Hihi. Nee maar normaal zal ik dit soort flauwe posts niet meer doen, beloofd. Maar bloodymary1 heeft er nogal een handje van om vaak te roepen dat het bij haar "heerlijk en mooi weer" is als de rest van NL in de regen zit. Dus ze had nog wat van me tegoedquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat trekt dick door z'n scherm terug naar Nederland
Man, zo blij dat ik hier zit ipv daar.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Graadje of 30 en zonnig hier. Waar heb je het over?
[ afbeelding ]
Ditquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man, zo blij dat ik hier zit ipv daar.
Zullen we in Dick zijn huis gaan zitten als hij straks met 16 graden in Nederland zit?quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat trekt dick door z'n scherm terug naar Nederland
Ik kan niet wegquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we in Dick zijn huis gaan zitten als hij straks met 16 graden in Nederland zit?
Sorry, de casa is al bezet door broer van vrouwlief. Wij ruilen namelijk voor 2 weken met hun huis.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we in Dick zijn huis gaan zitten als hij straks met 16 graden in Nederland zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |