quote:
Dit is de kloon van Chevy, altijd tegendraads, lekker laten lullenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dude, geen idee wat voor act je opvoert, maar iedereen hier heeft vaak genoeg Hulkenberg Nederlands horen spreken bij Ziggo om te weten dat die gewoon als die zijn best doet een gesprek in het Nederlands kan voeren.
Lullo ik zeg net wat ie zelf zegt live op tvquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dude, geen idee wat voor act je opvoert, maar iedereen hier heeft vaak genoeg Hulkenberg Nederlands horen spreken bij Ziggo om te weten dat die gewoon als die zijn best doet een gesprek in het Nederlands kan voeren.
quote:
Heb je onder een steen gelegen?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rijd Nicky De Vries niet meer mee dan
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lullo ik zeg net wat ie zelf zegt live op tv
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]Dus iemand met weinig F1 kennis stelt een vraag en krijg dat als antwoord en dat als mede crew
![]()
Gooi jezelf weg
Q2quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:01 schreef Nattekat het volgende:
Dus, Perez vandaag Q1, Q2 of Q3?
[poll=5879]
#woestquote:
Het is hier altijd een warm badquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:03 schreef Piles het volgende:
Fijn dat dit zo'n warm bad is, met allemaal F1-inhoudelijke reacties
en je blijft hier volhouden dat hij geen NL kanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lullo ik zeg net wat ie zelf zegt live op tv
Bottas 1003 is snellerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |