Eind september is redelijk laat, vroege aardappels zijn er al een tijdje.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Irene sowieso niet, zijn me veel te bloemig. Frieslander ken ik enkel als vroeg ras, dan zijn ze nog niet bloemig.
Ik bedoelde dat ze boeren hier hebben verplicht voor 1/10 de consumptieaardappelen geoogst te hebben want anders mag je het jaar er op minder stikstof bemesten.
Dat weet ik. Wil je de late rassen voldoende laten afharden voor de bewaring dan is eind september nog te vroeg. Innovator zie je medio oktober zelfs nog wel met deels groen loof.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eind september is redelijk laat, vroege aardappels zijn er al een tijdje.
Ja, klopt, die wetgeving is ook absurd. Hoe langer aardappels kunnen groeien, hoe meer Kcal per Hectare.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat weet ik. Wil je de late rassen voldoende laten afharden voor de bewaring dan is eind september nog te vroeg. Innovator zie je medio oktober zelfs nog wel met deels groen loof.
quote:Op zondag 23 juli 2023 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen optie natuurlijk. Maar de smaak van knoflook en ui zit al wel genoeg in de olie op dat moment wat mij betreft. Er uit halen heeft denk ik weinig nadelige gevolgen.
Ik heb nooit zin in dat pureren trouwens. Ik eet wel gewoon klontjes.
Nog shinies gevangen? Ik slingerde het vijf minuten geleden aan, dus weinig kans.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ook dat had ik gedaan![]()
Maar hier is het van dat continu grijze weer, waar wel of geen water uit kan vallen, soms uren niet, soms toch ineens een buitje. De app zei van niet, buiten -reeds onderweg- zei van wel![]()
Ruim 5 minuten onder een boom squirtels gevangen en toen ging het weer.
6 ofzo, maar had er al handenvol...quote:Op zondag 23 juli 2023 16:54 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Nog shinies gevangen? Ik slingerde het vijf minuten geleden aan, dus weinig kans.
Ik speel al bijna sinds het begin maar om de een of andere reden heb ik de community day hiervoor steeds gemist dus heb er pas twee. Na vandaag ook nog dus.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
6 ofzo, maar had er al handenvol...
quote:Op zondag 23 juli 2023 17:18 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik speel al bijna sinds het begin maar om de een of andere reden heb ik de community day hiervoor steeds gemist dus heb er pas twee. Na vandaag ook nog dus.
Ah, daar zit ik precies ook! Gedoe dat battlen. Ik heb inmiddels ook losgelaten om alles mee te willen doen. Van fomo werd het niet leuker, dus nu gewoon als ik zin heb meedoen.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]er zijn er toch best wat geweest inmiddels!
Ik speel ook sinds het begin, maar heb al jaren geen idee meer wat de bedoeling is hoornu ook weer, routes,ditdat, pfff. Het boeit me ook niet meer om het uit te zoeken eigenlijk. Zit ook al eeuwen op... 43? 44? omdat ik geen reet aan die hele battle league vind... ik zou in een weekenddag gewoon door kunnen klappen, maar ik weiger!
Nee, ik snapte je wel, maar voor mn gevoel hebben we ook echt al megaveel squirtle CD's gehad.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:28 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ah, daar zit ik precies ook! Gedoe dat battlen. Ik heb inmiddels ook losgelaten om alles mee te willen doen. Van fomo werd het niet leuker, dus nu gewoon als ik zin heb meedoen.
En 2 shiny squirtles bedoel ik hè. Ik heb wel meer shinies dan dát.
Ja die is me bekend. Ben er ook een keertje geweest, destijds was het er op vrijdagmiddag altijd een zoete inval.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:04 schreef Kaatje1 het volgende:
@:derLudolf dit zag ik net op weg naar huis, ken je deze? https://www.analoogstudioarnhem.com/
Ik zie wel waarom ze heel blij zijn met jullie jaquote:Op zondag 23 juli 2023 11:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
De vrouw die in dit huis woonde stond zo vaak in de steeg tussen de huizen (eigendom van de buren) door het raam bij hen naar binnen te kijken dat de buren het raam hebben dichtgemetseld
We zijn met 4 kavels eigenaar van een sloot. Die moeten we alle vier onderhouden. Eén buurman vindt dat leuk en doet dat dus voor iedereen. Toen hij nog werkte, huurde hij op zijn kosten een bedrijf in om dat onderhoud te doen vanaf zijn kant van de sloot. De vrouw die hier woonde heeft die kerels verjaagd door stenen naar hen te gooien.
Sommige mensen zijn gewoon raar. Daar doe je weinig aan.
Nu was ik op de fiets, maar ik kon vrijdag naar vrienden in Schuytgraaf (redelijk nieuwe wijk hier). Op ruim 12 km van mijn huis, dat red ik niet zonder. Op het station hadden we even een stop en ik moest een berichtje sturen naar een vriendin. Toen de bus ging rijden moest ik nog een paar letters en meteen misselijkquote:Op zondag 23 juli 2023 18:31 schreef AnneX het volgende:
Mededeling: bij de hema 20% korting op (bijna) Alles. Tot middernacht.
Wie heeft er handdoeken nodig? Of kookspullen? Tis Cul hè.
@:Kaatje kon je erheen, omdat je nu primatour hebt? Mooi zo👍🏼
Ik was gisteren vlakbij Arnhem, jij en @Tele6 wonen in een mooie omgevingquote:Op zondag 23 juli 2023 18:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nu was ik op de fiets, maar ik kon vrijdag naar vrienden in Schuytgraaf (redelijk nieuwe wijk hier). Op ruim 12 km van mijn huis, dat red ik niet zonder. Op het station hadden we even een stop en ik moest een berichtje sturen naar een vriendin. Toen de bus ging rijden moest ik nog een paar letters en meteen misselijk
De halve culsc woont in deze regio.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik was gisteren vlakbij Arnhem, jij en @:tele6 wonen in een mooie omgeving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |