Wees blij dat het wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:25 schreef wimderon het volgende:
Wordt weer doorbijten met José als commentator.
Ik vind het niks en helemaal niks.quote:
Nu er voor, de rest is teruggepakt.quote:
Nee, problemen met het vliegtuig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hadden jullie wel beeld van de koers? Ik had ook alleen de finish. Wel een sterke sprint van Ganna zo van de kop.
Nou ja, op 35km-300m voor de finish na dan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wees blij dat het wordt uitgezonden.
Ach de rest van het deelnemersveldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogchamp staat volgende week aan de start van een heel grote wedstrijd. Dan denkt u: San Sebastian! Nee, helaas. Hij doet mee aan de officiële Europese Kampioenschappen klimmen. Ja, echt. Een wedstrijd het snelst de Passo del San Gottardo oprijden.
Dan hebben de overige deelnemers wel heel weinig kans, tenzij Vingegaard of Roglic meedoen, maar dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogchamp staat volgende week aan de start van een heel grote wedstrijd. Dan denkt u: San Sebastian! Nee, helaas. Hij doet mee aan de officiële Europese Kampioenschappen klimmen. Ja, echt. Een wedstrijd het snelst de Passo del San Gottardo oprijden.
Maar de wereldkampioenschappen zijn voor de Vuelta.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg zojuist door dat Remco de Vuelta skipped om zich maximaal te kunnen voorbereiden op het WK en de Tour of Guangxi.
Ik verwacht eigenlijk wel dat Roglic daar beter gaat zijn dan Vingegaard. Jonas lijkt me toch iemand die op zijn allerbest is als hij zich mentaal maandenlang kan voorbereiden op een koers en volgens een vast plan kan werken. Zo wel bizar zijn als hij het niveau van de Tour ook doodleuk weer in de Vuelta kan aantikken.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:44 schreef Marcoss het volgende:
Vingegaard
Die had ik niet aan zien komen. Al is het afwachten of hij, zoals Roglic, 2 grote rondes achter elkaar op topniveau kan presteren
quote:Op zondag 23 juli 2023 11:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Roglic en Vingegaard, Ayuso en Almeida, Thomas en Martinez, Vlasov en Uijtdebroeks, Carapaz en Carthy, Remco en ...... Vansevenant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Roglic heeft de Giro gedaan en zit redelijk wat tijd tussen de Giro en de Vuelta. Vingegaard komt net uit de Tour gerold. Denk dat 'ie gaat knechten voor Roglic.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:44 schreef Marcoss het volgende:
Vingegaard
Die had ik niet aan zien komen. Al is het afwachten of hij, zoals Roglic, 2 grote rondes achter elkaar op topniveau kan presteren
Het wordt weer een massasprintquote:Op zondag 23 juli 2023 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moeite waard om de player aan te slingeren?
Dit deden ze keurig.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:12 schreef wimderon het volgende:
Alpecin zit klaar voor een kwartetsprint.
De Lie had hier überhaupt niet mogen zitten.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:17 schreef Columbiafan het volgende:
De Lie liet zich echt ringeloren in die slotkilometer.
Knap werk van Meurisse inderdaad.quote:
Kielich bedankte Gianni wel in het interview. Die andere twee, ja, niet. Hebben toevallig ook nog geen contract voor volgend jaar!quote:Op maandag 24 juli 2023 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Knap werk van Meurisse inderdaad.
Alsnog hebben Stannard, Oldani en Vermeersch (?) hun eigen resultaatje ook nog gereden.
Deze mensen zijn nooit gevallen.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:27 schreef wimderon het volgende:
* De waaier die alweer dichtgeklapt was (en er bovendien enkel kwam door de enorme valpartij).
De Lie is niet gevallen maar stond slechts stil in de graskant, dat klopt.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze mensen zijn nooit gevallen.
En dus hebben de auto's daar niets te zoeken, fijn dat we het eens konden worden.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
De Lie is niet gevallen maar stond slechts stil in de graskant, dat klopt.
Dat beweer ik ook nergens.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En dus hebben de auto's daar niets te zoeken, fijn dat we het eens konden worden.
WE zijn live.quote:Op maandag 24 juli 2023 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgen de Ordiziako Klasika! Zoals te doen gebruikelijk van start tot finish live. En zoals altijd een vroege start, om 10:00 kunt u inschakelen.
Wij gaan nu alvast staan voor de glorieuze zege van Hagos.
Edit: El de Jávea sufre una contusión en el codo y abrasiones, pero "está bien", asegura el UAEquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
De beelden na de finish doen mij vermoeden dat Ayuso een sleutelbeen gebroken heeft.
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Edit: El de Jávea sufre una contusión en el codo y abrasiones, pero "está bien", asegura el UAE
quote:Over een paar dagen gaat de blik van Vingegaard al richting Vuelta, die over een maand in Barcelona van start gaat. Daar moet de Tour-winnaar een onklopbaar duo vormen met Primoz Roglic. Grote baas Richard Plugge smult al bij de gedachte van zijn twee grote rondewinnaars aan de start. “Mijn twee koningen”, noemde Plugge hen dinsdag. “Ik had het genoegen om persoonlijk tegen Patrick Lefevere te kunnen vertellen dat ze alle twee zullen starten. Hij vroeg me: Met wie gaan jullie naar de Vuelta? Met Primoz? Waarop ik repliceerde: En met Jonas. Nou, zijn gezichtsuitdrukking was priceless”, lachte Plugge smakelijk. Een maand voor de Vuelta is de toon alvast gezet.
Ik ben al de hele week volop aan het genieten van mijn favoriete duo Ambient en Sound.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Dat gemaakte Britse Engels van José brrrr.
Kan hij Remco's huzarenstukje uit 2019 straks in Glasgow evenaren of zelfs verbeteren?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Tarling -34 op Hoole, -39 op Armirail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |