Pittig statement voor de maandagmorgen. Alles op scherp voor de start van week 30.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2023 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou maar snel je account door de shredder gooien en over 17 maanden weer terugkomen met een onbegrijpelijke naam. Maar dan wel graag met een UI van Charles i.p.v. dit spook.
Niet geklikt.quote:Op maandag 24 juli 2023 09:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
SPL / [AKQ] #3358 Over 10 minuten begint het kielhalen.
Goeiemorgen
Kijk, daar hebben we één onzer scheidsrechters weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op maandag 24 juli 2023 10:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we één onzer scheidsrechters weer.CollinagodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@OrienteWhat can change the nature of a man?
Fake news. Voor niks Feyenoord gebrabbel daar gelezen nu.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Er dreigt een grimmig sfeertje te ontstaan in het Feyenoord-topic.
Blijf dan ook weg.quote:Op maandag 24 juli 2023 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Er dreigt een grimmig sfeertje te ontstaan in het Feyenoord-topic.
Was gisterochtend helemaal erg.quote:
Jammer dat je mij niet vroeg, ik had je geholpen, maar blijkbaar vergeet jij heel gauw wie je echte vrienden zijn, en dan raar opkijken dat je gedemoniseerd wordt. Wil je de troon van de Bradge zo graag opeisen?quote:
Battlenet, warcraft 2 herinneringenquote:Op maandag 24 juli 2023 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was gisterochtend helemaal erg.
Gisteravond nog ff berichtje naar je gestuurd op Mograine, maar je was AFKBen inmiddels lvl 42 op draenei shaman en vraag me serieus af of je doet alsof, of dat je echt niet weet wat Batllenet is, want dan ben je ècht een broodmongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |