Dat was ik helemaal vergetenquote:Op woensdag 26 juli 2023 20:51 schreef Vanyel het volgende:
Op 17 sec, voor wie niet weet waar dit over ging.
Dit soort dingen hielpen niet bepaald natuurlijk:quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:43 schreef Vanyel het volgende:
Dat valt best mee imo. Zij protesteerde oprecht en terecht tegen een groot onrecht en werd daarna zo onmeunig afgefakkeld door de hele wereld, dat ze niks meer goed kon doen. Bovenop een afschuwelijke jeugd. Volgens mij heeft ze het vet goed gedaan.
Dat Twitterde ze. Later zei ze dat ze het niet meenden. Mja.quote:I'm terribly sorry. What I'm about to say is something so racist I never thought my soul could ever feel it. But truly I never wanna spend time with white people again (if that's what non-muslims are called). Not for one moment, for any reason. They are disgusting.
Toen was ik nog net te jong.quote:
Ik ben gek van Walk at home van Leslie Sansonequote:Op donderdag 27 juli 2023 05:12 schreef Vanyel het volgende:
Nou, weet dan nog iemand toevallig een leuke youtube beweeg challenge of workout iets?
Zeg maar vergelijkbaar met die Adrienne, maar dan heel erg geen yoga.
Vroegah waren volgens mij mensen idolaat van Jillian Michaels. Is dat wat?
Jillian vond ik toen altijd geweldig. Die work outs zijn volgens mij best prima. Het is alleen echt geen leuk mens.quote:Op donderdag 27 juli 2023 05:12 schreef Vanyel het volgende:
Nou, weet dan nog iemand toevallig een leuke youtube beweeg challenge of workout iets?
In de workouts of in het algemeen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jillian vond ik toen altijd geweldig. Die work outs zijn volgens mij best prima. Het is alleen echt geen leuk mens.
Lesliequote:Op donderdag 27 juli 2023 07:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben gek van Walk at home van Leslie SansoneZe kwaakt zo leuk als ze 'walk walk walk' zegt en ondanks dat het niet echt sporten is, heeft het me tijdens corona wel echt een boost gegeven. En je kan het echt gewoon makkelijk voor de tv doen. Maar of het Adrienne is of wat je zoekt, geen idee
Dansen met Dovydas Veiverysquote:Op donderdag 27 juli 2023 05:12 schreef Vanyel het volgende:
Beide wel. Nogal een fat shamer enzo.quote:
Ik kon haar workouts niet doenquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:50 schreef gcjoel het volgende:
Jillian vond ik toen altijd geweldig. Die work outs zijn volgens mij best prima. Het is alleen echt geen leuk mens.
En ik denk dat ik juist van die veel afwisseling zo duizelig werd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 08:40 schreef Sarabi het volgende:
De workouts van Jillian waren wel mijn favoriet. Veel afwisseling waardoor de tijd snel ging.
Ik moest ook aan jou denken toen ik het typtequote:Op donderdag 27 juli 2023 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik denk dat ik juist van die veel afwisseling zo duizelig werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |