quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:35 schreef Bocaj het volgende:
Nou, volgens mij is het nat vandaag.
Ook qua temperatuur wat frisjes.
Volgens mij is het ook klaar nu met de verdere opwarming van de aarde, want wat ik nu lees over de straalstroom etc. krijgen we misschien al snel weer een Elfstedentocht.
En dat kan misschien alweer in 2025.
Nou laat ik maar ophouden want de klimaatactivisten zullen wel weer briesen van woede nu.
Daar heb je er weer één die denkt dat de zee METERS gaat stijgen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Tijd dat klimaatverandering doorzet.
Dan staat Nederland onder water en kunnen we gewoon lekker zomeren in Frankrijk de rest van ons leven.
En die Fransen zijn toch blij met klimaatvluchtelingen....quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Tijd dat klimaatverandering doorzet.
Dan staat Nederland onder water en kunnen we gewoon lekker zomeren in Frankrijk de rest van ons leven.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:35 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij is het ook klaar nu met de verdere opwarming van de aarde, want wat ik nu lees over de straalstroom etc. krijgen we misschien al snel weer een Elfstedentocht.
Nou laat ik maar ophouden want de klimaatactivisten zullen wel weer briesen van woede nu.
Na een slechte lente ook een slechte zomer. Dat is idd wel tamelijk klote voor de terrasjes, stranden, alles buiten.quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, volstrekt normaal, zeggen ze dan. Tief toch op. Dit is toch slecht voor alles. Jaagt toeristen weg, weinig omzet in horeca en andere recreatieve dingen. 1 of 2 dagen, maar dit is driekwart van juli dat beroerd is.
Juni alweer vergeten?quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na een slechte lente ook een slechte zomer. Dat is idd wel tamelijk klote voor de terrasjes, stranden, alles buiten.
Je bedoelt golfstroom.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:35 schreef Bocaj het volgende:
Owja!quote:
1 maand moet het toerisme en horeca op teren?quote:
Nou qua prijzen lijkt het er wel op ja!quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 maand moet het toerisme en horeca op teren?
Dat is met alles op dit moment.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou qua prijzen lijkt het er wel op ja!
Zijn twee totaal verschillende dingen in ieder geval.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Owja!(Wat moeten we ook zonder jou!)
Juni was mooi. Krijgt een 9. Juli inmiddels maar een 5quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na een slechte lente ook een slechte zomer. Dat is idd wel tamelijk klote voor de terrasjes, stranden, alles buiten.
Eerste helft van Juli was ook best prima. 8-9 Juli was het nog bloedjeheet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Juni was mooi. Krijgt een 9. Juli inmiddels maar een 5
Dat hebben ze nooit. 15 graden is prima volgens mij voor daarquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
IJsland krijgt dit jaar sowieso geen zomer, zo te zien.
Daar is het al jaren geen zomer geweest.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
IJsland krijgt dit jaar sowieso geen zomer, zo te zien.
We gaan voor een grote verandering midden augustus.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:30 schreef ACT-F het volgende:
Het regent weer eens zeikstralen in dit topic... Dus voor alle duidelijkheid:
HET WEER IS GEEN GEMIDDELDE.
Geniet ze
Het kan er zeker wel warm worden, maar dan moet de stroming niet uit het noorden komen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar is het al jaren geen zomer geweest.
Begint de winter dan al?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We gaan voor een grote verandering midden augustus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |