Klinkt zalig !quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:45 schreef Kanaroe het volgende:
Broodjes hamburger gemaakt, met lekkere h.o.h. burgers, diverse soorten sla, gebakken en rauwe rode ui, augurken, uitgebakken ontbijtspek, tomaat en cheddar.
Cocktailsaus, mayo, sriracha, ketchup en bruine en witte bollen.
We hadden een gast 'die niks lust', maar dit ging erin als koek
Goeie tip, Flipquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klinkt zalig !tip van flip, althans mocht je het lekker vinden, zelf met gehakt hamburgersmaken. Maar dan zelf een theelepeltje Franse mosterd door de gehakt kneden, ei natuurlijk en peper en zout. Mijn ervaring is als ik zelf mijn hamburgers maak het vlees veel sappiger is. Het liefst tussen een Italiaanse bol, de binnenkant een beetje geroosterd
Rundvlees sowieso het lekkerst ! Graag gedaan overigensquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:53 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Goeie tip, Flip![]()
Het liefst maak ik hamburgers van rundvlees, zonder toevoegingen eigenlijk. Behalve peper & zout.
Italiaanse bollen vind ik ook heel lekker trouwens!
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:53 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Goeie tip, Flip![]()
Het liefst maak ik hamburgers van rundvlees, zonder toevoegingen eigenlijk. Behalve peper & zout.
Italiaanse bollen vind ik ook heel lekker trouwens!
Dan lust je gast gelukkig toch aardig watquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:45 schreef Kanaroe het volgende:
Broodjes hamburger gemaakt, met lekkere h.o.h. burgers, diverse soorten sla, gebakken en rauwe rode ui, augurken, uitgebakken ontbijtspek, tomaat en cheddar.
Cocktailsaus, mayo, sriracha, ketchup en bruine en witte bollen.
We hadden een gast 'die niks lust', maar dit ging erin als koek
Wat had je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een stroopwafel en vanavond KFC
En ik denk brie op de andere helft?quote:
Ziet er allemaal heerlijk uit! Goed gekooktquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat ideeën gepikt en een gerecht gemaakt![]()
- Verse friet
- Zelfgemaakt peperroomsaus
- Meloen met Serannoham en honing
Ondertussen nog pannenkoeken voor de kinderen gebakken, want die verse friet duurt een eeuwigheid om te maken...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plan was gewijzigd naar BK, want een enorme wachtrij bij de KFC 😩quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan lust je gast gelukkig toch aardig wat
[..]
Wat had je?![]()
Mijn favo is toch echt de Zinger Stacker en wacht altijd tot ie in de aanbieding is
Mjam!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plan was gewijzigd naar BK, want een enorme wachtrij bij de KFC 😩
Ik had een Whopper, curly fries, onion rings en chicken nuggets.
En nu hoef ik even een aantal maanden geen BK meer 😋
Oeh, dat is een detox mix. Die gaat voor de gifstoffen. Die kurkuma, kan wel een beetje eventuele medicijnen snel afbreken. Niet zo handig als je ook wat paracetamol wil nemen, in een zware verkoudheid ofzo.( kwam ik achter)quote:
Lief!quote:
Lekker hoor! Ik wil wel mee eten. Ik ben de enige die ze lust hier maar vind het voor mezelf bijna nooit de moeite om wat anders te koken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Zeeuwse mosseltijd
Gaat zo aan de kook
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |