Ah kan je die Soury pompom nog eens posten ik ben het weer kwijtquote:Op maandag 24 juli 2023 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is die ook wel maar je moet hem niet te vaak kijken.
quote:Op maandag 24 juli 2023 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah kan je die Soury pompom nog eens posten ik ben het weer kwijt
quote:
Nu niet meer kwijtraken.quote:
Zit in de fok kluisquote:
quote:Op maandag 24 juli 2023 20:40 schreef pullup het volgende:
Nou die leegloop duurt voort in de politiek
Azarkhan en Sylvana foetsie
Geen ideequote:
Ik ook niet en volgens mij wil ik dat graag zo houden.quote:
Geen Boxmeer dusquote:Op maandag 24 juli 2023 21:57 schreef engine het volgende:
Als ik mij niet vergis houdt ze wel van een wijntje.
Nee ik ben zelf niet meer geweest maar heb het wel een beetje gevolgd. Vingegaard wintquote:
Oh gemist .. waar was het te zien dan ?!quote:Op maandag 24 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ben zelf niet meer geweest maar heb het wel een beetje gevolgd. Vingegaard wint
Ik weet niet of het live te zien was maar op de website van de gelderlander was er een liveblog.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh gemist .. waar was het te zien dan ?!
Ik zag net ff een item in de Oranjezomer met Noa ... die daar langs de kant staatquote:Op maandag 24 juli 2023 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet of het live te zien was maar op de website van de gelderlander was er een liveblog.
Ahh dat heb ik dan weer niet gezien. Uiteindelijk is het later toch redelijk droog gebleven en zo te zien toch wel goed bezocht.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag net ff een item in de Oranjezomer met Noa ... die daar langs de kant staat
Nu net ook de uitslagquote:Op maandag 24 juli 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ahh dat heb ik dan weer niet gezien. Uiteindelijk is het later toch redelijk droog gebleven en zo te zien toch wel goed bezocht.
Top sprintertquote:Op maandag 24 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ben zelf niet meer geweest maar heb het wel een beetje gevolgd. Vingegaard wint
Ja dit is wel een verrassing....had waarschijnlijk niemand aan zien komen!quote:
Ik heb wel eens video's gezien van een Japanner die meer dan 50 hotdog vrat in no time ( ik weet de snelheid niet precies meer)quote:Op maandag 24 juli 2023 22:20 schreef engine het volgende:
Ik zit naar een video te kijken van een vrouw die een pizza eet in minder dan een minuut.
Lekker genieten is er niet bij denk ikquote:Op maandag 24 juli 2023 22:20 schreef engine het volgende:
Ik zit naar een video te kijken van een vrouw die een pizza eet in minder dan een minuut.
Ja zijn heel veel van dat soort video's op youtubequote:Op maandag 24 juli 2023 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wel eens video's gezien van een Japanner die meer dan 50 hotdog vrat in no time ( ik weet de snelheid niet precies meer)
Pizza hawaiquote:
@Deisyy, ik schrijf jou ook alvast in. Jij mag dit samen met dat konijn doenquote:
Ik kijk uit naar de vlog!quote:Op maandag 24 juli 2023 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
@:Deisyy, ik schrijf jou ook alvast in. Jij mag dit samen met dat konijn doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op maandag 24 juli 2023 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Wijntje erbij?
[ afbeelding ]Je bedoelt zeker 'wat een goedkoop pauper bocht'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik ben al lang afgehaakt.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:40 schreef chufi het volgende:
GB deel 2 er ook nog achteraan... weer klaar voor een jaarje
Ik had ooit een collega die uit een kelder in een oud Belgisch huis in Brussel wat stoffige oude wijnen tegen kwam ... Ik kreeg een rode wijn van hem uit 1967 ... het was niet vies, maar het was ook niet bijzonder.... was een Frabs flesje, maar vergeten om ff vast te leggen ...quote:Op maandag 24 juli 2023 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker 'wat een goedkoop pauper bocht'
Daar begin ik niet aan ...quote:Op maandag 24 juli 2023 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben al lang afgehaakt.
Maar wil de nieuwste nog wel zien. Die is een jaar of 2 oud.
quote:Op maandag 24 juli 2023 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Wijntje erbij?
[ afbeelding ]yummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik ga die wel kijken ookquote:Op maandag 24 juli 2023 22:45 schreef engine het volgende:
Ik wil die Oppenheimer film misschien wel gaan zien
Ik zat al te zoeken of ie beschikbaar was ... Barbie jaquote:Op maandag 24 juli 2023 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga die wel kijken ook
Barbie geloof ik wel
Draaien allebei in the movies zie ik.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken of ie beschikbaar was ... Barbie ja
Ja boeiend verhaal en krijgt ook wel goede reviews geloof ik.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga die wel kijken ook
Barbie geloof ik wel
Regisseur is goed, acteurs zijn goed en het is inderdaad een boeiend verhaalquote:Op maandag 24 juli 2023 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja boeiend verhaal en krijgt ook wel goede reviews geloof ik.
Google doet één of ander roze glitterthema toen ik Barbie opzocht
Ik ga niet naar de bioscoop ... zoek wel ff doorquote:Op maandag 24 juli 2023 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Draaien allebei in the movies zie ik.
Die zijn goed bezig na de heropening
Dat is wel jaren 70/80 jaquote:
Ik zag het even, maar niet verder gekeken..quote:Op maandag 24 juli 2023 22:57 schreef pullup het volgende:
Was gisteren ook een soort compilatie aflevering van 50 jaar 'Ter land ter zee en in de lucht' op op1
Whipe outquote:Op maandag 24 juli 2023 22:57 schreef pullup het volgende:
En zoiets als hier boven hadden we toch ook in Ned?
Oh jaquote:
Willem Ruis ? Ron Brandsteder ? of ?quote:Op maandag 24 juli 2023 22:57 schreef pullup het volgende:
En zoiets als hier boven hadden we toch ook in Ned?
Vond het toch wel grappig, vooral toen er een stukje ging over Johan Vlemminx die daar blijkbaar een groot deel van zijn 'bekendheid' aan te danken heeftquote:Op maandag 24 juli 2023 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het even, maar niet verder gekeken..
Mijn vriendin dacht dat die film over de Oppenheimer van De Beers ging.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:45 schreef engine het volgende:
Ik wil die Oppenheimer film misschien wel gaan zien
Ja maar dit onderdeel 1 ... 2 dorpen tegen elkaar ... duurt nog wel ffquote:
Oppenheimer was ook Joods, net als die diamanten barons ...quote:Op maandag 24 juli 2023 23:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn vriendin dacht dat die film over de Oppenheimer van De Beers ging.![]()
Tja, diamonds are a girl's best friends.
Eigenlijk zouden ze na die griezel van een Gillis een reallifeserie van Vlemmix moeten maken. Als de crew 'm tenminste kan bijhouden.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Vond het toch wel grappig, vooral toen er een stukje ging over Johan Vlemminx die daar blijkbaar een groot deel van zijn 'bekendheid' aan te danken heeft
Is ongetwijfeld dezelfde familie.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Oppenheimer was ook Joods, net als die diamanten barons ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |