We mogen het gesprek niet verder volgen...quote:Op maandag 24 juli 2023 11:26 schreef Yver73 het volgende:
Ik denk dat Babette onbewust wel aanvoelt dat Marciano issues heeft.
Ik vraag me ook af of hij het wel een goed idee vindt dat Babette nu hun relatie bespreekt met Moraima...
Denk het laatste, ze heeft toch ook gezien hoe zijn gedrag was naar KimW dat dominante dat ze niets mocht enzquote:Op maandag 24 juli 2023 11:27 schreef Dotteke het volgende:
Denk dat het meer de angst voor een relatie is dan angst voor Marciano
Of haar onderbuik gevoel zegt kijk uit met en voor hem
Misschien moet ze met Isaac praten.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:29 schreef danaqui het volgende:
[..]
Denk het laatste, ze heeft toch ook gezien hoe zijn gedrag was naar KimW dat dominante dat ze niets mocht enz
Zou even verkennen hoe het is om op die band te lopen, verwacht niet dat ze veel gaan oefenen.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:31 schreef engine het volgende:
Ik vind het een beetje nutteloos dit. Ze mogen gaan oefenen? Ga je nu dan een marathon rennen zodat je morgen nog een marathon kan rennen?
Zouden ze het eerder andersom hebben gedaan.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Kan ook zijn dat er nog een aparte eli komt vandaag en dat deze opdracht er niets mee te maken hoeft te hebben. Ook omdat deze opdracht nu al wordt gepresenteerd.
Inderdaad. Ik gun niemand, zelfs Babs niet, een vent met losse handjes.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:31 schreef cinsan het volgende:
als bep onderbuikgevoel heeft bij marciano nu al , kan ze beter afstand houden of ermee kappen
quote:Op maandag 24 juli 2023 11:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik gun niemand, zelfs Babs niet, een vent met losse handjes.
Morgen weer geen eten dan want geen geld meer.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zouden ze het eerder andersom hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |