Wijze vrouw.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat het niet eens "een stapje terug doen" is bij alles, maar in de eerste plaats "een stukje bewuster".
Groene mungbonen of gele mung dal? Die laatste is samen met urid dal de basis van hoe ik mijn dal ('gele curry') maak.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die eerste ziet er goed uit. Die stond nog niet in mijn favorieten. De tweede kwam hier al wel tevoorschijn met de tag #bloemkool maar ik vind hem nogal gewoontjes ofzo. Ik heb mungbonen maar er nog nooit iets mee gedaan.
Ik heb bij nader inzien groene mungbonen dus niet de goede.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Groene mungbonen of gele mung dal? Die laatste is samen met urid dal de basis van hoe ik mijn dal ('gele curry') maak.
Waar ligt de balk qua ingewikkeld?quote:Op zondag 23 juli 2023 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er iemand een geweldig, doch niet ingewikkeld, recept voor bloemkoolcurry met kokosmelk?
Ik ga vandaag voor het eerst in maanden weer curry maken. Ik was er een beetje klaar mee na zo'n 5000? Porties, maar het is op iemands verzoek dus vooruit dan maarquote:Op zondag 23 juli 2023 12:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb bij nader inzien groene mungbonen dus niet de goede.
Bedoel je je gele Sri Lankaanse (?) curry? Dat is de lekkerste curry die ik ooit op hebIk zou een moord doen voor een opgewarmd kliekje
Weet je trouwens nog dat ik jullie zou helpen in de gevangenis en dat ik zo beroerd was? Dat was dus prikkelbaar darmsyndroom, veroorzaakt door fructanen en lactose. Het heeft bijna 2 jaar geduurd voor ik er achter was waarom ik op random momenten steeds ziek was.
Moest jij het niet rustiger aan doen?quote:Op zondag 23 juli 2023 12:39 schreef Lonaa het volgende:
Vriezers opgeruimd, voorraadkast opgeruimd, eten aan het koken. Misschien zo nog even ogen een uurtje dicht doen. Aan het overwegen of ik de F1 thuis kijk of niet, want wel behoefte aan het reuring. (geen kroeg-reuring, bij-een-vriend-op-de-bank-reuring)
Nu alles klaar isquote:Op zondag 23 juli 2023 13:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Moest jij het niet rustiger aan doen?
Dit is kruip-tempo voor Loon.quote:Op zondag 23 juli 2023 13:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juli 2023 13:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit.quote:
Hier ookquote:
Da’s wel jammer. Heb je er iets van gezegd?quote:Op zondag 23 juli 2023 12:11 schreef Blues het volgende:
Gisteravond koos ik een vegetarisch/vegan menuutje uit.
Voor 1 schijf bloemkool (steak) met wat friemels groentje erop en een veeg pompoenpuree betaalde ik 24 euro.
En voor 2 happen tartaar van watermeloen met wat kruimels feta 13.50.
Ik wilde vooral over die bloemkool een opmerking maken. Smaak prima hoor, echt waar, maar dan vlieg je als restaurant toch uit de bocht?
Met je kipsaté voor 18 euro........
We hadden 30% korting via de Fork. Maar dan nog
Hier ook. En ik heb vanaf ca 14 uur een feestje van Safwan voor z’n slagen voor z’n opleiding. Een buiten feestje☔️quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |