abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:38:06 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210119101
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]
4 :@ Oeps.
Baldur's Gate 4!
Nee wel 3.

Ik ben overwerkt :'(

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:38:16 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210119104
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:37 schreef StateOfMind het volgende:
Je kunt op het PS5 dashboard zien op hoeveel procent je zit.
Is dat dan van de main storyline?
L'Amour menaçant:
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:40:01 #128
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_210119132
Geen idee eigenlijk.
Maar ik heb sowieso tot aan het laatste point of no return wel alle sidequest gedaan.

Geeft iig een indicatie.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:40:54 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210119139
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:40 schreef StateOfMind het volgende:
Geen idee eigenlijk.
Maar ik heb sowieso tot aan het laatste point of no return wel alle sidequest gedaan.

Geeft iig een indicatie.
Ik tot nu toe ook alle groene siequests gedaan ja :Y
Sommige zijn echt nog wel prima eigenlijk. Heb al tijden geen eten meer gebracht ;)
L'Amour menaçant:
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:42:35 #130
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_210119158
Hongersnood -O- :'(
A murky, forgotten land.
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:49:18 #131
269692 Divje
brr brr patapim
pi_210119223
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Kan je t verschil zo laten voelen!

oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_210119739
@Pheno waar in FFXIV kan je zien hoe lang een queue is van een wereld. Heb in verschillende realms personages gemaakt maar bij allen een queue van minimaal 15/20 personen.

En welke race/class combi is leuk voor een n00b om de mechanics te leren kennen?
pi_210121680
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 15:36 schreef Drankster het volgende:
@:pheno waar in FFXIV kan je zien hoe lang een queue is van een wereld. Heb in verschillende realms personages gemaakt maar bij allen een queue van minimaal 15/20 personen.

En welke race/class combi is leuk voor een n00b om de mechanics te leren kennen?
Een queue van 10 is vrij standaard en duurt nog geen minuut. Alleen Dynamis moet je negeren, die server loopt elke keer weer leeg omdat de dungeon queue eeuwen duurt. Dus gaan mensen naar een andere realm op vakantie en queuen daar (dat kan gewoon ). Ik zit zelf op realm Light en dan server Phoenix, maar ik ben soms ook gewoon even op een andere server om een S-tier overland boss of fate te doen, ze spawnen eens per 24 uur of zo :P

Race boeit niet, er zitten geen bonussen aan vast. Dus gewoon diegene met de grootste bobbel in de broek of de grootste memmen.

Class (in ff job genaamd), tja, dps is het makkelijkst om te beginnen als het gaat om co-op dungeons, want mensen klagen niet meteen steen en been als je een foutje maakt. Maar dan heb je wel langere queuetijden voor een dungeon tov een healer of tank. Het spel gooit je gelukkig niet meteen in de lastigste dungeons, dus je kunt eigenlijk alles beginnen. Ik ben begonnen met healer (White Mage), omdat ik dacht bij de solo bende in de main story: dan kan ik mezelf tenminste healen :D

Wil je wat meer actie als dps dan is eigenlijk alles wel goed om de mechanics te leren. Persoonlijk vond ik Rogue saai en je kunt deze aftakken naar ninja, maar die is dan weer uitermate lastig om onder de knie te krijgen. Echt de lastigste rotation waar je goed in memory moet zijn. Maar je kunt gewoon elke job proberen. Zint ie je niet, dan ga je met hetzelfde personage naar de start quest van een andere job en probeer je die uit.Dan begin je met die job op level 1 en de levels die je gehaald hebt met je vorige job houd je gewoon. Er is een reden dat ik bijna alle dps jobs om minimaal lvl 50 heb: domweg kijken of het wat voor me is :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210122945
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 18:37 schreef Pheno het volgende:

[..]
Een queue van 10 is vrij standaard en duurt nog geen minuut. Alleen Dynamis moet je negeren, die server loopt elke keer weer leeg omdat de dungeon queue eeuwen duurt. Dus gaan mensen naar een andere realm op vakantie en queuen daar (dat kan gewoon ). Ik zit zelf op realm Light en dan server Phoenix, maar ik ben soms ook gewoon even op een andere server om een S-tier overland boss of fate te doen, ze spawnen eens per 24 uur of zo :P

Race boeit niet, er zitten geen bonussen aan vast. Dus gewoon diegene met de grootste bobbel in de broek of de grootste memmen.

Class (in ff job genaamd), tja, dps is het makkelijkst om te beginnen als het gaat om co-op dungeons, want mensen klagen niet meteen steen en been als je een foutje maakt. Maar dan heb je wel langere queuetijden voor een dungeon tov een healer of tank. Het spel gooit je gelukkig niet meteen in de lastigste dungeons, dus je kunt eigenlijk alles beginnen. Ik ben begonnen met healer (White Mage), omdat ik dacht bij de solo bende in de main story: dan kan ik mezelf tenminste healen :D

Wil je wat meer actie als dps dan is eigenlijk alles wel goed om de mechanics te leren. Persoonlijk vond ik Rogue saai en je kunt deze aftakken naar ninja, maar die is dan weer uitermate lastig om onder de knie te krijgen. Echt de lastigste rotation waar je goed in memory moet zijn. Maar je kunt gewoon elke job proberen. Zint ie je niet, dan ga je met hetzelfde personage naar de start quest van een andere job en probeer je die uit.Dan begin je met die job op level 1 en de levels die je gehaald hebt met je vorige job houd je gewoon. Er is een reden dat ik bijna alle dps jobs om minimaal lvl 50 heb: domweg kijken of het wat voor me is :P
Ah check, zo’n konijn met dikke memmen in een bikini it is.

Wel nice dat je gewoon van job kan switchen. Ik zag al wel dat je per clan iets andere begin stats krijgt maar dat scheelt zo weinig dat het uiteindelijk niet boeit(?).

Ben als archer begonnen. 14.gif
pi_210123408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 20:12 schreef Drankster het volgende:

[..]

Wel nice dat je gewoon van job kan switchen. Ik zag al wel dat je per clan iets andere begin stats krijgt maar dat scheelt zo weinig dat het uiteindelijk niet boeit(?).

Ben als archer begonnen. 14.gif
Die clans boeien echt helemaal niets. Uiteindelijk zijn mechanics van bosses belangrijker. En dan niet in de eerste dungeon Satasha, maar later is weten wat je moet doen en laten belangrijker. Je krijgt mondjesmaat een nieuwe mechanic te zien en later wordt het mix en match. Maar zeker in het begin is het “don’t stand in stupid”, kortom, niet in rode cirkels staan :)

Archer is leuk. Later (lvl50 geloof ik) word je bard, dus bufs voor de hele party in dungeons/raids/etc. Skills van archer blijf je houden
  woensdag 2 augustus 2023 @ 09:36:58 #136
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_210127961
Sinds Fall Guys vrij is om te spelen zonder PS+ ben ik helemaal hooked. :@ Maak niet eens meer tijd vrij om Miles Morales uit te spelen..
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 10:40:39 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210128842
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 11:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dan staat je een episch moment te wachten.
Je merkt vanzelf wat ik bedoel als het zover is.

Ik gok dat ik die gisteren gehad heb ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat wel met een smile op m'n gezicht idd tijdens de gevechten. :Y
Herinnerde me dat iemand dat hier ook zei, en betrapte mezelf er ook op. Episch stuk.
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 augustus 2023 @ 10:42:03 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210128866
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 20:12 schreef Drankster het volgende:

[..]

_O-

Dat zijn die van FF XII toch? :D
Fran? Viera Playboy bunnies.
L'Amour menaçant:
pi_210128878
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 10:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]
_O-

Dat zijn die van FF XII toch? :D
Fran? Viera Playboy bunnies.
:Y
  woensdag 2 augustus 2023 @ 10:45:06 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210128901
quote:
7s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 10:43 schreef Pheno het volgende:

[..]
:Y
Ik keek meer naar Balthier :@
Maar kan me herinneren dat ik Fran wel een leuk karakter vond.

FF XIV heb ik alleen de (hele grote) gratis demo van gespeeld een tijdje.
Stukken beter dan XI, maar nog steeds niet echt iets voor mij.
Ik heb dan altijd t idee dat ik mijn tijd "verdoe met nonsens quests" bij zulke spellen (al heb ik enorm veel WoW gespeeld vroeger).
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 augustus 2023 @ 11:56:05 #141
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_210130052
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 10:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik gok dat ik die gisteren gehad heb ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat wel met een smile op m'n gezicht idd tijdens de gevechten. :Y
Herinnerde me dat iemand dat hier ook zei, en betrapte mezelf er ook op. Episch stuk.
Dat ja :Y
Dat was zó een ontzettend vet stukje _O_ _O_ _O_

Een van de meest epische en memorabele momenten in gaming _O_
A murky, forgotten land.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 12:53:25 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210130888
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 11:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat ja :Y
Dat was zó een ontzettend vet stukje _O_ _O_ _O_

Een van de meest epische en memorabele momenten in gaming _O_
Ik vind het wel een beetje button bashing en quick time events zulke gevechten. Maar... epische button bashing it is!
De hele strategische boss fights (items equippen tegen bv silence etc, potions sparen, timing) zijn niet echt meer aanwezig. Voor mij is dat soms goed hoor, want ben er slecht in :')

Het zijn wel echt enorm filmische gevechten. Dat vond ik bv bij FF XV al met Leviathan.
Maar echt een dreiging dat ik ooit dood zou gaan in dat gevecht, dat was er niet.
L'Amour menaçant:
  woensdag 2 augustus 2023 @ 13:03:51 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_210131074
Dacht een paar weken terug weer eens Divinity Original Sin te spelen, omdat ik de vorige keer de eindbaas niet kon verslaan.
Los van de laadtijden, en het veelvuldig moeten herladen wegens achterlijke dingen (ineens level 8 monsters naast level 2, one hit kill bommen op plekken waar je moet graven :') ) ben ik weer aangekomen bij het Einde der Tijden. Maar ik zit vast omdat maar 1 teleporter het doet, en die gaat naar de Weaver. Ik zit vast, kan niet meer terug :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_210131195
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
veelvuldig moeten herladen wegens achterlijke dingen (ineens level 8 monsters naast level 2, one hit kill bommen op plekken waar je moet graven :') )
Je bedoelt op dat kerkhof met die riddle? De eerste keer dat dat mij overkwam dacht ik echt wtffff. _O- Dezelfde minuut realiseerde ik dat al een uur niet gesaved had. :')

Soms ga je dood door echt domme dingen ja. Een electric spell doen terwijl je met 1 voet in een plas water staat enzo. Uiteindelijk nooit verder gekomen dan 1 voetstap in het bos na het eerste dorpje.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 13:18:03 #145
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_210131281
quote:
2s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 13:12 schreef Drankster het volgende:

[..]
Je bedoelt op dat kerkhof met die riddle? De eerste keer dat dat mij overkwam dacht ik echt wtffff. _O- Dezelfde minuut realiseerde ik dat al een uur niet gesaved had. :')

Soms ga je dood door echt domme dingen ja. Een electric spell doen terwijl je met 1 voet in een plas water staat enzo. Uiteindelijk nooit verder gekomen dan 1 voetstap in het bos na het eerste dorpje.
Dat kerkhof, ja.
En in de stad is ook aan de andere kant een tuin waar je kunt graven. Krijg je nog: "weet je het zeker?" En dan ben je dood. :)
  Eindredactie Games woensdag 2 augustus 2023 @ 14:06:28 #146
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_210132004
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dacht een paar weken terug weer eens Divinity Original Sin te spelen, omdat ik de vorige keer de eindbaas niet kon verslaan.
Los van de laadtijden, en het veelvuldig moeten herladen wegens achterlijke dingen (ineens level 8 monsters naast level 2, one hit kill bommen op plekken waar je moet graven :') ) ben ik weer aangekomen bij het Einde der Tijden. Maar ik zit vast omdat maar 1 teleporter het doet, en die gaat naar de Weaver. Ik zit vast, kan niet meer terug :')
Aan het begin bedoel je? Want daar unlock je het fast travel menu he. Je hoeft dan niet meer naar een portal maar kunt gewoon fast travelen (knopje onder de minimap).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 2 augustus 2023 @ 14:34:29 #147
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_210132391
quote:
2s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 14:06 schreef 2dope het volgende:

[..]
Aan het begin bedoel je? Want daar unlock je het fast travel menu he. Je hoeft dan niet meer naar een portal maar kunt gewoon fast travelen (knopje onder de minimap).
Ja, had het net gegoogled.
pi_210141882
Baldur's Gate 3 Digital deluxe edition op de wishlist gezet voor eind van het jaar.

Deze wil ik wel spelen als het ijskoud en/of sneeuwt buiten. ~:)
  donderdag 3 augustus 2023 @ 10:51:17 #149
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_210142108
quote:
17s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 10:29 schreef Drankster het volgende:
Baldur's Gate 3 Digital deluxe edition op de wishlist gezet voor eind van het jaar.

Deze wil ik wel spelen als het ijskoud en/of sneeuwt buiten. ~:)
Het scheelt dat het al herfst is.
Tenminste zo lijkt het de afgelopen weken :D
A murky, forgotten land.
  donderdag 3 augustus 2023 @ 11:27:38 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210142483
quote:
17s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 10:29 schreef Drankster het volgende:

Ik vind t zo raar dat ik m helemaal niet kan vinden op bol }:|
Gaat toch niet zo zijn dat ie volledig digitaal is he?
Want ik wil m kopen en na uitspelen door de strot van vrienden rammen.

Even googlen en ik vrees het dus wel.

En ik wilde m kopen van de bol-bon van een acteerklus.
Gaat m dus ook niet worden want we zitten aan de dure PS store vast.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ang3l op 03-08-2023 11:38:18 ]
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')