abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210017324
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 21:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Maar als je meerdere weken vrij bent, is dit niet zo'n idioot streven toch?

Ik heb een vast sportmoment op zondagochtend, maar door de week in de avond sporten vind ik ook maar matig. Mijn streven voor als ik weer werk is op een vrije dag een half uurtje yoga thuis en op de andere hollen aan het eind van de middag. En als ik uiterlijk aan het eind van het jaar klaar ben met kolven dan ga ik me eens op fit20 in de lunchpauze richten.

Maar goed, drie keer is best veel maar als je vakantie hebt goed te doen denk ik.
Jolig. Kom je dan bij de mijne?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210017375
Oh ik ga heel goed op weinig ritme.
Hoe minder ik moet hoe minder ik doe ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 23 juli 2023 @ 23:14:06 #228
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_210017430
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 22:56 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga ook slecht op weinig ritme, hoe minder ik moet hoe moeilijker alles gaat. Een basisritme helpt me enorm.
Absoluut dit. Ik ken de fijne kneepjes hiervan pas sinds de revalidatie. Komt natuurlijk ook omdat ik daarvoor eigenlijk niet wist hoe het was om me goed te voelen.

Dus. Morgen lekker sporten *O* Wekker staat *O* Regelmatig en gezond eten *O*
Spoilers!
pi_210017494
Morgen ook weer werken na lekker lang weekend -O- en tussendoor wat belletjes naar hypotheekadviseur en makelaar, hopelijk kan alles snel rond gemaakt worden
pi_210017534
Geen ritme betekent bij mij inderdaad ook weinig doen maar daar voel ik me op langere termijn alleen maar slechter door.

Voel me sinds vanmiddag niet echt lekker. Heel warm steeds en ook verhoging en nul eetlust. Half uur geleden weer 2 paracetamol genomen, dus die gaan zo werken en hopelijk slaap ik dan goed vannacht en voel ik me morgen wel weer fit :)
pi_210017665
Bij mij op het werk is wat veranderd en nu wijkt het af van mijn zorgvuldig opgebouwde werkritme :') Dus ik heb dan ook plots chaos in mijn hoofd. Nou, maar weer aanpassen dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210018194
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2023 23:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jolig. Kom je dan bij de mijne?
Nee, mijn werk heeft een eigen. Dan kan het dus theoretisch in de lunchpauze.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210018200
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 03:31 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nee, mijn werk heeft een eigen. Dan kan het dus theoretisch in de lunchpauze.
Wat een oneindige luxe.

En wat een tijd om het hierover te hebben.
pi_210018204
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 03:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat een oneindige luxe.

En wat een tijd om het hierover te hebben.
Dat is dan weer wat minder luxe :') ja leuk hė, dat ik ook eens een soort van lollige arbeidsvoorwaarde heb *O*
pi_210018216
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 03:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat is dan weer wat minder luxe :') ja leuk hė, dat ik ook eens een soort van lollige arbeidsvoorwaarde heb *O*
^O^

Bijzonder ook, ons dorp heeft er volgens de officiële site maar 1 dus deze is dan echt speciaal voor jouw soort mensen (lees medewerkers daar).
pi_210018226
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 03:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
^O^

Bijzonder ook, ons dorp heeft er volgens de officiële site maar 1 dus deze is dan echt speciaal voor jouw soort mensen (lees medewerkers daar).
Ik werk niet in ons dorp ;)
  maandag 24 juli 2023 @ 06:19:36 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210018315
Zo.
Dat was weer eens een nacht van 4 uur.. zoo tempting om dan thuis te werken.. :X :X

Nogaar 5 dagen ( waar ik vrijdag alleen maar naar kantoor hoef om alles in te leveren ^O^ :Y) )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_210018348
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 06:19 schreef Barreltje het volgende:
Zo.
Dat was weer eens een nacht van 4 uur.. zoo tempting om dan thuis te werken.. :X :X

Nogaar 5 dagen ( waar ik vrijdag alleen maar naar kantoor hoef om alles in te leveren ^O^ :Y) )
Je laatste week dus! *O* Ga je nog trakteren? Of komt er nog een etentje oid? Is dat iets wat ze daar doen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210018388
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 03:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik werk niet in ons dorp ;)
Dacht dat je daarheen was verhuisd met je laatste move. Raarrr
  maandag 24 juli 2023 @ 07:22:03 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210018428
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 06:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je laatste week dus! *O* Ga je nog trakteren? Of komt er nog een etentje oid? Is dat iets wat ze daar doen?
toch tot de conclusie gekomen dat ik ziek ben.. griepje denk ik. zelfd een douche bracht geen soelaas..

er is donderdag taart voor me en alle collega's, geregeld door de baas er is geloof ik ook een kado voor me, dus dat is nog best leuk ..
nu dus zorgen dat ik snel weer beter ben, want ziek zijn in je laatste week das wel een beetje suf
pi_210018434
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 07:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dacht dat je daarheen was verhuisd met je laatste move. Raarrr
Nee, wel dicht in de buurt van ons dorp.
  maandag 24 juli 2023 @ 07:35:49 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_210018474
Nog anderhalve dag werken hier. De afgelopen dagen veel gedaan, dagje ZC gehad gisteren en vervolgens in overleg besloten de camping alvast te openen. Dus mijn hele planning is een beetje in de war en dat kost me moeite, aan de andere kant ben ik heel blij vanwege de rust die het gaat opleveren. Ik voorzie de komende dagen veel ritjes heen en weer met spullen.

We hadden de tent al staan, en die staat als een huis en is droog, dus dat is sowieso wel fijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210018578
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2023 07:22 schreef Barreltje het volgende:

toch tot de conclusie gekomen dat ik ziek ben.. griepje denk ik. zelfd een douche bracht geen soelaas..

er is donderdag taart voor me en alle collega's, geregeld door de baas er is geloof ik ook een kado voor me, dus dat is nog best leuk ..
nu dus zorgen dat ik snel weer beter ben, want ziek zijn in je laatste week das wel een beetje suf
Dat is idd wel suf ja -O- Beterschap :* En anders een half dagje doen eind van de week om gedag te zeggen als het een beetje beter gaat.
  maandag 24 juli 2023 @ 08:02:24 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210018596
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 07:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is idd wel suf ja -O- Beterschap :* En anders een half dagje doen eind van de week om gedag te zeggen als het een beetje beter gaat.
collega laat net weten dat ie positief geteste heeft op covid :D wel ja! hoe zat het ook al weer met die regels ? :P
pi_210018614
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 21:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Maar als je meerdere weken vrij bent, is dit niet zo'n idioot streven toch?

Ik heb een vast sportmoment op zondagochtend, maar door de week in de avond sporten vind ik ook maar matig. Mijn streven voor als ik weer werk is op een vrije dag een half uurtje yoga thuis en op de andere hollen aan het eind van de middag. En als ik uiterlijk aan het eind van het jaar klaar ben met kolven dan ga ik me eens op fit20 in de lunchpauze richten.

Maar goed, drie keer is best veel maar als je vakantie hebt goed te doen denk ik.
Daar zit ook zeker wat in. Ik had het geinterpreteerd als het basisniveau dat nu routine moet worden voor straks weer naast werken. Dat zou voor mij te veel zijn - en vanwege alles of niks mentaliteit dan weer op niks uitkomen.

Tevens goedemorgen. Wij hadden en slechte nacht, en nu muggenbulten dus ik denk dat ik weet waarom we steeds wakker waren. Gelukkig al wel rustiger op de weg vanwege vakantie dus vlot met de auto richting werk gereden.
pi_210018620
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2023 08:02 schreef Barreltje het volgende:

[..]
collega laat net weten dat ie positief geteste heeft op covid :D wel ja! hoe zat het ook al weer met die regels ? :P
Oei, beterschap (of het nou Covid is of niet).
pi_210018667
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2023 08:02 schreef Barreltje het volgende:

De regels in het zkh zijn: als je je goed genoeg voelt om te komen werken dan kom je werken en doe je een mondkapje voor :+
  maandag 24 juli 2023 @ 08:22:17 #248
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210018711
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 08:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De regels in het zkh zijn: als je je goed genoeg voelt om te komen werken dan kom je werken en doe je een mondkapje voor :+
zelftestjes gedaan ( de eerste werkte niet ) , negatief resultaat.. dus ik ga maar grewoon uit van een koudje.. ochtend ,meetings acter de rug, en nu lekker mn bedje weer in :)
pi_210018714
Beterschap @Barreltje :*
pi_210018721
Ik werk lekker thuis. Pot verse muntthee erbij, ik zit hier wel prima. O+
Experiment dat ingezet was op de vrijdagmiddag voor ik vrij kreeg, heeft het goed gedaan en er is al een vervolgexperiment ingezet afgelopen vrijdag. Beter *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')