdag
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh wordt je naar wakker van tenminste heb ik wel, kort dutje wil nog wel
ja ik normaal dus ookquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh wordt je naar wakker van tenminste heb ik wel, kort dutje wil nog wel
Oh dat wordt lang wakker blijven dus?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[..]
ja ik normaal dus ook
maar nu voel ik me uitgeslapen
en dat is raar
ja weet ut nietquote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat wordt lang wakker blijven dus?
Hhhm, kan helaas ook niet helpen zodat vanavond moe bent en kan slapen..Toch volgende keer even wekker zetten, zodat niet te lang slaapt overdag?quote:
Gelukkig maar,quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:00 schreef HappyCharly het volgende:
Nu wat langer. Wel na elke droom wakker. Maar voel me wat uitgeruster.
Wederom een goede morgen heerquote:
Kreeg vandaag na 10 jaar antwoord op een PM.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja.. dat was geen ninja edit
Whut?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Kreeg vandaag na 10 jaar antwoord op een PM.![]()
Duh, mijn favo Fok!ster.quote:
MOrguh Lafquote:
Heerquote:
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Kreeg vandaag na 10 jaar antwoord op een PM.![]()
Morguh HC voel je je iets beter vandaag?quote:
Ze kon niet meer inloggen. Geen idee waarom nu wel.quote:
Te grappigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze kon niet meer inloggen. Geen idee waarom nu wel.
Ja
o inderdaad vreemd na 10 jaar dan wel weer, of ze heeft ergens de inlog weer gevonden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze kon niet meer inloggen. Geen idee waarom nu wel.
Ja
Ja stuk beter gelukkigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh HC voel je je iets beter vandaag?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o inderdaad vreemd na 10 jaar dan wel weer, of ze heeft ergens de inlog weer gevonden.
Maar leuk toch na 10 jaar weer wat te horen.
Fijn te lezenquote:
neuj nog ong 3 weken en dan mogen ze me 3,5 weken missenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Charmainneke![]()
Heb je al vakantie ?
sub onder en sup boven, maar op mijn mobiel had ik het niet gedaan, teveel werkquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jaaa die bedoelde ik maar was vergeten op mobiel wat de code was
lekkahhhhquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
neuj nog ong 3 weken en dan mogen ze me 3,5 weken missennu nog een uur of wat werken (lekkah thuis) en dan wiekent
![]()
Wederom een goede morgen heerquote:
Zal jij helemaal wel blij om zijn gezien de drukte op je werk,quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 06:58 schreef gebrokenglas het volgende:
We kunnen juichen, het is weekend.
Heerlijk even.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal jij helemaal wel blij om zijn gezien de drukte op je werk,
Even weekend, even op adem komen.
Snap ik, gewoon even relaxen het weekend.quote:
Ja. En dan toch weer vroeg wakker wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, gewoon even relaxen het weekend.
Ja dat is wel balen. Maar het is je ritme om vroeg wakker te zijn. Misschien kan je nog een klein tikkie tussen door doen 😉quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En dan toch weer vroeg wakker worden... Nouja zo heb je nog wat aan je dag.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:03 schreef laforest het volgende:
Ik ben in een uiterst goede bui vandaag.
Zeg ik lekker nietquote:
Leuke dingen beleefd?quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:03 schreef laforest het volgende:
Ik ben in een uiterst goede bui vandaag.
Nice. 👍quote:
Hey Laf, nog steeds aan het genieten van je uiterst goede buiquote:
Jaquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Laf, nog steeds aan het genieten van je uiterst goede bui
Dat is dan wel een hele goede buiquote:
ja het is hier al weer 28 graden, ik juich meequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
Doen we toch gewoon even een 'het is weer mooi weer'-juich?![]()
Ja! En natuurlijk bijna weekend!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja het is hier al weer 28 graden, ik juich mee![]()
![]()
Nog beter, na vandaag 3 weken vakantieeeeeeeeequote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja! En natuurlijk bijna weekend!
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nog beter, na vandaag 3 weken vakantieeeeeeeee![]()
![]()
Als het maar goed weer blijft, we gaan niet weg, zitten met een hond en hebben net huis beetje opgeknapt en kan geld maar 1 x uitgeven helaas. En jij al geweest of ga je nog?quote:
Het is weer van het ene uiterste naar het andere he met de temperaturenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja het is hier al weer 28 graden, ik juich mee![]()
![]()
O lekker, geniet ervanquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nog beter, na vandaag 3 weken vakantieeeeeeeee![]()
![]()
Hoop het ook voor je!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het maar goed weer blijft, we gaan niet weg, zitten met een hond en hebben net huis beetje opgeknapt en kan geld maar 1 x uitgeven helaas. En jij al geweest of ga je nog?
Vaak kan je dan ook de wat goedkopere vakantie pakken. Mensen met kinderen zitten altijd in de duurdere periodesquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je!
Wij gaan meestal als collega's die wel kinderen hebben terug zijn/nog moeten gaan, scheelt gedoe met plannen en het boeit ons niet wanneer. Maar voor nu nog niks concreets
Al een tijdje, kwam elke dag ff koekeloeren, maar kan thuis ook tegen mijzelf pratenquote:
iedereen is overalquote:Op zondag 20 augustus 2023 00:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Al een tijdje, kwam elke dag ff koekeloeren, maar kan thuis ook tegen mijzelf praten
overalquote:Op zondag 20 augustus 2023 00:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee waar iedereen zit, maar geen zin om te zoeken
politiek?quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gelukkig ben je druk met je politiek![]()
Juichen
Die miste ook zijn vriendjes...quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik begrijp je ff niet.. wat bedoel je?
jaloers? Gelukkig heb ik een baan!quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gelukkig ben je druk met je politiek![]()
Juichen
quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
politiek?
zit je in de politiek @:aardbeienmoes?
quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
politiek?
zit je in de politiek @:aardbeienmoes?
Meer dan dat ga ik niet vertellen, sorryquote:Op zondag 20 augustus 2023 00:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh heb je vast verteld, was ik dan ff vergeten sorry
wat doe je dan?
no probquote:Op zondag 20 augustus 2023 00:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Meer dan dat ga ik niet vertellen, sorry
PVVquote:Op zondag 20 augustus 2023 00:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh heb je vast verteld, was ik dan ff vergeten sorry
wat doe je dan?
Ik schenk me lekker een roseetje inquote:Op zondag 20 augustus 2023 00:32 schreef HappyCharly het volgende:
ik vond een snickers
das pas echt juichen
oehh ook lekkerquote:Op zondag 20 augustus 2023 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik schenk me lekker een roseetje in![]()
![]()
Cool. Wist ik niet. Thanx.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:08 schreef Charmian het volgende:
@:tong80 F1 Zandvoort het hele weekend op NPO...of wist je dat al?
https://f1max.nl/formule-(...)tijden-gratis-kijken
Klopt, maar er zijn ook, weinig juichers hierquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
Er word veel te weinig gejuicht hier
Juichwaardigquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:08 schreef Charmian het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn ook, weinig juichers hier
Voor jouquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
Er word veel te weinig gejuicht hier
Toch niet met VIAPLAY commentaar mag ik hopen, dan is het klachtwaardig.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:08 schreef Charmian het volgende:
Lekker grand Prix radio aan met Olav en Jackquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
Laat maar Jeroentje doet o.a. het commentaar bij de NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |