Jolig. Kom je dan bij de mijne?quote:Op zondag 23 juli 2023 21:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar als je meerdere weken vrij bent, is dit niet zo'n idioot streven toch?
Ik heb een vast sportmoment op zondagochtend, maar door de week in de avond sporten vind ik ook maar matig. Mijn streven voor als ik weer werk is op een vrije dag een half uurtje yoga thuis en op de andere hollen aan het eind van de middag. En als ik uiterlijk aan het eind van het jaar klaar ben met kolven dan ga ik me eens op fit20 in de lunchpauze richten.
Maar goed, drie keer is best veel maar als je vakantie hebt goed te doen denk ik.
Absoluut dit. Ik ken de fijne kneepjes hiervan pas sinds de revalidatie. Komt natuurlijk ook omdat ik daarvoor eigenlijk niet wist hoe het was om me goed te voelen.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:56 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga ook slecht op weinig ritme, hoe minder ik moet hoe moeilijker alles gaat. Een basisritme helpt me enorm.
Nee, mijn werk heeft een eigen. Dan kan het dus theoretisch in de lunchpauze.quote:
Wat een oneindige luxe.quote:Op maandag 24 juli 2023 03:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, mijn werk heeft een eigen. Dan kan het dus theoretisch in de lunchpauze.
Dat is dan weer wat minder luxequote:Op maandag 24 juli 2023 03:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat een oneindige luxe.
En wat een tijd om het hierover te hebben.
quote:Op maandag 24 juli 2023 03:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat minder luxeja leuk hė, dat ik ook eens een soort van lollige arbeidsvoorwaarde heb
Ik werk niet in ons dorpquote:Op maandag 24 juli 2023 03:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Bijzonder ook, ons dorp heeft er volgens de officiële site maar 1 dus deze is dan echt speciaal voor jouw soort mensen (lees medewerkers daar).
Je laatste week dus!quote:Op maandag 24 juli 2023 06:19 schreef Barreltje het volgende:
Zo.
Dat was weer eens een nacht van 4 uur.. zoo tempting om dan thuis te werken..![]()
![]()
Nogaar 5 dagen ( waar ik vrijdag alleen maar naar kantoor hoef om alles in te leveren![]()
)
Dacht dat je daarheen was verhuisd met je laatste move. Raarrrquote:
toch tot de conclusie gekomen dat ik ziek ben.. griepje denk ik. zelfd een douche bracht geen soelaas..quote:Op maandag 24 juli 2023 06:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je laatste week dus!Ga je nog trakteren? Of komt er nog een etentje oid? Is dat iets wat ze daar doen?
Nee, wel dicht in de buurt van ons dorp.quote:Op maandag 24 juli 2023 07:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dacht dat je daarheen was verhuisd met je laatste move. Raarrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dat is idd wel suf jaquote:Op maandag 24 juli 2023 07:22 schreef Barreltje het volgende:
toch tot de conclusie gekomen dat ik ziek ben.. griepje denk ik. zelfd een douche bracht geen soelaas..
er is donderdag taart voor me en alle collega's, geregeld door de baas er is geloof ik ook een kado voor me, dus dat is nog best leuk ..
nu dus zorgen dat ik snel weer beter ben, want ziek zijn in je laatste week das wel een beetje suf
collega laat net weten dat ie positief geteste heeft op covidquote:Op maandag 24 juli 2023 07:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is idd wel suf jaBeterschap
En anders een half dagje doen eind van de week om gedag te zeggen als het een beetje beter gaat.
Daar zit ook zeker wat in. Ik had het geinterpreteerd als het basisniveau dat nu routine moet worden voor straks weer naast werken. Dat zou voor mij te veel zijn - en vanwege alles of niks mentaliteit dan weer op niks uitkomen.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar als je meerdere weken vrij bent, is dit niet zo'n idioot streven toch?
Ik heb een vast sportmoment op zondagochtend, maar door de week in de avond sporten vind ik ook maar matig. Mijn streven voor als ik weer werk is op een vrije dag een half uurtje yoga thuis en op de andere hollen aan het eind van de middag. En als ik uiterlijk aan het eind van het jaar klaar ben met kolven dan ga ik me eens op fit20 in de lunchpauze richten.
Maar goed, drie keer is best veel maar als je vakantie hebt goed te doen denk ik.
Oei, beterschap (of het nou Covid is of niet).quote:Op maandag 24 juli 2023 08:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
collega laat net weten dat ie positief geteste heeft op covidwel ja! hoe zat het ook al weer met die regels ?
De regels in het zkh zijn: als je je goed genoeg voelt om te komen werken dan kom je werken en doe je een mondkapje voorquote:Op maandag 24 juli 2023 08:02 schreef Barreltje het volgende:
collega laat net weten dat ie positief geteste heeft op covidwel ja! hoe zat het ook al weer met die regels ?
zelftestjes gedaan ( de eerste werkte niet ) , negatief resultaat.. dus ik ga maar grewoon uit van een koudje.. ochtend ,meetings acter de rug, en nu lekker mn bedje weer inquote:Op maandag 24 juli 2023 08:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De regels in het zkh zijn: als je je goed genoeg voelt om te komen werken dan kom je werken en doe je een mondkapje voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |