Nou lekker dan, moet hij eens denken dat iemand dat bij zijn dochter zou doenquote:
Morguh heerquote:
lopend, bijna hinkelendquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh heer![]()
De Nederlandse taal kan je alle kanten mee op
Ik ga het plaatje even draaien, anders kan ik het niet lezen..quote:
Middag, ja wat een prut weer he, met name voor al die mensen die nu vakantie hebben en op de camping staanquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goedemiddag op deze regenachtige dag
Ja, is echt zo dag voor. Ik ook twee keer vandaagquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:05 schreef Lovely het volgende:
Beetje nat geworden door de regen jakkie bah
Blijft nu wel droog volgens mijquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is echt zo dag voor. Ik ook twee keer vandaag
Hier is het al sinds vanmorgen 5 uur aan een stuk door aan het regenenquote:
Hier mottig vanmiddag en later een beste bui, verder niks kreeg wel een melding dat er een bui aan kwamquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is het al sinds vanmorgen 5 uur aan een stuk door aan het regenen
ben je alweer in NL dan??/quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is het al sinds vanmorgen 5 uur aan een stuk door aan het regenen
Technisch gezien niet, maar ik zit dichter bij mijn geboorteplaats dan mijn huidige woonplaatsquote:
dan weet ik denk ik wel waar je bentquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, maar ik zit dichter bij mijn geboorteplaats dan mijn huidige woonplaats
Morguh HCquote:
Ah had net geantwoordquote:Op vrijdag 28 juli 2023 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh HC![]()
Nog een beetje kunnen slapen?
Bijna F1quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Insgelijks.
Valt er nog iets te juichen?
Hey Jippiequote:
Volgens mij heeft het daar nog nooit niet geregend. Een onjuichje daarvoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Regen daar in België. Levensgevaarlijk,
vreselijk, nu weer iedereen naar binnen, te slecht weerquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het daar nog nooit niet geregend. Een onjuichje daarvoor.
ben benieuwd of de kwalificatie straks doorgaat, of morgen de sprintrace.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vreselijk, nu weer iedereen naar binnen, te slecht weer
Ja ik hoorde dat er twijfel over is, haal Spa dan van de kalender, doe er iig geen sprintracequote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
ben benieuwd of de kwalificatie straks doorgaat, of morgen de sprintrace.
Dat of kies een weekend waarbij je vantevoren kan zeggen dat de weersverwachting droger is. Zo'n periode moet toch wel te berekenen zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat er twijfel over is, haal Spa dan van de kalender, doe er iig geen sprintrace
Voor mij hoeft die sprint ook niet hoor, haalt ook mijn hele gamemanagerdinges door de war omdat ik vergeet op tijd aan te passen(die dit jaar sowieso ruk is omdat ik het eerste raceweekend per ongeluk heb overgeslagen).quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:03 schreef KinKiJan het volgende:
Fia is bereid de sprint te annuleren als dat een veilige kwalificatie (dan morgen) kan garanderen
Sprint sowieso al niet zo'n fan van, maar wie dat een goed idee voor Spa vond is me een raadsel ..
En Otmar Szafnauer is na deze race geen teambaas meer bij Alpine.
Ah wel, de waterpolo dames zijn wereldkampioen![]()
Ben geen Max fan, maar hij is wel een goed coureur en hij kan die 5 plaatsen makkelijk inhalen met die auto van hemquote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En max weer P1 (ja ik weet dat hij 5 plaatsen terug moet)![]()
![]()
Enig idee waar ik het op internet kan zien zonder te betalen ?quote:
Middag heerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Enig idee waar ik het op internet kan zien zonder te betalen ?
Goeiemorgen
Een heer van stand zou Olie B. Bommel zeggen.quote:
En zo is hetquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een heer van stand zou Olie B. Bommel zeggen.
Staat geland voor eind september. Maar eerst dinsdag voorlichting over bestralen. Dan misschien daarvoor kiezen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het![]()
Weet je al wat meer over je operatie?
Jemig wat laten ze daar een lange tijd tussen zitten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staat geland voor eind september. Maar eerst dinsdag voorlichting over bestralen. Dan misschien daarvoor kiezen.
Ja, en dan zijn we al 4 maanden verder na de eerste diagnose.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat laten ze daar een lange tijd tussen zitten.
Ik vind het echt niet normaal.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn we al 4 maanden verder na de eerste diagnose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |