Nou als je neefjes voor je date zet is het wel een afknapper. Sukkelquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:07 schreef kree het volgende:
Mijn soort van date is trouwens verzet naar volgende week.
Was ik toch even vergeten dat ik nog een verjaardag had van mijn neefjes enzo.....
Oepsie, gelukkig maakte het haar ook niet zo veel uit.
Ben nog steeds benieuwd nl, ik vindt nl niet gelijk de klik zo. en zij ook niet.
Dat maakt opzich mooie whatsapp gesprekken, maar af en toe flirt ze op haar manier met mij ook wel denk ik dan.
Dus we geven het volgende zaterdag weer een poging.
Suzanne en der Ottoquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was dit een advies over thaise vrouwen of gaat dit over iets anders
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
Toch he, voel ik dan soort beetje van spanning erover. Niet onwijs erg trouwens. Want ok denk dat het leuk zou worden.
Maar het stomme is je weet niet hoe die andere dan denkt.
En kan het ook niet echt inschatten.
laatste vriendinnetje enzo was het allemaal wel duidelijk. naja.
Ik heb geen flauw ideequote:
Je gaat van Thaise vrouwen en italiaanse stranden naar een film met Ottoquote:
Paar LSD pilletjes pakken lijkt me een goed beginquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat van Thaise vrouwen en italiaanse stranden naar een film met Otto
Hoe hou je dat allemaal bij joh
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat van Thaise vrouwen en italiaanse stranden naar een film met Otto
Hoe hou je dat allemaal bij joh
Jazeker, als je iets van 'snoepjes' nodig hebt zijn er hier genoeg mensen die je een DM kunt sturen met je bestellingquote:
had even half uur geleden gezegdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jazeker, als je iets van 'snoepjes' nodig hebt zijn er hier genoeg mensen die je een DM kunt sturen met je bestelling![]()
Voor 18:00 uur besteld, dezelfde dag nog in huis
Als @Mazikeen eindelijk haar motor rijbewijs heeft kunnen de hele nacht door leverenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
had even half uur geleden gezegd
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als @:mazikeen eindelijk haar motor rijbewijs heeft kunnen de hele nacht door leveren
Probeer eens klitsurfenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:25 schreef mario390 het volgende:
nee ik lez naast bij internetsurfen
onze krant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |