Wees blij dat het wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:25 schreef wimderon het volgende:
Wordt weer doorbijten met José als commentator.
Ik vind het niks en helemaal niks.quote:
Nu er voor, de rest is teruggepakt.quote:
Nee, problemen met het vliegtuig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hadden jullie wel beeld van de koers? Ik had ook alleen de finish. Wel een sterke sprint van Ganna zo van de kop.
Nou ja, op 35km-300m voor de finish na dan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wees blij dat het wordt uitgezonden.
Ach de rest van het deelnemersveldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogchamp staat volgende week aan de start van een heel grote wedstrijd. Dan denkt u: San Sebastian! Nee, helaas. Hij doet mee aan de officiële Europese Kampioenschappen klimmen. Ja, echt. Een wedstrijd het snelst de Passo del San Gottardo oprijden.
Dan hebben de overige deelnemers wel heel weinig kans, tenzij Vingegaard of Roglic meedoen, maar dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogchamp staat volgende week aan de start van een heel grote wedstrijd. Dan denkt u: San Sebastian! Nee, helaas. Hij doet mee aan de officiële Europese Kampioenschappen klimmen. Ja, echt. Een wedstrijd het snelst de Passo del San Gottardo oprijden.
Maar de wereldkampioenschappen zijn voor de Vuelta.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg zojuist door dat Remco de Vuelta skipped om zich maximaal te kunnen voorbereiden op het WK en de Tour of Guangxi.
Ik verwacht eigenlijk wel dat Roglic daar beter gaat zijn dan Vingegaard. Jonas lijkt me toch iemand die op zijn allerbest is als hij zich mentaal maandenlang kan voorbereiden op een koers en volgens een vast plan kan werken. Zo wel bizar zijn als hij het niveau van de Tour ook doodleuk weer in de Vuelta kan aantikken.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:44 schreef Marcoss het volgende:
Vingegaard
Die had ik niet aan zien komen. Al is het afwachten of hij, zoals Roglic, 2 grote rondes achter elkaar op topniveau kan presteren
quote:Op zondag 23 juli 2023 11:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Roglic en Vingegaard, Ayuso en Almeida, Thomas en Martinez, Vlasov en Uijtdebroeks, Carapaz en Carthy, Remco en ...... Vansevenant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Roglic heeft de Giro gedaan en zit redelijk wat tijd tussen de Giro en de Vuelta. Vingegaard komt net uit de Tour gerold. Denk dat 'ie gaat knechten voor Roglic.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:44 schreef Marcoss het volgende:
Vingegaard
Die had ik niet aan zien komen. Al is het afwachten of hij, zoals Roglic, 2 grote rondes achter elkaar op topniveau kan presteren
Het wordt weer een massasprintquote:Op zondag 23 juli 2023 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moeite waard om de player aan te slingeren?
Dit deden ze keurig.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:12 schreef wimderon het volgende:
Alpecin zit klaar voor een kwartetsprint.
De Lie had hier überhaupt niet mogen zitten.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:17 schreef Columbiafan het volgende:
De Lie liet zich echt ringeloren in die slotkilometer.
Knap werk van Meurisse inderdaad.quote:
Kielich bedankte Gianni wel in het interview. Die andere twee, ja, niet. Hebben toevallig ook nog geen contract voor volgend jaar!quote:Op maandag 24 juli 2023 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Knap werk van Meurisse inderdaad.
Alsnog hebben Stannard, Oldani en Vermeersch (?) hun eigen resultaatje ook nog gereden.
Deze mensen zijn nooit gevallen.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:27 schreef wimderon het volgende:
* De waaier die alweer dichtgeklapt was (en er bovendien enkel kwam door de enorme valpartij).
De Lie is niet gevallen maar stond slechts stil in de graskant, dat klopt.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze mensen zijn nooit gevallen.
En dus hebben de auto's daar niets te zoeken, fijn dat we het eens konden worden.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Lie is niet gevallen maar stond slechts stil in de graskant, dat klopt.
Dat beweer ik ook nergens.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En dus hebben de auto's daar niets te zoeken, fijn dat we het eens konden worden.
WE zijn live.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgen de Ordiziako Klasika! Zoals te doen gebruikelijk van start tot finish live. En zoals altijd een vroege start, om 10:00 kunt u inschakelen.
Wij gaan nu alvast staan voor de glorieuze zege van Hagos.
Edit: El de Jávea sufre una contusión en el codo y abrasiones, pero "está bien", asegura el UAEquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
De beelden na de finish doen mij vermoeden dat Ayuso een sleutelbeen gebroken heeft.
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Edit: El de Jávea sufre una contusión en el codo y abrasiones, pero "está bien", asegura el UAE
quote:Over een paar dagen gaat de blik van Vingegaard al richting Vuelta, die over een maand in Barcelona van start gaat. Daar moet de Tour-winnaar een onklopbaar duo vormen met Primoz Roglic. Grote baas Richard Plugge smult al bij de gedachte van zijn twee grote rondewinnaars aan de start. “Mijn twee koningen”, noemde Plugge hen dinsdag. “Ik had het genoegen om persoonlijk tegen Patrick Lefevere te kunnen vertellen dat ze alle twee zullen starten. Hij vroeg me: Met wie gaan jullie naar de Vuelta? Met Primoz? Waarop ik repliceerde: En met Jonas. Nou, zijn gezichtsuitdrukking was priceless”, lachte Plugge smakelijk. Een maand voor de Vuelta is de toon alvast gezet.
Ik ben al de hele week volop aan het genieten van mijn favoriete duo Ambient en Sound.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Dat gemaakte Britse Engels van José brrrr.
Kan hij Remco's huzarenstukje uit 2019 straks in Glasgow evenaren of zelfs verbeteren?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Tarling -34 op Hoole, -39 op Armirail.
Mits hij de strijd niet aangaat met Segaert, waar ik ook wel vrede mee zou hebben. Team GB is voorlopig erg traag met de selecties, alleen de junioren zijn pas gepubliceerd.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kan hij Remco's huzarenstukje uit 2019 straks in Glasgow evenaren of zelfs verbeteren?
Omer Goldstein hoeven we ook niet te zien.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:08 schreef Columbiafan het volgende:
Flikker eens op met je Van Tricht en je Venturini.
Erg jammer, gaat er ueberhaupt wel een WT-prof meedoen aan dat EK? Zeer verdacht dat er nog geen enkele vorm van voorlopige startlijst beschikbaar is. Idem voor de vrouwen.quote:
Zo belangrijk is dit EK toch ook niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:06 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Erg jammer, gaat er ueberhaupt wel een WT-prof meedoen aan dat EK? Zeer verdacht dat er nog geen enkele vorm van voorlopige startlijst beschikbaar is. Idem voor de vrouwen.
De inschrijving loopt tot en met vandaag.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:06 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Erg jammer, gaat er ueberhaupt wel een WT-prof meedoen aan dat EK? Zeer verdacht dat er nog geen enkele vorm van voorlopige startlijst beschikbaar is. Idem voor de vrouwen.
Grosschartner, en van de vrouwen niemand? Nog een paar conti's zoals Messner en Ravasi maar de rest lijken me amateurs? Zeer underwhelming.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://event.endu.net/ev(...).do?stringdata=84647
Inschrijflijst voor EK Grimpeurs
Pluist u maar uit
Volgens PCS zou Pogacar ook aan de start verschijnen. Lijkt me erg onwaarschijnlijk maar goed.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://event.endu.net/ev(...).do?stringdata=84647
Inschrijflijst voor EK Grimpeurs
Pluist u maar uit
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgens PCS zou Pogacar ook aan de start verschijnen. Lijkt me erg onwaarschijnlijk maar goed.
Zou eerst meedoen, maar toch afgezegd wegens vermoeidheid.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 18:44 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Helemaal gemist maar hij staat niet op de startlijst.
Op papier heeft Jumbo straks een beter team in de Vuelta staan dan in de tour.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:35 schreef Marcoss het volgende:
Van Baarle rijdt ook de dubbel Tour/Vueita
(En Poels normaal gesproken ook)
Hij vindt zelf dat hij bij de profs moet starten in ieder geval omdat het niet eerlijk zou zijn als hij bij de beloften startquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mits hij de strijd niet aangaat met Segaert, waar ik ook wel vrede mee zou hebben. Team GB is voorlopig erg traag met de selecties, alleen de junioren zijn pas gepubliceerd.
Wout vindt dit niet leukquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op papier heeft Jumbo straks een beter team in de Vuelta staan dan in de tour.![]()
Flinke straf ook.. en nu ook nog in een periode met flink wat koersen. Als hij die schorsing een maand geleden had gekregen, had hij waarschijnlijk geen koers gemist..quote:
Die kon ooit sprinten toch?quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Kijk die Garcia Acosta spartelen dan.
Zeker jammer, al is het wel begrijpelijk als je ziet in welke vorm Felix verkeert. Dat gezegd zijnde, wat is Hagos toch een ruwe diamant. Lang geleden dat ik me nog eens zo verheugd hebt op een Afrikaans talent.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hagos is fantastisch aan het rijden in Castilië tegen Leon, jammer dat hij moet knechten voor Engelhardt.
Onbegrijpelijk dat Denk geobsedeerd was met Lipowitz maar winnaar Engelhardt liet lopen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:07 schreef Columbiafan het volgende:
Onbegrijpelijk dat de Duitse bond Engelhardt niet geselecteerd heeft voor het WK, maar wel weer de eeuwig onderpresterend Degenkolb.
In die omgeving kun je mooi fietsen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 11:37 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik kom per toeval uit op de website van de omloop der zevenheuvelen rondom Nijmegen/Beek-Ubbergen.
Organisatie wil in toekomst het NK (op de weg) organiseren.
Wat mij betreft direct organiseren, daar kun je echt een prima parcours maken.
Is al bekend waar deze in 2024 plaatsvind? Weer in Sittard-Geleen?
Na hoeveel ritten de DNF?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:22 schreef Momo het volgende:
Tietema mag starten in Tour of Britain, doet hij niet verkeerd.
Pogacar gaat rust nemen aldus Wielerflits. Na de rustperiode bepaalt hij zijn verdere schema. Dus ik vermoed van niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:47 schreef Columbiafan het volgende:
Gaat Pogacar het WK (tijdrijden) doen? Lijkt me geen slecht idee, als is het maar voor de top 10 met het oog op het tweede plekje voor de tijdrit in Parijs.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:21 schreef Mani89 het volgende:
En kan iemand alsjeblieft die arme Adam Toupalik een PCT contract ergens geven?
Lipowitz wint gelijkquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Denk geobsedeerd was met Lipowitz maar winnaar Engelhardt liet lopen.
126e op 22 minuten!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Chris 'klaar voor de Tour' Froome nog niet in de uitslag.
Basje Tietemaquote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Froome kan dus nog twee jaar extra op het niveau van een zeer matige continentale renner doorgaan.
Moet je misschien hier kijkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:11 schreef heywoodu het volgende:
Heeft PCS de vorige winnaars van koersen niet meer?
Bijvoorbeeld:
https://www.procyclingsta(...)rtugal/2023/overview
Ik zie nergens het kopje met 'history' meer.
Ah, niet zo handig van Steef dat er nu een extra klik bij zit, maar wel fijn om hem eindelijk gevonden te hebben, bedanktquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Moet je misschien hier kijken
https://www.procyclingstats.com/race/volta-a-portugal
Was je op zoek naar een paar dopeurs?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, niet zo handig van Steef dat er nu een extra klik bij zit, maar wel fijn om hem eindelijk gevonden te hebben, bedankt
Neuh, soms bij wat kleinere wedstrijden (met name van de junioren) wil ik even kijken wie in voorgaande jaren gewonnen heeft om een beetje een idee te krijgen van hoe groot die wedstrijd is enzoquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Was je op zoek naar een paar dopeurs?
Veel streepresultaten in Portugalquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, soms bij wat kleinere wedstrijden (met name van de junioren) wil ik even kijken wie in voorgaande jaren gewonnen heeft om een beetje een idee te krijgen van hoe groot die wedstrijd is enzo
Tsja. In de Tour had ie vast gevlogen. Andere mindset. Ofzo. Maar volgend jaar toch echt voor de tourzegequote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
109 Froome Chris Israel-Premier Tech + 26:50
Staune Mittet dus wel veel verloren als hij 1,5 minuut voorsprong had daarvoor?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:27 schreef Columbiafan het volgende:
[ twitter ]
Mooie overwinning van Staune Mittet, maar Florian Lipowitz is een fenomeen.
Ik denk dat de info van de liveticker verkeerd was.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Staune Mittet dus wel veel verloren als hij 1,5 minuut voorsprong had daarvoor?
En die strandhagenees is blijkbaar (nog) niet van de echt zware cols
Ze rijden met z'n allen op kop.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:25 schreef Koffieplanter het volgende:
De eeuwenoude vraag wat te doen als Trentin, Wahdahl, Vlasov, Izagirre, Lutsenko, Vacek, R. Garcia Pierna en Enekoitz in een vlucht gaan zitten?
Niets, is het antwoord van Movistar.
Nu ja, met al een halve minuut cadeau. Orakel Patxi Vila kwam tot de conclusie dat Jungels en Denz dit misschien niet zouden gaan dichtrijden.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze rijden met z'n allen op kop.
Dit hoor ik graag.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooie koers. Deze regio verdient het om een WK te organiseren.
Haalt meteen prijzen binnen voor DSMquote:Op zondag 30 juli 2023 16:51 schreef TheArt het volgende:
Frank van den Broek wint de laatste etappe in de Alsace.
Erg sterk, was ie tweede achter Grosschartner mee geworden.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:55 schreef Columbiafan het volgende:
Erg benieuwd naar Jan Christen op het EK klimtijdrijden vandaag.
Materiaalpech...quote:Op maandag 31 juli 2023 06:24 schreef Mani89 het volgende:
Kris “Ik was klaar voor de Tour” Froome.
[ afbeelding ]
Czech Tour is geen Tour de France.quote:Op maandag 31 juli 2023 06:24 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
2 weken hiervoor had die iedereen aan gort geredenquote:Op maandag 31 juli 2023 06:24 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Bas niet mee op de foto?quote:Op maandag 31 juli 2023 17:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gaan niet slecht daar bij Tietema
Twee van hun beste renners zijn eindelijk weer fit. Dat helpt ook wel enorm.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gaan niet slecht daar bij Tietema
Dat zijn wel wedstrijdjes die zelfs Basje uit kan rijden.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die was in Emmen. Maar Sjiekone moest daar winnen.
Stukje supercompensatie na 3 weken Tourquote:Op maandag 31 juli 2023 19:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zijn wel wedstrijdjes die zelfs Basje uit kan rijden.
We noteren een gebroken rib en twee wervels.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noteren een DNF voor Vuillormoz
15/8 aka Maria-ten-Hemelopneming is een feestdag in België (en Moederdag in het Antwerpse)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik zie dat de GP Jef Scherens/Tour of Leuven op een dinsdag is gepland (de 15e).
Weet iemand wat hier de reden voor is. WK?
was tot vorig jaar altijd leuke koers om te volgen in hartje Leuven.
Ik wilde net dezelfde plaatsen. Dit kan niet. Waggel, waggel en weer met 80 naar beneden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze video van Carlos Skujins had ik nog nergens voorbij zien komen de voorbije twee weken. Gewoon weer op z'n fiets gezet... En maar met z'n allen mekkeren over de bochten.
Schandalig. Dani Martinez toch ook al...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze video van Carlos Skujins had ik nog nergens voorbij zien komen de voorbije twee weken. Gewoon weer op z'n fiets gezet... En maar met z'n allen mekkeren over de bochten.
Ik zie eigenlijk geen fenomen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Hij verslaat hier wel gelijk een paar fenomenen, ik ben fan.
Geen kenner.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk geen fenomen.
Wie anders? En dan heb ik een Amir Kolahdozhagh, een Muradjan Khalmuratov of een Alexandre Botcharov nog niet eens genoemd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over Askari?
https://www.nu.nl/wielren(...)es-95-overleden.htmlquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:22 schreef franklop het volgende:
RIP Federico Bahamontes
https://twitter.com/marca(...)SyKmva8_Xl7Gg1Q&s=19
Heftig hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lammertink weet door hersenletsel weinig meer van gemiste kans in Glasgow - https://nos.nl/l/2485614
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:22 schreef franklop het volgende:
RIP Federico Bahamontes
https://twitter.com/marca(...)SyKmva8_Xl7Gg1Q&s=19
Qua leeftijd is Janssen ouder.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:09 schreef heywoodu het volgende:
Laatste tourwinnaar uit de jaren vijftig, zo te zien? Lucien Aimar, 1966, is nu de 'oudste', zo te zien.
RIP Bahamontes
klopt Janssen is iets ouder, Aimar won de tour wel twee jaar eerder.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
wielerflits heeft het over Janssen.
Wij hadden het over tourwinnaarsquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:38 schreef Faraday01 het volgende:
Ik zit even te kijken en ik vermoed dat André Darrigade de oudste nog levende wereldkampioen is. Die is van 1929 en won in 1959 het WK in Zandvoort.
Weet ik en dat leidde mij tot de vraag wie zou de oudste nog levende wereldkampioen zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Wij hadden het over tourwinnaars
Dat laatste bedoel ik inderdaad, maar dat bondig verwoorden is een lastigequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Qua leeftijd is Janssen ouder.
Qua oudste touroverwinning zou het inderdaad Aimar zijn.
Naar verhaal zeg. Kan iedereen zomaar gebeuren.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lammertink weet door hersenletsel weinig meer van gemiste kans in Glasgow - https://nos.nl/l/2485614
Darrigade was vorige maand bij de start van de touretappe in Dax, die leek nog even mee te kunnen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:38 schreef Faraday01 het volgende:
Ik zit even te kijken en ik vermoed dat André Darrigade de oudste nog levende wereldkampioen is. Die is van 1929 en won in 1959 het WK in Zandvoort.
De tweede winnares ooit, Yvonne Reynders leeft ook nog en won haar eerste WK ook in 1959
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is jouw favoriete Volta moment aller tijden? @:Mani89 Bij mij staat Nocentini die aankondigt per direct te stoppen na de demonstratie van Balarcon en Antunes op Torre waar ze een minuut of 6 wegreden toch wel stipt op 1.
Zonder W52 is de lol(ler) er wel een beetje afquote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Het was mij compleet ontgaan dat de Volta vandaag begint. Deze koers is dood.
Niet dat het bij Ronan van Zandbeek nou enig verschil zou maken of het de Volta Portugal of Limburg was.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ twitter ]
Opdat wij nooit vergeten.
Glassdrive is toch net zo nucleair en dominant?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zonder W52 is de lol(ler) er wel een beetje af
Nog veel erger, zeker zonder concurrentie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Glassdrive is toch net zo nucleair en dominant?
Nee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan die stagiair van Kern Pharma, Yanne Dorenbos, er iets van? Zo te zien aardig wat ervaring op de baan.
Ik zie dat de eerste zege alweer binnen is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog veel erger, zeker zonder concurrentie.
We noteren een volledig podium voor Glassdrive, wellicht worden ze ook nog 4 en 5.
Heel veel respect voor Txomin Juaristi dat hij zich tussen Rafa Reis en Mauri Moreira heeft weten te plaatsen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie dat de eerste zege alweer binnen is.
Is dit wel verstandig?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:16 schreef Koffieplanter het volgende:
https://youtube.com/@:remcoev
Geabonneerd.
Ben ik een slecht mens als ik er genoegen in zou scheppen om die permante glimlach eens van zijn bakkes te slaan?quote:
Ja, maar wel een herkenbaar gevoel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben ik een slecht mens als ik er genoegen in zou scheppen om die permante glimlach eens van zijn bakkes te slaan?
Ook Vlasov en Kämna aan de start. Weekje extra gekregen door het WK doet Burgos goed.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:35 schreef Marcoss het volgende:
Roglic wil blijkbaar toch nog even koersen voor de Vuelta, start in Burgos. Ook A Yates, Vinr en Mas op de voorlopige startlijst
Ik zou zeggen DNFquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben ik een slecht mens als ik er genoegen in zou scheppen om die permante glimlach eens van zijn bakkes te slaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gerapporteerdquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:16 schreef Koffieplanter het volgende:
https://youtube.com/@:remcoev
Geabonneerd.
Gaat dit over Bas of Remco ?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat er nog wel iemand bij komt als laatste man voor Roglic/Vingegaard ipv Bouwman of Leemreize. Misschien Kuss (als hij een beetje hersteld is) of anders Wilcoquote:Op maandag 14 augustus 2023 10:30 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit zal de Vuelta selectie wel worden plus Vingegaard
Oh, van Baarle ook nog ja. Dan denk ik dat Leemreize en Bouwman beiden niet gaanquote:Op maandag 14 augustus 2023 11:15 schreef H.Vviv het volgende:
Van Baarle komt er straks ook bij en normaal gesproken ook Kuss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |