Ik heb de eerste playtrough ongeveer 50/50 gedaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:42 schreef StateOfMind het volgende:
Ik speel hem solo.
Enorm toffe game.
Tot nu toe mijn goty.
Zijn nu slechts 50 bij PS zelfquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
Na ruim 2,5 jaar heeft ook mijn 2e controller stick drift gekregen.
Mijn originele controller van mijn launch PS5 kreeg het na 1 jaar.
Die is toen netjes omgeruild.
Ik heb ook nog een zwarte en die is van na de revisie, dus die zou daar geen last meer van moeten hebben.
Terwijl de regels daar al meer simpel zijn dan bij Pathfinder: Kingmaker.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Om maar de baldurs gate / rpg honger een beetje te stillen Pathfinder wotr gekocht in de store.
Maar echt, dit gaat helemaal nergens meer over qua complexiteit.
Spells die je 1* per dag kan gebruiken, een onbegrijpelijk rest systeem en nog veel meer.
Zo jammer.
Eerst cocaïne bear, nu fuck bear.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien is Baldur's Gate vooral voor thirsty incels.
Volgens mij is er überhaupt niks in het universum wat harder klinkt dat een 2 jaar oude ps4 proquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar de lat ligt dan ook hoog als je de ps4 pro wil overtreffen
Ik ben best een nerd maar alles qua Dungeons & Dragons vind ik ook niks.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:35 schreef DKUp het volgende:
Heel de hype is mij redelijk ontgaan. Ik zie al die dingen en ik ben redelijk teleurgesteld dat het mij echt niet trekt.
Ik zou zeggen start hem nu op met Hogwarts Legacy, Horizon 2 en GOW Ragnarok.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:38 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij is er überhaupt niks in het universum wat harder klinkt dat een 2 jaar oude ps4 pro
De leaks al gezien? Roster of een groot deel is gelektquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik ben best een nerd maar alles qua Dungeons & Dragons vind ik ook niks.
Nieuwe Tekken reveal vandaag/vannacht
Vrouwelijke Heihachi kloon genotquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
De leaks al gezien? Roster of een groot deel is gelekt
Nog een kind van Heihachi……quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:49 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Vrouwelijke Heihachi kloon genot
Altijd gezeur wie er wel/niet inzitten terwijl je weet dat ze ook wat goede shit voor DLC moeten bewaren (helaas).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Wát een kutfilm was dat zegquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerst cocaïne bear, nu fuck bear.
Leave bears alone.
niet al jaren bouwen aan je home game character in D&Dquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik ben best een nerd maar alles qua Dungeons & Dragons vind ik ook niks.
Nieuwe Tekken reveal vandaag/vannacht
GET LEAKEDquote:
Daar heb ik geen vergelijking mee natuurlijk (NATUURLIJK!), maar ik heb ook de disc versie en ik hoor hem echt zelden (nooit bewust iegenlijk) loeien of draaien. Of ik ben doof van t rukken. Hij staat in de kast onder de tv, lekker stil te wezen (maar wie weet minder stil dan de X-Box).quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
Alleen als er een disc in zit hoor ik die af en toe spinnen, maar verder is ie gewoon stil.
Maar de X is helemaal stil, daar stond ik van te kijken toen ik die net had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Daar heb ik ook over zitten twijfelen, want niet zo duur.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Om maar de baldurs gate / rpg honger een beetje te stillen Pathfinder wotr gekocht in de store.
Maar echt, dit gaat helemaal nergens meer over qua complexiteit.
Spells die je 1* per dag kan gebruiken, een onbegrijpelijk rest systeem en nog veel meer.
Zo jammer.
Ik vrees dat ik mijn D&D game characters niet allemaal kan nabouwen in Baldur's Gate.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet al jaren bouwen aan je home game character in D&D
casuals![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik geen vergelijking mee natuurlijk (NATUURLIJK!), maar ik heb ook de disc versie en ik hoor hem echt zelden (nooit bewust iegenlijk) loeien of draaien. Of ik ben doof van t rukken. Hij staat in de kast onder de tv, lekker stil te wezen (maar wie weet minder stil dan de X-Box).
Dit weekend zijn mijn pc-vrienden met Baldur's gate 3 begonnen. Ik haat ze intens.
Maar goed, ik ben nog niet met FF XVI klaar.Ik moest die naam even opzoeken, dacht al ik heb iets gemist, maar dat is onmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkt dat ik hem ken onder zijn andere naam, die wordt wel in de game gebruikt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok dat ik die gisteren gehad hebDit gevecht gisteravond gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat wel met een smile op m'n gezicht idd tijdens de gevechten.
Herinnerde me dat iemand dat hier ook zei, en betrapte mezelf er ook op. Episch stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit gevecht gisteravond gehad.Dat was een episch momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer qte en cutscenes dan daadwerkelijk zelf vechten, maar desalniettemin gewoon fucking vet![]()
![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Deze naam ook hoorquote:Op maandag 7 augustus 2023 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik moest die naam even opzoeken, dacht al ik heb iets gemist, maar dat is onmogelijk.
Blijkt dat ik hem ken onder zijn andere naam, die wordt wel in de game gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |