puik planquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarom geen ontzetting uit de ouderlijke macht van zijn dochter nu 13
nee dat is zielig voor Katjaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarom geen ontzetting uit de ouderlijke macht van zijn dochter nu 13
Niet heel slim voor hem zelf. Misschien dacht hij dat er meer bewijs lag dan er op dit moment ligt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hij heeft wel een flink aantal bezwarende dingen gewoon toegegeven natuurlijk.
Je zet zo'n iemand als volwassen man op negeer.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:26 schreef Za het volgende:
Ik heb niet alle 5 threads gelezen, het meisje was een verliefde fan die volgens eigen zeggen ook ontzettend achter Thijs aanzat, naar Amsterdam reisde, bij zijn huis hing, afsprak etc. en op dat moment er niet per se als 14 uitzag en beeldschoon was.
Dat vergoelijkt niet het bizarre gedrag van Thijs Romer, dit kan gewoon niet, maar hij werd wel continu nagejaagd en aanbeden, het initiatief lag bij het meisje.
Zijn leven en carričre is wel voorbij nu, en met het meisje lijkt het ook niet goed te gaan.
Nare zaak, zonde van allebei, schuldige Thijs.
Onzin. Hij startte een sekschat op en vroeg om seks-gerelateerde zaken aan die meiden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:26 schreef Za het volgende:
Ik heb niet alle 5 threads gelezen, het meisje was een verliefde fan die volgens eigen zeggen ook ontzettend achter Thijs aanzat, naar Amsterdam reisde, bij zijn huis hing, afsprak etc. en op dat moment er niet per se als 14 uitzag en beeldschoon was.
Dat vergoelijkt niet het bizarre gedrag van Thijs Romer, dit kan gewoon niet, maar hij werd wel continu nagejaagd en aanbeden, het initiatief lag bij het meisje.
Zijn leven en carričre is wel voorbij nu, en met het meisje lijkt het ook niet goed te gaan.
Maar ik vraag me dan ook vooral af wat het doel van dat meisje was, en waarom ze er pas tien jaar later mee komt?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:26 schreef Za het volgende:
het meisje was een verliefde fan die volgens eigen zeggen ook ontzettend achter Thijs aanzat, naar Amsterdam reisde, bij zijn huis hing, afsprak etc. en op dat moment er niet per se als 14 uitzag en beeldschoon was.
The Voice zaak speelde toen. Hierdoor was er ruimte voor haar om het verhaal te vertellen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:34 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan ook vooral af wat het doel van dat meisje was, en waarom ze er pas tien jaar later mee komt?
Oprechte vraag wat in zo iemand omgaat.
Laten we voorop stellen dat ik zeker vindt dat Thijs hier nooit in had mogen meegaan en dat het zeker 100% fout is.
Oja dat klopt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:35 schreef potjecreme het volgende:
The Voice zaak speelde toen. Hierdoor was er ruimte voor haar om het verhaal te vertellen.
Als je niet zo bent ga je het niet begrijpen. Ik ook niet en doe er de moeite ook niet voor.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:34 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan ook vooral af wat het doel van dat meisje was, en waarom ze er pas tien jaar later mee komt?
Laten we voorop stellen dat ik zeker vindt dat Thijs hier nooit in had mogen meegaan en dat het zeker 100% fout is.
Eens.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:33 schreef Jaroon het volgende:
Je zet zo'n iemand als volwassen man op negeer.
Nee liever niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:33 schreef sly-nl het volgende:
Onzin. Hij startte een sekschat op en vroeg om seks-gerelateerde zaken aan die meiden.
Je wilt natuurlijk weer dat iedereen over je teksten heen rolt
Je bracht het alsof die meiden medeschuldig zijn, zo las ik het.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:41 schreef Za het volgende:
[..]
Nee liever niet.
Hij heeft niet zelf het contact geīnitieerd, maar is wel ingegaan op het contact zoeken van het ene meisje, wat hij nooit had moeten doen.
Misschien realiseerde ze zich pas na 10 jaar dat het niet OK was, in de tijd dat het plaats had zat ze zelf achter hem aan en sprak zwoele boodschappen voor hem in. Maar toen was ze 14.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:34 schreef Ponsai het volgende:
3!! Het zijn 3 meisjesquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:26 schreef Za het volgende:
Het achter hem aanzetten en zwoel inspreken is het probleem niet. Zo gaat dat soms bij kinderen op die leeftijd. Die worden soms ook verliefd op de meester. Het is als volwassene je rol kinderen te beschermen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:47 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien realiseerde ze zich pas na 10 jaar dat het niet OK was, in de tijd dat het plaats had zat ze zelf achter hem aan en sprak zwoele boodschappen voor hem in. Maar toen was ze 14.
Vermoedelijk ook afgewezen op gegeven moment dus misschien een zeker gevoel rancune aan over gehouden, en later het besef dat hij dit nooit had mogen doen en toen stappen ondernomen.
Thijs zat fout hoe dan ook.
Zij was volwassen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:49 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Vier toch?
Met een ander is hij naar bed geweest maar die doet geen aangifte?
Maar wel alleen als het gesprek daar aanleiding toe gaf hč?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:52 schreef Noek het volgende:
En ons Thijs wist dat ze thuis geen vangnet had.
Dus hij nam heel even de rol op zich om haar te beschermen om zo het lekker over vingeren te kunnen hebben en zn leuter te laten zien.
quote:
Serieus, en met 1 naar bed, ook van die leeftijd?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:49 schreef Ponsai het volgende:
Vier toch?
Met een ander is hij naar bed geweest maar die doet geen aangifte?
Hij staat terecht voor online misbruik van 3 minderjarige fans.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:19 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
Serieus, en met 1 naar bed, ook van die leeftijd?
Ik heb dit niet gevolgd, ik ken alleen het verhaal van dat ene meisje.
Ja dat hij zich aan dit soort gedrag heeft schuldig gemaakt, zijn carričre om zeep, heeft ook nog een dochtertje wat hierover te horen krijgt, dat is tamelijk zonde.quote:
Thanks voor de aanvulling.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:21 schreef Viv het volgende:
Hij staat terecht voor online misbruik van 3 minderjarige fans.
Los daarvan is hij naar bed gegaan met een onbekend aantal meerderjarige fans. Daar staat hij niet voor terecht.
#Thijs Römer: "Ik kan me voorstellen dat er wel eens een dickpic is gestuurd, tijdens nachtelijk chatten. Niet dat ik het zo naar haar toe heb geflanst."quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Maar wel alleen als het gesprek daar aanleiding toe gaf hč?
[ twitter ]
even een dickpic flansenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
#Thijs Römer: "Ik kan me voorstellen dat er wel eens een dickpic is gestuurd, tijdens nachtelijk chatten. Niet dat ik het zo naar haar toe heb geflanst."
flanˇsen (flanste, heeft geflanst)
1
slordig in elkaar zetten: een opstel in elkaar flansen
Hij heeft zijn best er ook nog op gedaan!
Het is zonde dat zijn dochter met zo'n vader moet opgroeien.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:23 schreef Za het volgende:
[..]
Ja dat hij zich aan dit soort gedrag heeft schuldig gemaakt, zijn carričre om zeep, heeft ook nog een dochtertje wat hierover te horen krijgt, dat is tamelijk zonde.
Je had minder stellige uitspraken kunnen doen over die meiden en eerst even lezen wat er nu aan de hand was en is!@quote:
Zonde is het als iets jammerlijk zo gelopen is. In Thijs zijn geval vind ik het schandalig gedrag van hem en zonde voor die jonge meiden en zijn dochter. Of bedoel je zonde in de zin van zondigen? Dan heb je gelijk, hij heeft een zonde begaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:23 schreef Za het volgende:
[..]
Ja dat hij zich aan dit soort gedrag heeft schuldig gemaakt, zijn carričre om zeep, heeft ook nog een dochtertje wat hierover te horen krijgt, dat is tamelijk zonde.
Er wordt een paar duizend euro gevraagd voor de meisjes. Als vergoeding van de therapiekosten...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:39 schreef michaelmoore het volgende:
Krijgt dat meidsj e nu ook een vergoeding voor al haar verdriet , dat ze hem heeft gechat///
ze moeten minstens een paar ton hebben , thijs moet de rest van zijn leven betalen voor dat gechat enhet sturen van de foto van sijn piemelquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:47 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Er wordt een paar duizend euro gevraagd voor de meisjes. Als vergoeding van de therapiekosten...
Ik vond hem wel een goede acteur, dus ja zonde.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:45 schreef Pippalena het volgende:
Zonde is het als iets jammerlijk zo gelopen is. In Thijs zijn geval vind ik het schandalig gedrag van hem en zonde voor die jonge meiden en zijn dochter. Of bedoel je zonde in de zin van zondigen? Dan heb je gelijk, hij heeft een zonde begaan.
quote:Iedere verdachte is gelijk in Nederland. Zo zit ons rechtssysteem in elkaar. Toch kreeg Thijs Römer (44) een opvallend privilege in de rechtbank Assen. Waar normaal gesproken verdachten via de hoofdingang of in een busje van de gevangenis naar binnen worden gebracht, mocht de acteur via de personeelsingang het gerechtsgebouw in.
In Amsterdam weten ze wel raad met de wensen van bekende Nederlanders. Glennis Grace wilde het liefst via een achteruitgang het politiebureau verlaten, maar dat werd niet geaccepteerd. Ze moest via de normale uitgang naar buiten, ook al stond daar een haag journalisten al dagen op haar te wachten.
Bij de Amsterdamse rechtbank kennen ze geen privileges voor bekende Nederlanders. Lil Kleine, Glennis Grace maar bijvoorbeeld ook de bekende crimineel Henk Rommy, oftewel de Zwarte Cobra, moesten via de hoofdingang het pand betreden.
Dat gebeurt ook in de rechtbank Den Haag of bijvoorbeeld in Den Bosch, waar Peter Gillis gewoon via de voordeur binnenkomt. Ook Rachel Hazes liep langs een haag journalisten de Utrechtse rechtbank in.
Het is kennelijk anders in de rechtbank Noord-Nederland, waar Assen onder valt. Thijs Römer mocht via de achterkant het pand betreden, met als doel om de aanwezige pers te ontwijken.
Na zijn glasharde ontkenning op Twitter vorig jaar wilde de acteur zwijgend de rechtbank in. Het is hem niet gelukt om ongezien binnen te komen, want er stond een cameraploeg van dit programma. Maar vragen beantwoorden deed hij niet.
De rechtbank laat weten dat de aangeefsters via de achteringang naar binnen wilden en dat ze daarna het verzoek van Thijs Römer niet konden weigeren. Daarin wordt voorbijgegaan aan het feit dat de aangeefsters geen bekende acteurs zijn, maar Thijs wel.
Het doet je afvragen wat nou de reden is dat de rechtbank Assen een bekende Nederlander anders behandelt dan andere verdachten. Is het omdat er bijna nooit beroemdheden in deze rechtbank terechtstaan? Gunden ze hem de privacy? Een walk of shame langs alle pers is iets wat we vooral uit andere landen kennen. Daar is het veel erger.
De Nederlandse pers is wat dat betreft mild, want verdachten komen zelden in beeld. Tenzij ze een bekende Nederlander zijn, dan gelden er andere regels. Je staat dan vanwege je werk in de belangstelling. In goede én in slechte tijden. Maar dat geldt voor Thijs Römer kennelijk niet.
https://www.rtlboulevard.(...)-rechtbank-privilege
alvast bedankt voor de mental picture he....quote:
niks zonde aan, hopelijk tot nooit maar dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:53 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vond hem wel een goede acteur, dus ja zonde.
Kevin Spacey vond ik een fantastisch acteur, meer dan zonde.
Komen er nog tig posts over dit woord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |