Voor mij eigenlijk de verrassing van het jaar, aangezien ik deel 1 maar niet in kon komen.quote:
A way out, verkrijgbaar via storequote:Op maandag 31 juli 2023 19:24 schreef Peejtur het volgende:
Iemand tips voor leuke local co-op spellen die niks met sport te maken hebben? We hebben al Sackboy en It takes two.
Thanks
Heel leuk. Net als It takes twoquote:Op maandag 31 juli 2023 19:43 schreef dud0r het volgende:
A way out is wel leuk inderdaad. Wel kort. 6uurtjes en je bent er wel doorheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:32 schreef Ang3l het volgende:
Gestaag maak ik voortgang metClive
Voor 6 Sept moet t af zijn
Ben nu bij.....Dan staat je een episch moment te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je merkt vanzelf wat ik bedoel als het zover is.
6 September Starfield
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan staat je een episch moment te wachten.
Je merkt vanzelf wat ik bedoel als het zover is.
6 September Starfield
6 september: beta-testing timequote:
Niet de hele dag Sims 4 Paardenboerderij spelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
6 september: beta-testing time
Of Baldurs Gate 3, ik hoop voor jou het laatste![]()
Dat laatste ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
6 september: beta-testing time
Of Baldurs Gate 3, ik hoop voor jou het laatste![]()
Ik zag die in mijn mail en ben spontaan uit de crew gestaptquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet de hele dag Sims 4 Paardenboerderij spelen
Wie had ooit gedacht dat ik Sims-games moest vegen.... We miss you
Ja I know. De rode loper ligt sowieso altijd klaar obviously.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag die in mijn mail en ben spontaan uit de crew gestapt
Maar nee, mijn reden om eruit te stappen is nog niet opgelost, en dat zal ook wel even duren. Daar is geen pilletje voor. Ja een, maar die lost alles permanent op.
Weird fetish, maar okay.quote:
Ik moest vooral erg hard lachen om die scenequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest vooral erg hard lachen om die scene
En ik vind Druids een leuke class.Ja dat weet ik toch niet joh. Ik weet net het verschil tussen top en bottomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Belgen hequote:
Kan je t verschil zo laten voelen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet joh. Ik weet net het verschil tussen top en bottom
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:32 schreef Ang3l het volgende:
Gestaag maak ik voortgang metClive
Voor 6 Sept moet t af zijn
Ben nu bij.....BG3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |