SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 24-07-2023 10:30:41 ]
Ja ik meestal ook, ik wilde dit keer een mage cuck maken dus ging wel lekker met destruction spells maar je zal toch enigszins moeten spreiden omdat de sickste skills pas unlocken bij latere levels. Smithing sws ook altijd naar 80quote:Op maandag 24 juli 2023 10:20 schreef Drankster het volgende: [..] Archery build klinkt wel interessant, effe checken! Ik doe standaard hulk smash build.
Fallout 76 alleen in m'n eentje gedaan, was ook best te doen. Laatste wat ik weet is dat ze een update gingen doen om NPC's te introduceren omdat die wereld zo extreem leeg isquote:Op maandag 24 juli 2023 10:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb Skyrim zo vaak geprobeerd, maar het pakt me compleet niet. Derhalve kutspel.
Binnenkort Fallout 76 met een groep spelen, eens kijken of dat ondertussen wel verbeterd is. Al neig ik om PayDay 3 als co-op spel voor te dragen, maar we zien wel.
Fallout76 is goed te doen tegenwoordigquote:Op maandag 24 juli 2023 10:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb Skyrim zo vaak geprobeerd, maar het pakt me compleet niet. Derhalve kutspel.
Binnenkort Fallout 76 met een groep spelen, eens kijken of dat ondertussen wel verbeterd is. Al neig ik om PayDay 3 als co-op spel voor te dragen, maar we zien wel.
Het is zo jammer dat die games niet naar PSVR2 komen. Beffesda heeft daarmee wel bewezen dat grote open-world games gewoon prima werken in VR (behalve dan dat je op den duur onherroepelijk last van je harses krijgt)quote:Op maandag 24 juli 2023 11:06 schreef StateOfMind het volgende:
Heb recent nog de Fallout 4 Game of the Year Edition gekocht toen ie voor een tientje in de sale was.
Met het oog op de gratis PS5/Series X upgrade.
Dan moet je gewoon het laatste biertje laten staanquote:Op maandag 24 juli 2023 11:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat die games niet naar PSVR2 komen. Beffesda heeft daarmee wel bewezen dat grote open-world games gewoon prima werken in VR (behalve dan dat je op den duur onherroepelijk last van je harses krijgt)
Dus geen Samsung tv meer voor jou hiernaquote:Op maandag 24 juli 2023 11:30 schreef Pheno het volgende:
Gamen gaat nu even niet, tv is gemaakt op woensdag (nieuw paneel) en nu alweer kapot met hetzelfde euvel. Dus Diablo op een klein kutscherm wil ik nog wel, maar FFXVI wil ik wel in volle glorie uitspelen, niet op zo'n klein ding. Dus even geen spoilertags open klikken voor me
Of vragen wanneer ie gemaakt is, niet op maandagochtend. Elk merk heeft wel wat, ik heb alleen pechquote:Op maandag 24 juli 2023 11:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus geen Samsung tv meer voor jou hierna
Ik zou wachten tot je het op je wasmachine kan spelen. Dat komt vast nog welquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vrienden zitten me ook allemaal Skyrim aan te smeren, maar ik heb dus geen enkel jeugdsentiment met Skyrim ... en met de huidige graphics en alles wat er verder nog aan andere spellen is, heb ik NUL motivatie om dit te gaan proberen eerlijk gzegd. Hbe het heel even geprobeerd (VR versie) maar vond t echt te gedateerd.
Buiten jeugdsentiment, wat is er zo fantastisch aan waardoor ik t nu nog anno 2023 zou moeten spelen?
En dan wachten op de Anniversary Edition met extra waskrachtquote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot je het op je wasmachine kan spelen. Dat komt vast nog wel
Ik vond het een heerlijke game om rond te lopen. Ja, verouderd misschien iets, maar gewoon zoveel te doen dat het echt een timesink was voor me.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vrienden zitten me ook allemaal Skyrim aan te smeren, maar ik heb dus geen enkel jeugdsentiment met Skyrim ... en met de huidige graphics en alles wat er verder nog aan andere spellen is, heb ik NUL motivatie om dit te gaan proberen eerlijk gzegd. Hbe het heel even geprobeerd (VR versie) maar vond t echt te gedateerd.
Buiten jeugdsentiment, wat is er zo fantastisch aan waardoor ik t nu nog anno 2023 zou moeten spelen?
Hihaho die zagen we niet aankomenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:18 schreef Pheno het volgende:
Dan kun je ook alleen maar rustig rondlopen met 15 fps
Iets?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het een heerlijke game om rond te lopen. Ja, verouderd misschien iets, maar gewoon zoveel te doen dat het echt een timesink was voor me.
Speelde het overigens op de Switch, daar is het natuurlijk state of the art
Maar je moet wel wat verder kijken dan de looks natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets?
Ik keek naar vierkante stokpoppetjes had ik t idee.
Maar dat kan ook aan de VR versie liggen.
Neequote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je moet wel wat verder kijken dan de looks natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |