Ik voel een swap aankomenquote:
De fuck, je bent terug.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]Dus iemand met weinig F1 kennis stelt een vraag en krijg dat als antwoord en dat als mede crew
![]()
Gooi jezelf weg
Zeker Hij weigert het zelfs nog om te sprekenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
en je blijft hier volhouden dat hij geen NL kan
![]()
zullen we wachten tot de q1 voorbij isquote:
Ik was niet verbannen in F1 ofzo.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De fuck, je bent terug.
En meteen alweer gezeik...
Omruilen met Perezquote:
Domme Belgquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rijd Nicky De Vries niet meer mee dan
je moederquote:
Je bent verder niet eigenwijs he?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zeker Hij weigert het zelfs nog om te spreken![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry kerel mijn fout, ik zag het verkeerd en dacht dat je @ChevyCaprice was.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was niet verbannen in F1 ofzo.
Geniet ervan.quote:
Haha ik rapporteer letterlijk wat ik op tv zie en hoor uit de mond van Hulkenberg zelf en de hele incestueuze goegemeente hier denkt daarop als door een wesp gestoken op te moeten reageren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent verder niet eigenwijs he?
Wacht maar tot Q2quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beste kwalificatie van Perez in bijna 3 maanden.
Het kan nog misgaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stel je niet zo aan joh.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ga hier meteen weer weg, erg koude bad en zoek het maar zelf uit
Ok doeiquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ga hier meteen weer weg, erg koude bad en zoek het maar zelf uit
En dan alsnog achter Bottas staan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mensen met een extreem dunne huid moet je niet willen joh, komt enkel gezeik van.quote:
Zal wel geneuzel zijn dat de band erboven zat maar die sensor alsnog afging.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Albon zat op de lijn, niet er over
Max had geen nieuwere bandenquote:
Precies daar gaat het altijd misquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari gaat weer eens uitstekend op de harde banden.
Ik was hem ook net aan het zoeken in de lijst, idd.quote:
Laat maar weer eens zien wat een tyfussysteem dit is. Echt pure troep.quote:
Temperatuurquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waar komt die snelheid bij de Alfa's opeens vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |