PVV en mee regeren.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:14 schreef Harvest89 het volgende:
VVD nog steeds de grootste volgens de laatste peiling.
Als de VVD de PVV en BBB niet gaat buitensluiten maar met ze gaan samenwerken kunnen ze gewoon makkelijk alle linkse partijen negeren. En wederom rechtsliberaal beleid doorzetten.
Welnee. Maar sowieso hecht ik weinig waarde meer aan die peilingwijzer. Er zijn nog maar 2 serieuze peilers over. De Hond telt niet mee. Bij 1V wordt de VVD structureel te hoog gepeild. Er is echt veel te weinig diversiteit.quote:
Ik gebruik die van Tom Louwerse. Die pakt een gemiddelde van meerdere peilers.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Welnee. Maar sowieso hecht ik weinig waarde meer aan die peilingwijzer. Er zijn nog maar 2 serieuze peilers over. De Hond telt niet mee. Bij 1V wordt de VVD structureel te hoog gepeild. Er is echt veel te weinig diversiteit.
Ja van 2 peilers. Het is niet representatief meer. Vroeger waren er meer dan 5 peilers. Dan zegt zo’n gemiddelde veel meer.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:19 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik gebruik die van Tom Louwerse. Die pakt een gemiddelde van meerdere peilers.
Deze: https://peilingwijzer.tomlouwerse.nl/
Dat is waar. Zal vast een reden zijn waarom die van De Hont niet meer wordt meegenomen bijvoorbeeld. Een soort van vast panel veronderstel ik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja van 2 peilers. Het is niet representatief meer. Vroeger waren er meer dan 5 peilers. Dan zegt zo’n gemiddelde veel meer.
https://peilingwijzer.blo(...)ngen-van-peilnl.htmlquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat is waar. Zal vast een reden zijn waarom die van De Hont niet meer wordt meegenomen bijvoorbeeld. Een soort van vast panel veronderstel ik.
Welk interview?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Welnee. Maar sowieso hecht ik weinig waarde meer aan die peilingwijzer. Er zijn nog maar 2 serieuze peilers over. De Hond telt niet mee. Bij 1V wordt de VVD structureel te hoog gepeild. Er is echt veel te weinig diversiteit.
BBB is klaar na dat interview van vanochtend. Het wordt weer een tweestrijd VVD-PvdA.
Kan je dat artikel copy pasten hiero?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
BBB is klaar na dat interview van vanochtend. Het wordt weer een tweestrijd VVD-PvdA.
Bedelmuur. Dus kan niet. Maar het gaat om dit stuk:quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kan je dat artikel copy pasten hiero?
Hoe trek je de conclusie dat het klaar is met bbb als je het artikel niet hebt gelezen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Bedelmuur. Dus kan niet. Maar het gaat om dit stuk:
https://www.telegraaf.nl/(...)om-premier-te-worden
Ik heb het wel gelezen maar mag het hier niet posten.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hoe trek je de conclusie dat het klaar is met bbb als je het artikel niet hebt gelezen?
Mag je niet posten? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gelezen maar mag het hier niet posten.
Volgens mij is het niet de bedoeling om artikelen achter een paywall hier integraal te posten. Maar ik hoor het graag van een mod als dat is veranderd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
Mag je niet posten? Dat wist ik niet.
Weet wel dat dat geldt voor Volkskrant en Trouw, I don't know.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de bedoeling om artikelen achter een paywall hier integraal te posten. Maar ik hoor het graag van een mod als dat is veranderd.
Dat is correct.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de bedoeling om artikelen achter een paywall hier integraal te posten. Maar ik hoor het graag van een mod als dat is veranderd.
https://www.nu.nl/tweede-(...)-premier-worden.htmlquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kan je dat artikel copy pasten hiero?
Nou is dat ook weer opgelost. Ik ben nog steeds van mening dat het niks meer gaat worden met BBB. En misschien is dat maar beter ook.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/tweede-(...)-premier-worden.html
Hier staat het ook gewoon
Het zou heel grappig zijn als ze ene Mark Rutte uit de hoge hoed tovertquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/tweede-(...)-premier-worden.html
Hier staat het ook gewoon
Nee, ik denk noig steeds dat die een hele berg zetels krijgen en het zou mij niet verbazen als ze gaan regeren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nou is dat ook weer opgelost. Ik ben nog steeds van mening dat het niks meer gaat worden met BBB. En misschien is dat maar beter ook.
Op grond van wat dan? Rutte is weg en een samenhangend programma is er vooralsnog niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik denk noig steeds dat die een hele berg zetels krijgen en het zou mij niet verbazen als ze gaan regeren.
Dat boeit toch niet?quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Op grond van wat dan? Rutte is weg en een samenhangend programma is er vooralsnog niet.
Op grond van "Wij zijn boos en tegen en willen terug naar een vroeger wat nooit bestond".quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Op grond van wat dan? Rutte is weg en een samenhangend programma is er vooralsnog niet.
Dat boeit een fors deel van de kiezers geen ene reetje. Democratie is nog nooit zo oppervlakkig geweest.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Precies. Je kunt 22 zetels halen met een verkiezingsprogramma van één A4'tje, 25 als je dood bent of 46 in de peiling terwijl niemand weet of je überhaupt mee doet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat boeit een fors deel van de kiezers geen ene reetje. Democratie is nog nooit zo oppervlakkig geweest.
Een vroeger wat nooit bestond is natuurlijk niet helemaal waar.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op grond van "Wij zijn boos en tegen en willen terug naar een vroeger wat nooit bestond".
Voeg daarbij nog wat boeren protest en het gevoel dat "de provincie" gepiepeld wordt en zie daar.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:10 schreef Perrin het volgende:
Gerucht: Rita Verdonk wordt de nieuwe BBB-kandidaatpremier.
[ afbeelding ]
nee dat is niet waarquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:10 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Waar?quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:10 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Verdonkquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:10 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was satire nog heel normaal.quote:
Nou dan denk ik dat het aantal BBB zetels snel omlaag gaatquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:10 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Veel mensen uit de BBB-hoek lijken wel enthousiast van haar te worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou dan denk ik dat het aantal BBB zetels snel omlaag gaat
Bron?quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:10 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Zie 6 posts eerder.quote:
Haar naam wordt best wat genoemd door BBB-fans.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan die link helaas niet openen.
Maar goed voor 0 zetels in 2010.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel mensen uit de BBB-hoek lijken wel enthousiast van haar te worden.
Volgens mij is ze tegenwoordig actief in de Haagse politiek bij die partij van die oud PVV er. Kennelijk is ze niet zo bezig met haar pensioen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 05:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
Rita wordt in oktober 68. In het gunstigste geval zal er eind 2024 een kabinet zijn, volgens mij zit Rita dan van haar pensioen te genieten.......
Dat deed Rutte ook na het Omtzigtdebat.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
waarom ze na een motie van afkeuring bleef zitten
Kortom D66 blies het aftreden op als zo als ik het zie, als opportunistisch nieuw beleid.quote:bron: dds 21jul23
"Wat een leugenaar die Paternotte," tweet Wilders. "De man is zo vals, hij belde me een dag voor het Kamerdebat waarin Rutte aftrad en smeekte me als oppositieleider een motie van wantrouwen tegen Rutte in te dienen."
Dat is natuurlijk heel opmerkelijk. En het wordt nóg opmerkelijker. Want de reden dat Paternotte dit wilde? "Dan hoefde hij het zelf niet te doen. Zijn achterbaksheid is ongekend."
Paternotte en D66 wilden Rutte dus ten val brengen, maar ze wilden dat op zo'n manier doen dat het initiatief niet helemaal bij hen vandaan kwam. Dit is echt hoe smerig D66 is. Wilders bellen en hem vragen het vuile werk op te knappen, maar hem daarna publiekelijk een nazi en fascist noemen.
Dat maakt het er voor Verdonk niet beter op ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat deed Rutte ook na het Omtzigtdebat.
Waarom zou D66 daarom smeken? PVV dient die motie nagenoeg standaard in..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:26 schreef Vallon het volgende:
Inmiddels lijkt het er sterk op dat in feite D66 het Kabinet met achterbaks optreden, heeft opgeblazen.
D66 was voorafgaand bezig de oppositie te versterken om Rutte als MP aan de kant te kunnen zetten.
Ook getuige het feit dat Kaag, Rutte 20 minuut voorafgaand het debat, belde dat D66 een eventuele MVA - als gepland door de linkse oppositie - zou steunen.
Rutte wilde dat schandemoment natuurlijk niet afwachten en legde - zogenaamd nagedacht in het weekeinde - het hoofd in de schoot en zo te voorkomen dat hij als MP kon worden afgezet en Kaag dan in het Torentje kon duikelen.
Een kijkje in de lelijke keuken van D66 in persoon van Paternotte die PVV verwijt rechts te zijn
[..]
Kortom D66 blies het aftreden op als zo als ik het zie, als opportunistisch nieuw beleid.
Paternotte, heeft zo ver ik nu kan nagaan, de uitspraak van Wilders niet ontkend.
Dit kwam toch al 1,2 dagen na de val van het kabinet ter sprake?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 01:26 schreef Vallon het volgende:
Inmiddels lijkt het er sterk op dat in feite D66 het Kabinet met achterbaks optreden, heeft opgeblazen.
D66 was voorafgaand bezig de oppositie te versterken om Rutte als MP aan de kant te kunnen zetten.
Ook getuige het feit dat Kaag, Rutte 20 minuut voorafgaand het debat, belde dat D66 een eventuele MVA - als gepland door de linkse oppositie - zou steunen.
Rutte wilde dat schandemoment natuurlijk niet afwachten en legde - zogenaamd nagedacht in het weekeinde - het hoofd in de schoot en zo te voorkomen dat hij als MP kon worden afgezet en Kaag dan in het Torentje kon duikelen.
Een kijkje in de lelijke keuken van D66 in persoon van Paternotte die PVV verwijt rechts te zijn
[..]
Kortom D66 blies het aftreden op als zo als ik het zie, als opportunistisch nieuw beleid.
Paternotte, heeft zo ver ik nu kan nagaan, de uitspraak van Wilders niet ontkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |