abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210013178
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 18:32 schreef Isabeau het volgende:
En voor Lonaa heb ik geen adviezen die niet al door anderen zijn gedeeld. Wat ik wel herken is de alles of niets mentaliteit en ik ben juist heel hard aan het werken om daar vanaf te komen. Soms is een beetje je best doen ook goed genoeg.

Of zoals ik ooit ergens las en wat ik de hele tijd probeer te mantraën: “Anything worth doing is worth doing badly.”
Erg herkenbaar. Alles of niets --> alles --> mezelf kapot.

Plan voor de rest van de zomer is om voor die middenweg te gaan en lekker een hoop dingen matig te doen. Niet hard trainen maar gewoon een beetje lol maken net hoe het uitkomt en wat goed voelt. Op het balkon zitten. Gezond eten maar ook ijsjes eten. ^O^
pi_210013281
Het is iig altijd aan te raden om voor een werkgever 75% als de basislijn aan te houden. Die geven jou echt niet meer dan het absolute minmale nadat je jezelf in de puinpoeier hebt gewerkt, zonder er een cent meer voor te krijgen dan wanneer je rond die 75% blijft schommelen...

Voor dingen die je voor jezelf doet is het goed om af en toe af te wegen of het wel echt leuk is, allemaal.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 23 juli 2023 @ 19:40:49 #178
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210013549
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is iig altijd aan te raden om voor een werkgever 75% als de basislijn aan te houden. Die geven jou echt niet meer dan het absolute minmale nadat je jezelf in de puinpoeier hebt gewerkt, zonder er een cent meer voor te krijgen dan wanneer je rond die 75% blijft schommelen...

Voor dingen die je voor jezelf doet is het goed om af en toe af te wegen of het wel echt leuk is, allemaal.
Dit ja, liefst minder en doen alsof het 110% is *O*
Heb nu wel een bore out dus dat is wel jammer ;(
pi_210013594
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 19:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dit ja, liefst minder en doen alsof het 110% is *O*
Heb nu wel een bore out dus dat is wel jammer ;(
Ja en dan heel diep zuchtend, met een stapel mappen onder je arm naar Het kopieerapparaat lopen als je eens op locatie bent...

Bore out lijkt me minder tricky als je iig een groot deel thuis kunt werken en je niet hoeft te doen alsof je nuttig bezig bent terwijl je werk al af is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210013668
Door omstandigheden werk ik de komende x weken nagenoeg volledig thuis én is de workload superlaag.

Heb mezelf een schop onder de kont gegeven dat het een mooi moment is om wat beter voor mezelf te zorgen, dus heb nu al een fijne wandelstreak aan de gang en ga er van de week weer een adriene 30 dagen challenge bij mixen denk ik.
pi_210013979

En het groentehospice
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210014051
Kan iemand me uitleggen waar het groente hospice voor staat? :@
pi_210014060
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 20:05 schreef Blues het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar het groente hospita voor staat? :@
Je gaat naar een hospice om....
pi_210014075
Behehe niet ninja genoeg met je edit :D
pi_210014077
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 20:05 schreef Blues het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar het groente hospice voor staat? :@
Ik zat een filmpje voor&door ADHD'ers te kijken door een vrouw die haar groentela het 'vegetable hospice' noemde :') "where vegetables go to die". herkenbaar.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210014105
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 20:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Behehe niet ninja genoeg met je edit :D
>:O
pi_210014117
quote:
2s.gif Op zondag 23 juli 2023 20:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik zat een filmpje voor&door ADHD'ers te kijken door een vrouw die haar groentela het 'vegetable hospice' noemde :') "where vegetables go to die". herkenbaar.
Ah ik snap en :D
  zondag 23 juli 2023 @ 20:10:05 #188
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210014148
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja en dan heel diep zuchtend, met een stapel mappen onder je arm naar Het kopieerapparaat lopen als je eens op locatie bent...

Bore out lijkt me minder tricky als je iig een groot deel thuis kunt werken en je niet hoeft te doen alsof je nuttig bezig bent terwijl je werk al af is.
Ja valt wel tegen helaas. Door het thuis werken ook weinig incentive echt mijn best te doen. Toch niemand die het ziet :')
  zondag 23 juli 2023 @ 20:11:30 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210014176
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 19:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Plan voor de rest van de zomer is om voor die middenweg te gaan en lekker een hoop dingen matig te doen. Niet hard trainen maar gewoon een beetje lol maken net hoe het uitkomt en wat goed voelt. Op het balkon zitten. Gezond eten maar ook ijsjes eten. ^O^
_O_
Spoilers!
pi_210014219
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 19:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

En genieten, vooral genieten
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 23 juli 2023 @ 20:14:30 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210014245
quote:
2s.gif Op zondag 23 juli 2023 20:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]

En het groentehospice
O+

Ons eten net was onverwacht prima. Pulled pork enchilada's was het plan maar vlees is even :r dus ik maakte mijn deel met bataat. Ik maak het vaker, gewoon een fijne maaltijd. Maar de kaas was optimaal gesmolten vandaag :9~ En de komkommersalade was ook fijn want de komkommers uit mijn tuin blijken goddelijk te zijn.
Spoilers!
  zondag 23 juli 2023 @ 20:14:52 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210014254
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 20:10 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja valt wel tegen helaas. Door het thuis werken ook weinig incentive echt mijn best te doen. Toch niemand die het ziet :')
Dat is wel matig zeg. Wat ga je er aan doen?
Spoilers!
pi_210014285
quote:

Morgen heb ik weer een thuiswerkmaandag en ik ben veel te braaf denk ik :+
Op tijd inloggen, heel productief, te weinig echte pauzes inlassen, pas om 17.00 echt stoppen en geen kantjes die ik er van af loop, net als ik op de poli zelf ook doe.
Maarrrrr nu we zo lekker bij zijn met genoeg mensjes op de werkvloer en ik in augustus en september geen thuiswerkdagen meer heb ivm vakanties, doe ik het morgen piano piano O~) oO< :P
pi_210014307
quote:

[..]
Je bankrekening ziet het. En als je er mee weg komt doe je blijkbaar ook genoeg!
  zondag 23 juli 2023 @ 20:19:26 #195
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210014355
Hoeveel pruimen zou ik kunnen eten zonder diarree te krijgen?
Spoilers!
pi_210014371
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Door omstandigheden werk ik de komende x weken nagenoeg volledig thuis én is de workload superlaag.

Heb mezelf een schop onder de kont gegeven dat het een mooi moment is om wat beter voor mezelf te zorgen, dus heb nu al een fijne wandelstreak aan de gang en ga er van de week weer een adriene 30 dagen challenge bij mixen denk ik.
Goed bezig!

Ik heb voor mijn vakantie grotendeels hetzelfde doel. Weer een ritme opbouwen met goed voor mezelf zorgen. Van hele simpele dingen (elke dag 2x tandenpoetsen, een multivitamine en mn probiotica nemen, mn gezicht in ochtend&avond schoonmaken en crème opsmeren, ongeveer om de dag douchen -vaker mag uiteraard ook) tot inderdaad ook weer standaard dagelijks wandelen en 3x per week sporten. En dan niet 3x helemaal tot het gaatje gaan, maar gewoon lekker sporten en mn koppie even leeg maken. Na 21.00 de tv en laptop in principe uit en rondje wandelen voor het slapen. Elke dag normale gekookte maaltijd eten, genoeg groente en fruit, niet teveel ijs/snoep/chips/andersoortige zooi. Gewoon weer even een basisniveau van zelfzorg opbouwen, en dan is de bedoeling natuurlijk dat als dat er weer goed ingeslepen zit, ik dat ook blijf doen als de vakantie weer voorbij is.
pi_210014382
Zomergasten nu O+
  zondag 23 juli 2023 @ 20:22:44 #198
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210014418
quote:
6s.gif Op zondag 23 juli 2023 20:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Steeds een paar eten en dan een uurtje of twee wachten? En dan de volgende keer 2 minder ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 23 juli 2023 @ 20:24:51 #199
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210014468
quote:
6s.gif Op zondag 23 juli 2023 20:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dezelfde vraag kan je stellen bij het eten van suikervrije winegums of dropjes.
In dat geval weet ik het antwoord wel… :')
  zondag 23 juli 2023 @ 20:26:26 #200
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210014509
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 20:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+

Ons eten net was onverwacht prima. Pulled pork enchilada's was het plan maar vlees is even :r dus ik maakte mijn deel met bataat. Ik maak het vaker, gewoon een fijne maaltijd. Maar de kaas was optimaal gesmolten vandaag :9~ En de komkommersalade was ook fijn want de komkommers uit mijn tuin blijken goddelijk te zijn.
Mijn komkommerplant is alweer bijna dood ;(
Heb nog wel 2 kilo liggen denk _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')