Nee wel 3.quote:
Is dat dan van de main storyline?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:37 schreef StateOfMind het volgende:
Je kunt op het PS5 dashboard zien op hoeveel procent je zit.
Ik tot nu toe ook alle groene siequests gedaan jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:40 schreef StateOfMind het volgende:
Geen idee eigenlijk.
Maar ik heb sowieso tot aan het laatste point of no return wel alle sidequest gedaan.
Geeft iig een indicatie.
Een queue van 10 is vrij standaard en duurt nog geen minuut. Alleen Dynamis moet je negeren, die server loopt elke keer weer leeg omdat de dungeon queue eeuwen duurt. Dus gaan mensen naar een andere realm op vakantie en queuen daar (dat kan gewoon ). Ik zit zelf op realm Light en dan server Phoenix, maar ik ben soms ook gewoon even op een andere server om een S-tier overland boss of fate te doen, ze spawnen eens per 24 uur of zoquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:36 schreef Drankster het volgende:
@:pheno waar in FFXIV kan je zien hoe lang een queue is van een wereld. Heb in verschillende realms personages gemaakt maar bij allen een queue van minimaal 15/20 personen.
En welke race/class combi is leuk voor een n00b om de mechanics te leren kennen?
Ah check, zo’n konijn met dikke memmen in een bikini it is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een queue van 10 is vrij standaard en duurt nog geen minuut. Alleen Dynamis moet je negeren, die server loopt elke keer weer leeg omdat de dungeon queue eeuwen duurt. Dus gaan mensen naar een andere realm op vakantie en queuen daar (dat kan gewoon ). Ik zit zelf op realm Light en dan server Phoenix, maar ik ben soms ook gewoon even op een andere server om een S-tier overland boss of fate te doen, ze spawnen eens per 24 uur of zo![]()
Race boeit niet, er zitten geen bonussen aan vast. Dus gewoon diegene met de grootste bobbel in de broek of de grootste memmen.
Class (in ff job genaamd), tja, dps is het makkelijkst om te beginnen als het gaat om co-op dungeons, want mensen klagen niet meteen steen en been als je een foutje maakt. Maar dan heb je wel langere queuetijden voor een dungeon tov een healer of tank. Het spel gooit je gelukkig niet meteen in de lastigste dungeons, dus je kunt eigenlijk alles beginnen. Ik ben begonnen met healer (White Mage), omdat ik dacht bij de solo bende in de main story: dan kan ik mezelf tenminste healen![]()
Wil je wat meer actie als dps dan is eigenlijk alles wel goed om de mechanics te leren. Persoonlijk vond ik Rogue saai en je kunt deze aftakken naar ninja, maar die is dan weer uitermate lastig om onder de knie te krijgen. Echt de lastigste rotation waar je goed in memory moet zijn. Maar je kunt gewoon elke job proberen. Zint ie je niet, dan ga je met hetzelfde personage naar de start quest van een andere job en probeer je die uit.Dan begin je met die job op level 1 en de levels die je gehaald hebt met je vorige job houd je gewoon. Er is een reden dat ik bijna alle dps jobs om minimaal lvl 50 heb: domweg kijken of het wat voor me is
Die clans boeien echt helemaal niets. Uiteindelijk zijn mechanics van bosses belangrijker. En dan niet in de eerste dungeon Satasha, maar later is weten wat je moet doen en laten belangrijker. Je krijgt mondjesmaat een nieuwe mechanic te zien en later wordt het mix en match. Maar zeker in het begin is het “don’t stand in stupid”, kortom, niet in rode cirkels staanquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah check, zo’n konijn met dikke memmen in een bikini it is.
Wel nice dat je gewoon van job kan switchen. Ik zag al wel dat je per clan iets andere begin stats krijgt maar dat scheelt zo weinig dat het uiteindelijk niet boeit(?).
Ben als archer begonnen.
Ik gok dat ik die gisteren gehad hebquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan staat je een episch moment te wachten.
Je merkt vanzelf wat ik bedoel als het zover is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat wel met een smile op m'n gezicht idd tijdens de gevechten.
Herinnerde me dat iemand dat hier ook zei, en betrapte mezelf er ook op. Episch stuk.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah check, zo’n konijn met dikke memmen in een bikini it is.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Dat zijn die van FF XII toch?
Fran? Viera Playboy bunnies.
Ik keek meer naar Balthierquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gok dat ik die gisteren gehad hebDat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat wel met een smile op m'n gezicht idd tijdens de gevechten.
Herinnerde me dat iemand dat hier ook zei, en betrapte mezelf er ook op. Episch stuk.
Dat was zó een ontzettend vet stukje![]()
![]()
Een van de meest epische en memorabele momenten in gaming
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik vind het wel een beetje button bashing en quick time events zulke gevechten. Maar... epische button bashing it is!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 11:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat ja
Dat was zó een ontzettend vet stukje![]()
![]()
Een van de meest epische en memorabele momenten in gaming
Je bedoelt op dat kerkhof met die riddle? De eerste keer dat dat mij overkwam dacht ik echt wtffff.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
veelvuldig moeten herladen wegens achterlijke dingen (ineens level 8 monsters naast level 2, one hit kill bommen op plekken waar je moet graven)
Dat kerkhof, ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je bedoelt op dat kerkhof met die riddle? De eerste keer dat dat mij overkwam dacht ik echt wtffff.Dezelfde minuut realiseerde ik dat al een uur niet gesaved had.
Soms ga je dood door echt domme dingen ja. Een electric spell doen terwijl je met 1 voet in een plas water staat enzo. Uiteindelijk nooit verder gekomen dan 1 voetstap in het bos na het eerste dorpje.
Aan het begin bedoel je? Want daar unlock je het fast travel menu he. Je hoeft dan niet meer naar een portal maar kunt gewoon fast travelen (knopje onder de minimap).quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dacht een paar weken terug weer eens Divinity Original Sin te spelen, omdat ik de vorige keer de eindbaas niet kon verslaan.
Los van de laadtijden, en het veelvuldig moeten herladen wegens achterlijke dingen (ineens level 8 monsters naast level 2, one hit kill bommen op plekken waar je moet graven) ben ik weer aangekomen bij het Einde der Tijden. Maar ik zit vast omdat maar 1 teleporter het doet, en die gaat naar de Weaver. Ik zit vast, kan niet meer terug
Ja, had het net gegoogled.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Aan het begin bedoel je? Want daar unlock je het fast travel menu he. Je hoeft dan niet meer naar een portal maar kunt gewoon fast travelen (knopje onder de minimap).
Het scheelt dat het al herfst is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:29 schreef Drankster het volgende:
Baldur's Gate 3 Digital deluxe edition op de wishlist gezet voor eind van het jaar.
Deze wil ik wel spelen als het ijskoud en/of sneeuwt buiten.
Ik vind t zo raar dat ik m helemaal niet kan vinden op bolquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:29 schreef Drankster het volgende:
Baldur's Gate 3 Digital deluxe edition op de wishlist gezet voor eind van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |