wtfquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doot is geen zijn. Doot is users als zijnde Tarado vermijden. Zeg maar de strontvlekken van FOK! in de VBL SC. Die er niks te zoeken hebben. Behalve Tong bashen. Nu gaat Tarado weer gevat reageren. Van je sliep toch? Flikker op kuthoer.
Moet ik nu zeggen dat ik je ga missen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doot is geen zijn. Doot is users als zijnde Tarado vermijden. Zeg maar de strontvlekken van FOK! in de VBL SC. Die er niks te zoeken hebben. Behalve Tong bashen. Nu gaat Tarado weer gevat reageren. Van je sliep toch? Flikker op kuthoer.
We hebben hier een broertje doot aan leugenaars hé.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet ik nu zeggen dat ik je ga missen?
Waarover?quote:
2 hartaanvallen en dagelijks omelet(met bacon)/kibbeling/tosti/pannenkoek als ontbijtquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:06 schreef 3rr0r het volgende:
Als je er op tijd bij bent met prostaatkanker ga je voorlopig niet dood hoor overigens.
Ashes is niet gelukt hèquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:17 schreef Bezsen het volgende:
Ik verwacht dat Engeland dit najaar wereldkampioen cricket en Rugby wordt
@:tarado
Kunnen we bij jou onze Lotto-inleg terugkrijgen mocht dat niet zo zijn?quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:17 schreef Bezsen het volgende:
Ik verwacht dat Engeland dit najaar wereldkampioen cricket en Rugby wordt
@:tarado
Balans vinden tussen genieten nu het nog kan en de boel niet onnodig erger maken. Sporten/bewegen is wel belangrijk in met hoeveel 'mindere dieetkeuzes' je weg kan komen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 hartaanvallen en dagelijks omelet(met bacon)/kibbeling/tosti/pannenkoek als ontbijt
Laten we het maar hopen danquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Balans vinden tussen genieten nu het nog kan en de boel niet onnodig erger maken. Sporten/bewegen is wel belangrijk in met hoeveel 'mindere dieetkeuzes' je weg kan komen.
Als je dokter 3rr0r heet zou ik bij voorbaat al niet teveel hoop hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het maar hopen dan
Maar dokter GGMM zit het niet lekker
Helaas de ashes comeback niet gelukt vanwege regenquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ashes is niet gelukt hè, wie zijn de favorieten voor het Rugby, Frankrijk zal ook wel aardig voor de dag willen komen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |