Ah kan je die Soury pompom nog eens posten ik ben het weer kwijtquote:Op maandag 24 juli 2023 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is die ook wel maar je moet hem niet te vaak kijken.
quote:Op maandag 24 juli 2023 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah kan je die Soury pompom nog eens posten ik ben het weer kwijt
quote:
Nu niet meer kwijtraken.quote:
Zit in de fok kluisquote:
quote:Op maandag 24 juli 2023 20:40 schreef pullup het volgende:
Nou die leegloop duurt voort in de politiek
Azarkhan en Sylvana foetsie
Geen ideequote:
Ik ook niet en volgens mij wil ik dat graag zo houden.quote:
Geen Boxmeer dusquote:Op maandag 24 juli 2023 21:57 schreef engine het volgende:
Als ik mij niet vergis houdt ze wel van een wijntje.
Nee ik ben zelf niet meer geweest maar heb het wel een beetje gevolgd. Vingegaard wintquote:
Oh gemist .. waar was het te zien dan ?!quote:Op maandag 24 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ben zelf niet meer geweest maar heb het wel een beetje gevolgd. Vingegaard wint
Ik weet niet of het live te zien was maar op de website van de gelderlander was er een liveblog.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh gemist .. waar was het te zien dan ?!
Ik zag net ff een item in de Oranjezomer met Noa ... die daar langs de kant staatquote:Op maandag 24 juli 2023 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet of het live te zien was maar op de website van de gelderlander was er een liveblog.
Ahh dat heb ik dan weer niet gezien. Uiteindelijk is het later toch redelijk droog gebleven en zo te zien toch wel goed bezocht.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag net ff een item in de Oranjezomer met Noa ... die daar langs de kant staat
Nu net ook de uitslagquote:Op maandag 24 juli 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ahh dat heb ik dan weer niet gezien. Uiteindelijk is het later toch redelijk droog gebleven en zo te zien toch wel goed bezocht.
Top sprintertquote:Op maandag 24 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ben zelf niet meer geweest maar heb het wel een beetje gevolgd. Vingegaard wint
Ja dit is wel een verrassing....had waarschijnlijk niemand aan zien komen!quote:
Ik heb wel eens video's gezien van een Japanner die meer dan 50 hotdog vrat in no time ( ik weet de snelheid niet precies meer)quote:Op maandag 24 juli 2023 22:20 schreef engine het volgende:
Ik zit naar een video te kijken van een vrouw die een pizza eet in minder dan een minuut.
Lekker genieten is er niet bij denk ikquote:Op maandag 24 juli 2023 22:20 schreef engine het volgende:
Ik zit naar een video te kijken van een vrouw die een pizza eet in minder dan een minuut.
Ja zijn heel veel van dat soort video's op youtubequote:Op maandag 24 juli 2023 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wel eens video's gezien van een Japanner die meer dan 50 hotdog vrat in no time ( ik weet de snelheid niet precies meer)
Pizza hawaiquote:
@Deisyy, ik schrijf jou ook alvast in. Jij mag dit samen met dat konijn doenquote:
Ik kijk uit naar de vlog!quote:Op maandag 24 juli 2023 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
@:Deisyy, ik schrijf jou ook alvast in. Jij mag dit samen met dat konijn doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op maandag 24 juli 2023 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Wijntje erbij?
[ afbeelding ]Je bedoelt zeker 'wat een goedkoop pauper bocht'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik ben al lang afgehaakt.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:40 schreef chufi het volgende:
GB deel 2 er ook nog achteraan... weer klaar voor een jaarje
Ik had ooit een collega die uit een kelder in een oud Belgisch huis in Brussel wat stoffige oude wijnen tegen kwam ... Ik kreeg een rode wijn van hem uit 1967 ... het was niet vies, maar het was ook niet bijzonder.... was een Frabs flesje, maar vergeten om ff vast te leggen ...quote:Op maandag 24 juli 2023 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker 'wat een goedkoop pauper bocht'
Daar begin ik niet aan ...quote:Op maandag 24 juli 2023 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben al lang afgehaakt.
Maar wil de nieuwste nog wel zien. Die is een jaar of 2 oud.
quote:Op maandag 24 juli 2023 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Wijntje erbij?
[ afbeelding ]yummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik ga die wel kijken ookquote:Op maandag 24 juli 2023 22:45 schreef engine het volgende:
Ik wil die Oppenheimer film misschien wel gaan zien
Ik zat al te zoeken of ie beschikbaar was ... Barbie jaquote:Op maandag 24 juli 2023 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga die wel kijken ook
Barbie geloof ik wel
Draaien allebei in the movies zie ik.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken of ie beschikbaar was ... Barbie ja
Ja boeiend verhaal en krijgt ook wel goede reviews geloof ik.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga die wel kijken ook
Barbie geloof ik wel
Regisseur is goed, acteurs zijn goed en het is inderdaad een boeiend verhaalquote:Op maandag 24 juli 2023 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja boeiend verhaal en krijgt ook wel goede reviews geloof ik.
Google doet één of ander roze glitterthema toen ik Barbie opzocht
Ik ga niet naar de bioscoop ... zoek wel ff doorquote:Op maandag 24 juli 2023 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Draaien allebei in the movies zie ik.
Die zijn goed bezig na de heropening
Dat is wel jaren 70/80 jaquote:
Ik zag het even, maar niet verder gekeken..quote:Op maandag 24 juli 2023 22:57 schreef pullup het volgende:
Was gisteren ook een soort compilatie aflevering van 50 jaar 'Ter land ter zee en in de lucht' op op1
Whipe outquote:Op maandag 24 juli 2023 22:57 schreef pullup het volgende:
En zoiets als hier boven hadden we toch ook in Ned?
Oh jaquote:
Willem Ruis ? Ron Brandsteder ? of ?quote:Op maandag 24 juli 2023 22:57 schreef pullup het volgende:
En zoiets als hier boven hadden we toch ook in Ned?
Vond het toch wel grappig, vooral toen er een stukje ging over Johan Vlemminx die daar blijkbaar een groot deel van zijn 'bekendheid' aan te danken heeftquote:Op maandag 24 juli 2023 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het even, maar niet verder gekeken..
Mijn vriendin dacht dat die film over de Oppenheimer van De Beers ging.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:45 schreef engine het volgende:
Ik wil die Oppenheimer film misschien wel gaan zien
Ja maar dit onderdeel 1 ... 2 dorpen tegen elkaar ... duurt nog wel ffquote:
Oppenheimer was ook Joods, net als die diamanten barons ...quote:Op maandag 24 juli 2023 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn vriendin dacht dat die film over de Oppenheimer van De Beers ging.![]()
Tja, diamonds are a girl's best friends.
Eigenlijk zouden ze na die griezel van een Gillis een reallifeserie van Vlemmix moeten maken. Als de crew 'm tenminste kan bijhouden.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond het toch wel grappig, vooral toen er een stukje ging over Johan Vlemminx die daar blijkbaar een groot deel van zijn 'bekendheid' aan te danken heeft
Is ongetwijfeld dezelfde familie.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Oppenheimer was ook Joods, net als die diamanten barons ...
Dan moet er wel wat meer schaars geklede dames aan mee doenquote:
nee hoor ... mario waardeert iets meer ook welquote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat meer schaars geklede dames aan mee doen
Schaars gekleed of al poepend. Au moins!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat meer schaars geklede dames aan mee doen
Flikker eens op met dat elke keer het zelfde commentaar ...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Schaars gekleed of al poepend. Au moins!
Trusten
Onzin, stiekem liegbeestquote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat elke keer het zelfde commentaar ...
Net gestopt, het schuimde te veel. Lief dat je het vraagt, verder vrij sneaky wicht dat je d'r bentquote:
Jij maakt er elke keer een feestje van ... Ik begin niet ... jijj komt weer met ongepaste posts meestalquote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Net gestopt, het schuimde te veel. Lief dat je het vraagt, verder vrij sneaky wicht dat je d'r bent![]()
Flikker op, gek. Ik schrijf iets over die seksist op een nette en niet eens beledigende manier. Het is zoals het is. Dat jij het weer aangrijpt om je kinderachtige gedrag voort te zetten staat los van de vrij onbetekenende opmerking. Jij grijpt alles aan en bent immer op zoek. En je hebt ook het idee dat de SC hier jouw eigendom is.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij maakt er elke keer een feestje van ... Ik begin niet ... jijj komt weer met ongepaste posts meestal
Je beledigt Mario in elke post die je post en maakt van hem de sexist die jezelf in hem ziet omdat hij ooit eens iets over poep het gepost en jij daar door bent geobsesioneerd ...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Flikker op, gek. Ik schrijf iets over die seksist op een nette en niet eens beledigende manier. Het is zoals het is. Dat jij het weer aangrijpt om je kinderachtige gedrag voort te zetten staat los van de vrij onbetekenende opmerking. Jij grijpt alles aan en bent immer op zoek. En je hebt ook het idee dat de SC hier jouw eigendom is.
En nu je heul rap je poot ontsmetten en legguh
Lul niet, trut. Gebeurt alleen als hij weer bezig is. Een keer of 10 per jaar max. En nu doorfietsen jij, heulen met Oostenrijk doe je maar in je vrije tijdquote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Je beledigt Mario in elke post die je post en maakt van hem de sexist sie jezeld in hem ziet omdat hij ooit eens iets over poep het gepost en jij daar door bent geobsesioneerd ...
Oh gaan we zo verder ... dus eigenlijk geef je toe dat je fout zit ,,, maar das elke keer dat we clashen ... slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lul niet, trut. Gebeurt alleen als hij weer bezig is. Een keer of 10 per jaar max. En nu doorfietsen jij, heulen met Oostenrijk doe je maar in je vrije tijd
Trusten!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:34 schreef chufi het volgende:
Eige
[..]
Oh gaan we zo verder ... dus eigenlijk geef je toe dat je fout zit ,,, maar das elke keer dat we clashen ... slaap lekker
Met ananas en spruitjesquote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:35 schreef engine het volgende:
Misschien moet ik toch nog even een tosti maken![]()
Altijd lekkerquote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:35 schreef engine het volgende:
Nu nog honger?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:35 schreef engine het volgende:
Die zou ik nu ook nog naar binnen kunnen krijgen, maar dan zonder ketchup en met ham en curry erbijquote:
Met zaanse mayo is het ook wel lekker, maar dat vind ik vaak wat vettig icm kaas. Dan het liefst als er oude kaas tussen zit.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2023 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
@:Deisyy, ik schrijf jou ook alvast in. Jij mag dit samen met dat konijn doen
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 07:40 schreef pullup het volgende:
Deze guy was vast een panda in een vorig leven.
[ twitter ]
😍quote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup
https://wwf.be/nl/actuali(...)e-een-comeback-maken
Het is hier ook wel niet te harden qua druktequote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Voor als je wat rust wil:
[ afbeelding ]
T is vandaag wel heel erg met de drukte hier jaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is hier ook wel niet te harden qua drukte
Op de Swiftquote:
Moeten we bds toch uitleggen dat het niet de bedoeling is dat hij ze inkleurt?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:01 schreef pullup het volgende:
Een van de kippen van BDS s ontsnapt
[ afbeelding ]
Zodra hij weer eens opduiktquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten we bds toch uitleggen dat het niet de bedoeling is dat hij ze inkleurt?
Ohoh:Dquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
Dan ben je 18, zoon van 1 van de beste basketballers (ooit?) en dan krijg je gewoon een hartstilstand![]()
![]()
https://www.hln.be/meer-s(...)op-terrein~ad3be9e7/
Mag ik bij hem een volgende vaccinatie zetten? Grote kans dat hij het niet overleeft, maar okequote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:44 schreef pullup het volgende:
Oh het is ook nog de opper malloot![]()
[ afbeelding ]
Sterkte.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naar Jeroen Bosch ziekenhuis geweest. Voorlichtingsochtend door uroloog en verpleegkundigen met anderen in zelfde schuitje. Misschien daarna de juiste keuze iets makkelijker. Was zeer leerzaam. Ook heftig. Meer dan vermoed. Nu dinsdag voorlichting over bestralen. Wel al datum operatie vastgelegd door uroloog. Eind september. Kan altijd nog worden gecanceled.
Deze komt er gelijk overheenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naar Jeroen Bosch ziekenhuis geweest. Voorlichtingsochtend door uroloog en verpleegkundigen met anderen in zelfde schuitje. Misschien daarna de juiste keuze iets makkelijker. Was zeer leerzaam. Ook heftig. Meer dan vermoed. Nu dinsdag voorlichting over bestralen. Wel al datum operatie vastgelegd door uroloog. Eind september. Kan altijd nog worden gecanceled.
Kunnen we zulk soort mensen niet tegen zichzelf in bescherming nemen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze komt er gelijk overheen
[ twitter ]
![]()
Vroeger was het nog voldoende om de lagere school te laten voltooienquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we zulk soort mensen niet tegen zichzelf in bescherming nemen?
Betwijfel of deze daar slim genoeg voor was.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Vroeger was het nog voldoende om de lagere school te laten voltooien
Quequote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
En wat is dat gejank over het vliegtuig waarmee ajax gisteren vloog? Zijn we echt met zijn allen volstrekt debiel geworden?
Dat je weer helemaal mag herstellenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax vloog gisteren naar Duitsland. Hadden een vliegtuig gecharterd.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ajax vloog gisteren naar Duitsland. Hadden een vliegtuig gecharterd.
Maar blijkbaar 1 met propellers. En toen durfden er een aantal niet mee te vliegen, want eng
En dan iedereen ze nog gelijk geven ook
Stanley Menzo had vliegangst. Ging daarom z'n vliegbrevet halen.quote:
Er is wel een behandeling. Werk 100% zeker.quote:
Wat dacht je van Bergkamp. Deed bijna alles met de auto.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stanley Menzo had vliegangst. Ging daarom z'n vliegbrevet halen.
The non flying Dutchman. Kwam door het WK-94.Journalist Jaap de Groot van de Telegraaf met valse bommelding.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Bergkamp. Deed bijna alles met de auto.
Als het over voetbal gaat dan kunnen we jou alles vragen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
The non flying Dutchman. Kwam door het WK-94.Journalist Jaap de Groot van de Telegraaf met valse bommelding.
Ben op tv geweest in 1997. Voetbalkwis bij de KRO. Finale gehaald en tweede geworden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het over voetbal gaat dan kunnen we jou alles vragen.
Je kan natuurlijk iedereen alles vragen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het over voetbal gaat dan kunnen we jou alles vragen.
Als hetzelfde antwoord op facebook staat dan is het waar.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk iedereen alles vragen.
Of de antwoorden goed gaan zijn
Ow ja, natuurlijk,quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hetzelfde antwoord op facebook staat dan is het waar.
Neeh, gewoon kut naar de buuf roepen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow ja, natuurlijk,
en dan bronchecken op X?
Feliquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Owh, ik heb mijn eerste cursus gehaald.
Cursus lekke treinbanden plakken.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Feli
Je kan nu je eigen veters strikken?
Meer dan nuttigquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Cursus lekke treinbanden plakken.
Morgen de cursus uitwijken voor voetgangers.quote:
Minder nuttigquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen de cursus uitwijken voor voetgangers.
Goed gedaanquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
Owh, ik heb mijn eerste cursus gehaald.
Mag je zelf je cursus programma samenstellen?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen de cursus uitwijken voor voetgangers.
Paint voor beginners?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Mag je zelf je cursus programma samenstellen?
Ik moet sowieso een paar verplichtte doen voor mijn functie en deze was de belangrijkste daarvoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Mag je zelf je cursus programma samenstellen?
De enige die ik nu nog nodig heb is werken bij het spoor. Dan mag ik op het rangeer terrein komen.quote:
Doe je wel een helm opquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De enige die ik nu nog nodig heb is werken bij het spoor. Dan mag ik op het rangeer terrein komen.
Wat moet je daar doen danquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De enige die ik nu nog nodig heb is werken bij het spoor. Dan mag ik op het rangeer terrein komen.
De andere cursussen zijn dus geen verplichtingquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rangerenquote:
Denk dat ie dan nog wat andere cursussen moet doen eerstquote:
Ja wellichtquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat ie dan nog wat andere cursussen moet doen eerst
Het kan zijn dat ik iets aan een trein moet bevestigen en een trein moet bezoeken om te gaan kijken wat de beste plek is. Ik zou er dan moeten zijn om de trein te bekijken.quote:
Zou het?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat ie dan nog wat andere cursussen moet doen eerst
Iets wat niet uitsteekt zodat influencers niet doodgaanquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik iets aan een trein moet bevestigen en een trein moet bezoeken om te gaan kijken wat de beste plek is. Ik zou er dan moeten zijn om de trein te bekijken.
Iets aan een trein bevestigen? Wat is dan een voorbeeld van iets in deze?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik iets aan een trein moet bevestigen en een trein moet bezoeken om te gaan kijken wat de beste plek is. Ik zou er dan moeten zijn om de trein te bekijken.
Een machine dat zorgt dat ze eindelijk eens met minder dan 40 minuten vertraging aankomenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets aan een trein bevestigen? Wat is dan een voorbeeld van iets in deze?
En kan dat niet gewoon op een station
Helaas, die vertragingen gaan niet korter worden .........quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een machine dat zorgt dat ze eindelijk eens met minder dan 40 minuten vertraging aankomen
Het zou ook eens gewoon goed gemaakt kunnen wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, die vertragingen gaan niet korter worden .........
NWS / Constructiefouten en scheuren in viaducten HSL
Elk land heeft nu zijn eigen veiligheidssysteem. De EU heeft nu opgelegd dat het één systeem voor de gehele eu moet worden zodat er meer internationaal gereden kan worden. Daarvoor moeten sensoren aan de ondrzijde van de trein bevestigd kunnen worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets aan een trein bevestigen? Wat is dan een voorbeeld van iets in deze?
En kan dat niet gewoon op een station
Of gaat ie een flux-capacitor inbouwen. Dan is er ineens heel veel meer mogelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zou ook eens gewoon goed gemaakt kunnen worden
Die is pas 50 jaar geleden uitgevonden dus het duurt nog wel 300 jaar voor de NS dat gaat gebruikenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of gaat ie een flux-capacitor inbouwen. Dan is er ineens heel veel meer mogelijk
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is pas 50 jaar geleden uitgevonden dus het duurt nog wel 300 jaar voor de NS dat gaat gebruiken
Dat kan toch prima als de trein in dienst is? Wat kan er nou misgaan?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Elk land heeft nu zijn eigen veiligheidssysteem. De EU heeft nu opgelegd dat het één systeem voor de gehele eu moet worden zodat er meer internationaal gereden kan worden. Daarvoor moeten sensoren aan de ondrzijde van de trein bevestigd kunnen worden.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, die vertragingen gaan niet korter worden .........
NWS / Constructiefouten en scheuren in viaducten HSL
Helaas voor jou is dat te makkelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Met ProRail heb ik niets te maken die gaan enkel over het spoornet. Maar zoals je leest zijn die bruggen (ook wel kunstwerken genoemd) al tientallen jaren geleden gebouwd. Toen werd er ook geen rekening gehouden met treinen die 300 kilometer per uur rijden.
Is goed, ik krijg toch wel van alles de schuld.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas voor jou is dat te makkelijk.
Jij bent nu vertegenwoordiger van de trein. Dus als Profail het weer eens verkloot wordt jij toch aangesproken op vertragingen of treinuitval.
Ik hoor dit voor het eerstquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
Wie van jullie (amsterdammers) heeft wel eens aan palingtrekken gedaan?
En wat je ook bij de Palingoproer
Oh dat is wel apart ik was verleden week op de uitvaart van Han Walder die was met mijn nicht getrouwd. Die heeft zich enorm ingezet voor de paling en ook voor Paling over de dijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
En was je ook bij de Palingoproer
Iets met touwtrekken over de gracht met een paling eraan wat uit de hand liep. Of zoiets omdat het verboden was.quote:
Palingoproer is wat te lang geleden he?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
Paling is wat uitgestorven nadat er dijken zijn. Zoet en zout water scheiding. Palingen neuken in zout en gaan in zoet weer baren (zoiets)quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets met touwtrekken over de gracht met een paling eraan wat uit de hand liep. Of zoiets omdat het verboden was.
Ik heb ze nog wel gevangen vroegahquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Paling is wat uitgestorven nadat er dijken zijn. Zoet en zout water scheiding. Palingen neuken in zout en gaan in zoet weer baren (zoiets)
Mijn opa ookquote:
Nooit gedurfd ze te etenquote:
https://historiek.net/palingoproer-in-de-jordaan-1886/8549/quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Palingoproer is wat te lang geleden he?
En geen idee wat palingtrekken is
Ik had er iets mee sinds de Blechtrommelquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nooit gedurfd ze te eten
Dat water was veel te smerig hoor
Wel goed aasquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er iets mee sinds de Blechtrommel
We houden het op zoiets.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Paling is wat uitgestorven nadat er dijken zijn. Zoet en zout water scheiding. Palingen neuken in zout en gaan in zoet weer baren (zoiets)
Effe checken haha. Heel lang niet geien maar wist nog dat het om een paardenkop gingquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2022 10:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Wij hebben het palingoproer nog meegemaakt.
140+ subforumquote:
Echt? zalm in Nederland was niet echt te vindenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger was zalm voer voor de armen. Er was zelfs een discreet dat een landheer zijn onderdanen maar eens per week zalm mocht geven.
Niet alleen de armen, voor het hele lijfquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger was zalm voer voor de armen.
ik weel nog wel dat ik ooit aal (paling) van mijn moeder moest ophalen. En die kronkelde nog in dat tasjequote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Effe checken haha. Heel lang niet geien maar wist nog dat het om een paardenkop ging
Er zijn ook wel grote twijfels aangezien er geen bewijs voor zo'n contract is lees ik net.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt? zalm in Nederland was niet echt te vinden
Dienstboden wilden niet meer dan drie keer per week zalm eten (echt?)quote:Dat dienstboden maar een beperkt aantal keren per week zalm wilden eten, is dus hoogst onwaarschijnlijk: het was al eeuwen een betrekkelijk zeldzame en dure vis. Lenders: ‘Ik zet een goede fles wijn klaar voor wie mij als eerste een dergelijk contract kan laten zien.’
Dit kan toch niet serieus zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ajax vloog gisteren naar Duitsland. Hadden een vliegtuig gecharterd.
Maar blijkbaar 1 met propellers. En toen durfden er een aantal niet mee te vliegen, want eng
En dan iedereen ze nog gelijk geven ook
Dit soort debiele reacties krijg je dan
https://www.voetbalprimeu(...)het-in-je-hoofd.html
Tijd om van Gelder af te voeren, blijkbaar wordt hij dement.
Ik ben er niet zo mee hoor maar de banden met de Telegraaf en Ajax zijn sinds kort verbroken.quote:
Tussen de Telegraaf en Ajax of tussen Van Gelderen en de krant en de club?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo mee hoor maar de banden met de Telegraaf en Ajax zijn sinds kort verbroken.
Dat eerstequote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tussen de Telegraaf en Ajax of tussen Van Gelderen en de krant en de club?
Ah oké. Ik lees de Telegraaf niet en heb heel weinig met voetbal.quote:
Ik ook niet wel met de krant omdat ik daar werkte.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Ik lees de Telegraaf niet en heb heel weinig met voetbal.
Ah oké, dan krijg je er wel meer van mee ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet wel met de krant omdat ik daar werkte.
Ja facebookquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, dan krijg je er wel meer van mee ja.
Daar kijk ik ook bijna niet meerquote:
Elke dag wel evenquote:
Ik eigenlijk alleen als ik een pushmelding krijg dat iemand jarig is waar de het tel. nummer niet van hebquote:
Die ignore ik juist flikker op met je verjaardag.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen als ik een pushmelding krijg dat iemand jarig is waar de het tel. nummer niet van heb
Ach binnenkort zijn ze met de trein sneller.quote:
En veel duurderquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach binnenkort zijn ze met de trein sneller.
Tsja, ze moeten het salaris van SBE ergens vandaan halenquote:
Mjah, om het dan 1,5x zo duur te maken als vliegen ............quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, ze moeten het salaris van SBE ergens vandaan halen
Tering, word wel heel duur zoquote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, om het dan 1,5x zo duur te maken als vliegen ............
https://www.ad.nl/binnenl(...)-vliegtuig~a5053972/
Blijf je lekker thuis. Geen bosbranden en gezeik met koffersquote:
Volgens Greenpeace ...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, om het dan 1,5x zo duur te maken als vliegen ............
https://www.ad.nl/binnenl(...)-vliegtuig~a5053972/
Ik reis regelmatig per trein en let op prijzen. Over het algemeen is treinreizen echt duurder.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens Greenpeace ...
Als je morgen een kaartje voor de Thalys besteld dan ben je idd een stuk meer kwijt dan een kaartje voor een budget vliegmaatschappij die je maanden van te voren moet boeken.
Dit is ook wel een leuk artikel vliegen vs treinreizen en de kosten: https://www.rtlnieuws.nl/(...)uur-prijzen-druk-vol
Ja het is echt gewoon heel duur geworden. Ik reis graag met de trein maar niet omdat het goedkoop is.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik reis regelmatig per trein en let op prijzen. Over het algemeen is treinreizen echt duurder.
Als je het goed doet kan het wel goedkoper, maar dan moet je het snappen.
Het is een hele omschakeling daar elk land zijn eigen system heeft. Dat moet nu aangepast worden aan een Europees systeem. De verwachting is dat het tot 2030 gaat duren voordat het zover is.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik reis regelmatig per trein en let op prijzen. Over het algemeen is treinreizen echt duurder.
Als ik mijn best doe reis ik de komende 3 maanden voor 10 euro per dag in de 1e klasse. Behalve in NLquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is echt gewoon heel duur geworden. Ik reis graag met de trein maar niet omdat het goedkoop is.
En dit dus, als ik met de trein ga doe ik het voor 90% van en naar werk want traject vrij abbo. Als ik naar Limbabwe ga met de trein (en dat komt nog maar zeer zelden voor) let ik echt wel op aanbiedingen en zulks.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf eindhoven nog zo'n kuttrein ook hierheen die vaak veels te vol zit.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit dus, als ik met de trein ga doe ik het voor 90% van en naar werk want traject vrij abbo. Als ik naar Limbabwe ga met de trein (en dat komt nog maar zeer zelden voor) let ik echt wel op aanbiedingen en zulks.
Hi hi, ik mag voor 2 tientjes 1ste klas heel Nederland doorkrossen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit dus, als ik met de trein ga doe ik het voor 90% van en naar werk want traject vrij abbo. Als ik naar Limbabwe ga met de trein (en dat komt nog maar zeer zelden voor) let ik echt wel op aanbiedingen en zulks.
En wij ons maar afvragen waarom het hier in nl steeds duurder wordtquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hi hi, ik mag voor 2 tientjes 1ste klas heel Nederland doorkrossen.
Ja, ja ja, geef de badeend maar weer de schuld.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wij ons maar afvragen waarom het hier in nl steeds duurder wordt
Maar verder is je werk nog wel leuk?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ja ja, geef de badeend maar weer de schuld.
Owja, dat trauma heb ik proberen weg te drukken van de 3 jaar dat ik in Eindhoven studeerde en om het weekend naar het uiterste zuiden ging met de NSquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf eindhoven nog zo'n kuttrein ook hierheen die vaak veels te vol zit.
Laat ze lekker de hsl doortrekken. Die zit veel beter
Achja, iets meer dan 2 tientjes betalen heb ik er graag voor over om te missen als mijn huidige baas me de helft van het jaar op kosten van de zaak door half Europa mee sleurt in vliegtuigen en me er ook nog voor betaaldquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hi hi, ik mag voor 2 tientjes 1ste klas heel Nederland doorkrossen.
Dat is het zeker.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar verder is je werk nog wel leuk?
Ook door de weeks is het dramaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, dat trauma heb ik proberen weg te drukken van de 3 jaar dat ik in Eindhoven studeerde en om het weekend naar het uiterste zuiden ging met de NS![]()
Dat geloof ik graag, zeker in de spits zal het een pure hel zijnquote:
Ga sochtends debiel vroeg weg (deed ik vanuit rotterdan ook al), dan zit ik er voor. Terug zit ik er regelmatig inquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, zeker in de spits zal het een pure hel zijn
Ik heb medelijden met jequote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga sochtends debiel vroeg weg (deed ik vanuit rotterdan ook al), dan zit ik er voor. Terug zit ik er regelmatig in
Juist, dat dus. Moet vaker gebeurenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je![]()
Op zich als het een beetje rustig is vind ik die reis wel relaxt. Boekje mee en in een lekker rustige coupe beetje lezen of in die tijd toen ook vaker, studeren
Laatste jaar van mijn studie woonde ik praktisch in Maastricht, toen studeerde ik bijna alleen in de heen reis naar de Uniquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist, dat dus. Moet vaker gebeuren
Op dat studeren na dan.
Dan is het wel handig jaquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste jaar van mijn studie woonde ik praktisch in Maastricht, toen studeerde ik bijna alleen in de heen reis naar de Uni
Ik vind het ook wel relaxed dat ik mijn werktijden zelf kan bepalen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het wel handig ja
Zeker als je je reistijden iets vrijer kan plannen zodat je de rust hebt.
Ah, dus je kan 15 minuten per dag werken en de rest lekker fappenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel relaxed dat ik mijn werktijden zelf kan bepalen.
Zolang je er maar tijdens overleggen bij bent?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey Sodequote:
Is het ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat doe je nu precies voor werk SBE?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lees het meer op Fok! dat het onweert, hier schijnt nog volop de zonquote:
Fietsplannetje nog wat uitgesteldquote:Op woensdag 26 juli 2023 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees het meer op Fok! dat het onweert, hier schijnt nog volop de zon
Ah das bij jou voor de deur ..quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:50 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)n-tussen-900-en-1000
Ik vind het eigenlijk wel grappig elke dag hier
[ twitter ]
Zag dat bordje net toevalligquote:
Het was daarnet ook al even oplettenquote:
Ja kan je beter gewoon een scooter kopen denk ik danquote:Op woensdag 26 juli 2023 12:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn illegale die gaan zonder trappen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |