En dan zijn we ondertussen 4 maanden verder na de eerste diagnose.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 maanden wachten, gaat wel lekker in de gezondheidszorg, sterkte ermee.
Geniet ervan maat (van de tosti)quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tosti ham kaas. Voorlichting was leerzaam. Nu dinsdag voorlichting over bestraling. Wel al te horen gekregen wanneer operatie als ik daarvoor kies. Eind september.
quote:Op de zitting werd duidelijk dat de acteur in diverse chatgroepen zat van jonge fans die vaak smoorverliefd op hem waren. "Daar had ik niet moeten zijn", zei Römer daarover. Met een aantal minderjarige meisjes had hij ook aparte chatgesprekken die soms uitliepen op "sex talk".
Ook gaf hij toe dat hij de jonge vrouwen "vingertips" gaf, tips "in technische zin" over hoe ze moesten masturberen. Hij erkende ook dat er "weleens een dickpic" gestuurd is. "Maar dat gebeurde altijd als het gesprek die sfeer had, ik heb niet zomaar zo'n foto naar haar toe geflanst."
Onderbroekjes fatsoeneren, ter educatie dickpics sturen, biologieles geven aan minderjarigen. Niks mag meer tegenwoordig.quote:
Ik zou sowieso nu "kiezen" voor operatie. Je kan hem altijd annuleren... De wachttijd wordt niet korterquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tosti ham kaas. Voorlichting was leerzaam. Nu dinsdag voorlichting over bestraling. Wel al te horen gekregen wanneer operatie als ik daarvoor kies. Eind september.
Ik had graag sekschats gehad met Katja op mijn 15e.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Thijs zet zichzelf schaakmat.
Nog dommer dan dat ie al was.
Ik nog steeds wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik had graag sekschats gehad met Katja op mijn 15e.
Ze is nog altijd happig op wildvreemde avontuurtjes. Kost je wat Amsterdamse kroegavonden misschien.quote:
De operatie ligt al vast. Heb recent weer hartproblemen(wil het niet te dramatisch maken) afspraak over bestralen en met cardioloog. M'n conditie moet beter zijn voor operatie dan momenteel. Dus nog even afwachten voor definitief besluit.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nu "kiezen" voor operatie. Je kan hem altijd annuleren... De wachttijd wordt niet korter
Kost je wel een soa uit haar tijd met Thijs Romer.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze is nog altijd happig op wildvreemde avontuurtjes. Kost je wat Amsterdamse kroegavonden misschien.
Tijd om dagelijks een uurtje te sporten!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
De operatie ligt al vast. Heb recent weer hartproblemen(wil het niet te dramatisch maken) afspraak over bestralen en met cardioloog. M'n conditie moet beter zijn voor operatie dan momenteel. Dus nog even afwachten voor definitief besluit.
Ja heb je een punt, het is gewoon allemaal kut met peren.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
De operatie ligt al vast. Heb recent weer hartproblemen(wil het niet te dramatisch maken) afspraak over bestralen en met cardioloog. M'n conditie moet beter zijn voor operatie dan momenteel. Dus nog even afwachten voor definitief besluit.
Schaken, veel lopers. Serieus, ik wandel twee keer per dag.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om dagelijks een uurtje te sporten!
Herhalingsgevaar.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schaken, veel lopers. Serieus, ik wandel twee keer per dag.
Genotquote:gast zegt in een private WeChat group: As you can see, if the paramount leader is unhappy, the role of Li counts for nothing.
5 minuten later wordt hij opgebeld door de politie om langs te komen bij het politiebureau om 'thee te drinken'.
Naar de koelkast telt niet Herman.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Appie en Hema wel ?quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag heerlijk gesport. Alleen doodvermoeiende hijgbekken en mensen die hun hele tas vol interessantdoenerij qua shakes aan het uitpluizen waren.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:33 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik wandelen naar de Hema geen sport. In de verste verte niet ook.
maar ik wil niet te kritisch zijn, anders krijg ik Musbusboktor weer op m'n dak.
Schieten op de deur van de disco is geen sportquote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:33 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk vind ik wandelen naar de Hema geen sport. In de verste verte niet ook.
maar ik wil niet te kritisch zijn, anders krijg ik Musbusboktor weer op m'n dak.
Misschien is wandelen juist de intensiteit die iemand met hartproblemen aan moet houden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:33 schreef GGMM het volgende:
Is het ook. Straf tempo, niet over de limiet.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien is wandelen juist de intensiteit die iemand met hartproblemen aan moet houden.
Lopen is ook het enige wat iemand met hartproblemen mag doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien is wandelen juist de intensiteit die iemand met hartproblemen aan moet houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |