Called it! Maar toch onder aan de streep zijn er zoveel mannen die ook veel drugs gebruiken en niet met 14 jarigen gaan klooien.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:43 schreef Ponsai het volgende:
Die Thijs zat blijkbaar ook zeer veel aan de drugs en alcohol:
https://www.ad.nl/show/th(...)t-heerlijk~a23bc8b5/
Jeetje, wat een man.
Zijn gebruik zal ook wel meegepseeld hebben. Niet in de zin om het goed te praten maar in de zin van overmoedig worden, grenzen vervangen etc.
Er lopen er op dit moment waarschijnlijk nog talloze rond, waar je op dit moment waardering voor hebt qua acteer prestaties of zangtalent of wat dan ook, en die straks ook aangeklaagd worden en een beerput wordt opengetrokken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:57 schreef Malavita het volgende:
niks zonde aan, hopelijk tot nooit maar dat zal wel niet.
Vieze ventjes.
zodra zoiets bekend raakt komt al het goeie wat je van diegene vindt wmb te vervallen en is dan ook totaal irrelevant.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:11 schreef Za het volgende:
[..]
Er lopen er op dit moment waarschijnlijk nog talloze rond, waar je op dit moment waardering voor hebt qua acteer prestaties of zangtalent of wat dan ook, en die straks ook aangeklaagd worden en een beerput wordt opengetrokken.
Dat jij zonder dat je van hun praktijken wist hen waardeerde als artiest staat los van die praktijken of niet?
Bij echt flanswerk staat er misschien wel niets op de foto...mss tapijt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:55 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
alvast bedankt voor de mental picture he....
Maar je weet op een gegeven ogenblik wel van die praktijken en dan ga je iemand anders zien.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:11 schreef Za het volgende:
[..]
Er lopen er op dit moment waarschijnlijk nog talloze rond, waar je op dit moment waardering voor hebt qua acteer prestaties of zangtalent of wat dan ook, en die straks ook aangeklaagd worden en een beerput wordt opengetrokken.
Dat jij zonder dat je van hun praktijken wist hen waardeerde als artiest staat los van die praktijken of niet?
tapijt? Als je vol in de media gaat met je tampeloerus is een beetje manscaping wel wenselijk hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Bij echt flanswerk staat er misschien wel niets op de foto...mss tapijt.
Bij flanswerk/broddelwerk gaan er dingen niet goed. Staat je eikel er bijv. heel wazig op.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:27 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
tapijt? Als je vol in de media gaat met je tampeloerus is een beetje manscaping wel wenselijk hoor.
Daar weet de PhotoShop Opti-Gland-plugin wel raad mee hoor. Beetje oppoetsen en klaar.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Bij flanswerk/broddelwerk gaan er dingen niet goed. Staat je eikel er bijv. heel wazig op.
Even je best doen. Ik zat te denken.... ik ben blij dat je niet reageert met "ik ben 14 jaar oud waar heb je het over?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:31 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Daar weet de PhotoShop Opti-Gland-plugin wel raad mee hoor. Beetje oppoetsen en klaar.
Wat mij betreft niet hoor. Alsof bijvoorbeeld de muziek van Rammstein en Marilyn Manson anders klinkt nu er beschuldigingen liggen, of dat House of Cards ineens met terugwerkende kracht slecht geacteerd was?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
zodra zoiets bekend raakt komt al het goeie wat je van diegene vindt wmb te vervallen en is dan ook totaal irrelevant.
Maar ik ben wel een keer 14 geweest. Het komt zo wel heel dichtbij.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Even je best doen. Ik zat te denken.... ik ben blij dat je niet reageert met "ik ben 14 jaar oud waar heb je het over?
Dat ventje is natuurlijk ook gewoon irritant. Altijd.quote:
Dennis Schouten wannabe is hijquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ventje is natuurlijk ook gewoon irritant. Altijd.
ik kijk er dan toch anders naar en zal die eventuele waardering ook zeker niet meer uitspreken. Daar ging het meer om.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet hoor. Alsof bijvoorbeeld de muziek van Rammstein en Marilyn Manson anders klinkt nu er beschuldigingen liggen, of dat House of Cards ineens met terugwerkende kracht slecht geacteerd was?
Zal per persoon verschillen, maar ik kan er niet meer van genieten als ik weet wat voor dingen die mensen gedaan hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet hoor. Alsof bijvoorbeeld de muziek van Rammstein en Marilyn Manson anders klinkt nu er beschuldigingen liggen, of dat House of Cards ineens met terugwerkende kracht slecht geacteerd was?
Heeft er ooit iemand genoten van de acteerprestaties van Thijs Romer? Buiten die paar achterlijke fans die hij heeft misbruikt dan..quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zal per persoon verschillen, maar ik kan er niet meer van genieten als ik weet wat voor dingen die mensen gedaan hebben.
Moest stiekem wel lachen,quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ventje is natuurlijk ook gewoon irritant. Altijd.
Nou, daar is-ie dan. Een moment van een dag dat ik het met sly-nl eens ben,quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Onzin. Hij startte een sekschat op en vroeg om seks-gerelateerde zaken aan die meiden.
Je wilt natuurlijk weer dat iedereen over je teksten heen rolt
Het moment van de dag die je wist dat zou komenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, daar is-ie dan. Een moment van de dag dat ik het met sly-nl eens ben,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |