En dan @onlogisch de lunch laten organiseren zeker?quote:Op maandag 24 juli 2023 13:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon voorgoed weg uit deze SC, René?
Uitsmijter bacon, kaas, uitje, augurk.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:55 schreef GGMM het volgende:
Ze gaan hier nu al lunchen. Stelletje idioten.
Eet smakelijk.
Weer niet echt gezond he?quote:Op maandag 24 juli 2023 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uitsmijter bacon, kaas, uitje, augurk.
Tegenwoordig is niks gezond meer, dus waarom nog moeite doen, ja toch.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer niet echt gezond he?
Maar geniet ervan maat
Is dat straattaal, afsprakaquote:Op maandag 24 juli 2023 13:05 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen afspraka maken bij de aziatische kapper
Wat een gestrooi met geldquote:Al Hilal biedt 320 miljoen voor Mbappé (en 700 miljoen salaris), PSG wil onderhandelen
Als Mbappé daar in zijn prime naartoe gaat dan hoop ik dat 'ie op een avond een scheve schaats rijdt terwijl 'ie Ronaldo ligt af te trekken en dat ze dan beiden op een marktplein worden onthoofd.quote:
Ik noemde het toen een slapzak en nu nog steeds. Nou wat een burn.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:29 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland wordt geknipt en geschoren door @:maxi-mus in het Feyenoordtopic.
Nee nu hij naar Feyenoord komt vond je hem toen opeens een groot talent terwijl het tegendeel bleek.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik noemde het toen een slapzak en nu nog steeds. Nou wat een burn.
Mooi. Dan ganken we je.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:32 schreef COVID-19 het volgende:
Welke server? Ik kom wel met mijn human pally.
Ik zou al mijn principes (als ik die überhaupt zou hebben) ook opzij zetten voor zo'n zak geld.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als Mbappé daar in zijn prime naartoe gaat dan hoop ik dat 'ie op een avond een scheve schaats rijdt terwijl 'ie Ronaldo ligt af te trekken en dat ze dan beiden op een marktplein worden onthoofd.
Goh.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou al mijn principes (als ik die überhaupt zou hebben) ook opzij zetten voor zo'n zak geld.
Daarom zou ik vooraan staan maat.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goh.
Maar het is nogal een verschil als je al een grote zak geld hebt. Dan ben je gewoon een zwakkeling als je voor nog een grotere zak geld daar gaat voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |