puik planquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarom geen ontzetting uit de ouderlijke macht van zijn dochter nu 13
nee dat is zielig voor Katjaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Waarom geen ontzetting uit de ouderlijke macht van zijn dochter nu 13
Niet heel slim voor hem zelf. Misschien dacht hij dat er meer bewijs lag dan er op dit moment ligt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hij heeft wel een flink aantal bezwarende dingen gewoon toegegeven natuurlijk.
Je zet zo'n iemand als volwassen man op negeer.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:26 schreef Za het volgende:
Ik heb niet alle 5 threads gelezen, het meisje was een verliefde fan die volgens eigen zeggen ook ontzettend achter Thijs aanzat, naar Amsterdam reisde, bij zijn huis hing, afsprak etc. en op dat moment er niet per se als 14 uitzag en beeldschoon was.
Dat vergoelijkt niet het bizarre gedrag van Thijs Romer, dit kan gewoon niet, maar hij werd wel continu nagejaagd en aanbeden, het initiatief lag bij het meisje.
Zijn leven en carrière is wel voorbij nu, en met het meisje lijkt het ook niet goed te gaan.
Nare zaak, zonde van allebei, schuldige Thijs.
Onzin. Hij startte een sekschat op en vroeg om seks-gerelateerde zaken aan die meiden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:26 schreef Za het volgende:
Ik heb niet alle 5 threads gelezen, het meisje was een verliefde fan die volgens eigen zeggen ook ontzettend achter Thijs aanzat, naar Amsterdam reisde, bij zijn huis hing, afsprak etc. en op dat moment er niet per se als 14 uitzag en beeldschoon was.
Dat vergoelijkt niet het bizarre gedrag van Thijs Romer, dit kan gewoon niet, maar hij werd wel continu nagejaagd en aanbeden, het initiatief lag bij het meisje.
Zijn leven en carrière is wel voorbij nu, en met het meisje lijkt het ook niet goed te gaan.
Nare zaak, zonde van allebei, schuldige Thijs.
Maar ik vraag me dan ook vooral af wat het doel van dat meisje was, en waarom ze er pas tien jaar later mee komt?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:26 schreef Za het volgende:
het meisje was een verliefde fan die volgens eigen zeggen ook ontzettend achter Thijs aanzat, naar Amsterdam reisde, bij zijn huis hing, afsprak etc. en op dat moment er niet per se als 14 uitzag en beeldschoon was.
The Voice zaak speelde toen. Hierdoor was er ruimte voor haar om het verhaal te vertellen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:34 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan ook vooral af wat het doel van dat meisje was, en waarom ze er pas tien jaar later mee komt?
Oprechte vraag wat in zo iemand omgaat.
Laten we voorop stellen dat ik zeker vindt dat Thijs hier nooit in had mogen meegaan en dat het zeker 100% fout is.
Oja dat klopt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:35 schreef potjecreme het volgende:
The Voice zaak speelde toen. Hierdoor was er ruimte voor haar om het verhaal te vertellen.
Als je niet zo bent ga je het niet begrijpen. Ik ook niet en doe er de moeite ook niet voor.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:34 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan ook vooral af wat het doel van dat meisje was, en waarom ze er pas tien jaar later mee komt?
Laten we voorop stellen dat ik zeker vindt dat Thijs hier nooit in had mogen meegaan en dat het zeker 100% fout is.
Eens.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:33 schreef Jaroon het volgende:
Je zet zo'n iemand als volwassen man op negeer.
Nee liever niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:33 schreef sly-nl het volgende:
Onzin. Hij startte een sekschat op en vroeg om seks-gerelateerde zaken aan die meiden.
Je wilt natuurlijk weer dat iedereen over je teksten heen rolt
Je bracht het alsof die meiden medeschuldig zijn, zo las ik het.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:41 schreef Za het volgende:
[..]
Nee liever niet.
Hij heeft niet zelf het contact geïnitieerd, maar is wel ingegaan op het contact zoeken van het ene meisje, wat hij nooit had moeten doen.
Misschien realiseerde ze zich pas na 10 jaar dat het niet OK was, in de tijd dat het plaats had zat ze zelf achter hem aan en sprak zwoele boodschappen voor hem in. Maar toen was ze 14.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:34 schreef Ponsai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |