Vind jij ook dat @GGMM er een handje van heeft om mensen weg te jagen?quote:
Ik vind @GGMM tegenwoordig een fijne vent.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Vind jij ook dat @:GGMM er een handje van heeft om mensen weg te jagen?
insgelijks maatquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind @:GGMM tegenwoordig een fijne vent.
Stoker.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Vind jij ook dat @:GGMM er een handje van heeft om mensen weg te jagen?
quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vind @:GGMM tegenwoordig een fijne vent.
Dit is wel veranderd ja.quote:Geen zin om mijn avond te laten vergallen door één of andere chagrijnige idioot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:23 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel veranderd ja.
Ter illustratie:Kan ook over Chevy gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was @Max23 inderdaadquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit ging over mij.
Maar dat was niet Toto maar Max die dat zei.
wen moonquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:28 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn binance account zojuist door de shredder gehaald. @:Atypisch @:wereldgozer @:onlogisch
funds are safuquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:28 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn binance account zojuist door de shredder gehaald. @:Atypisch @:wereldgozer @:onlogisch
Zat hij ook in een douchen appgroep?quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:38 schreef KingRoland het volgende:
Kevin Spacey nu officieel ONSCHULDIG.
@:ggmm en ik vinden dit erg leuk.
Ik was toen woedend 😉quote:
Agvquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kastelijn heeft de vierde etappe gewonnen, tweede Nederlandse ritzege. Ben je niet blij?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:27 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg echt elke dag push-berichten over de tour
Ik ben hier NIET van gediend.
Lasagne.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik had nog nooit van die gozer gehoord.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kastelijn heeft de vierde etappe gewonnen, tweede Nederlandse ritzege. Ben je niet blij?
Geeft helemaal niks.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van die gozer gehoord.
AVG @ drizzt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |