Rot gewoon op.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:23 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet vroeg, ik had je geholpen, maar blijkbaar vergeet jij heel gauw wie je echte vrienden zijn, en dan raar opkijken dat je gedemoniseerd wordt. Wil je de troon van de Bradge zo graag opeisen?
ga wegquote:Op maandag 24 juli 2023 12:23 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet vroeg, ik had je geholpen, maar blijkbaar vergeet jij heel gauw wie je echte vrienden zijn, en dan raar opkijken dat je gedemoniseerd wordt. Wil je de troon van de Bradge zo graag opeisen?
Overigens ben ik inmiddels level 80. Het wordt tijd dat @Bezsen zijn gezicht weer laat zienquote:Op maandag 24 juli 2023 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was gisterochtend helemaal erg.
Gisteravond nog ff berichtje naar je gestuurd op Mograine, maar je was AFKBen inmiddels lvl 42 op draenei shaman en vraag me serieus af of je doet alsof, of dat je echt niet weet wat Batllenet is, want dan ben je ècht een broodmongool.
Gewoon geen antwoord geven hequote:Op maandag 24 juli 2023 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overigens ben ik inmiddels level 80. Het wordt tijd dat @:Bezsen zijn gezicht weer laat zien
Ben zo'n dikke twee jaar relevanter geweest dan heel FOK! Ooit zou zijn.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:25 schreef GGMM het volgende:
@:covid-19 met een nieuwe poging om relevant te zijn
Een lekker gezonde saladequote:Op maandag 24 juli 2023 12:32 schreef COVID-19 het volgende:
Wat gaan we lunchen vandaag? Ik vraag dit voor een vriend die zin heeft in KFC.
Ik doe Alliance op Mirage Raceway en Horde op Mograine. Beide zijn WOTLK Classic.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:32 schreef COVID-19 het volgende:
Welke server? Ik kom wel met mijn human pally.
Nice, classic moet ik me nog aan branden. Wel hele tijd gespeeld, totdat het een grote clownbedoeling werd, toen naar low-rate private server gegaan.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe Alliance op Mirage Raceway en Horde op Mograine. Beide zijn WOTLK Classic.
Is behoorlijk zweten hoor zo nu en danquote:Op maandag 24 juli 2023 12:35 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Tja bij het simracen vliegen de kcal er nu eenmaal niet van af.
Oké Russellquote:Op maandag 24 juli 2023 12:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is behoorlijk zweten hoor zo nu en dan
Mensen laten lachen denk ikquote:
Had het zelf niet beter kunnen verwoordenquote:Op maandag 24 juli 2023 12:23 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
wtf.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had het zelf niet beter kunnen verwoorden
Die remake was echt tragisch jaquote:Op maandag 24 juli 2023 12:39 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Nice, classic moet ik me nog aan branden. Wel hele tijd gespeeld, totdat het een grote clownbedoeling werd, toen naar low-rate private server gegaan.
Ik ben nog altijd te zuur om ze mijn geld te geven na die Warcraft 3 remaster fuck up.
Ik speelde altijd tank of healer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |