idd...quote:
Erg jammer dat Sjarrel zijn auto besloot kapot te gaan. Dat kost wat dure punten. Nog 2 races te gaan. Benieuwd of de concurrentie nog naar Ferrari overstapt of bij McLaren blijft.quote:Op maandag 6 november 2023 15:15 schreef AmenhotepIV het volgende:
Hup Mexicanobakker!
Nog even volhouden
Ik had die overstap wel gemaakt en dat koste dus wat puntjes deze ronde.quote:Op maandag 6 november 2023 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer dat Sjarrel zijn auto besloot kapot te gaan. Dat kost wat dure punten. Nog 2 races te gaan. Benieuwd of de concurrentie nog naar Ferrari overstapt of bij McLaren blijft.
Voor je het weet is het weer testweek 2024quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Kutmclaren
Verpest alle wiskunde en statistiek achter de prijzen in de manager. Ook bewijs dat veel te goedkope onderdelen het spel redelijk op slot kunnen gooien, was aan het begin van het seizoen nog gezeik over dat AM te duur zou zijn.
Sinds Silverstone is McLaren + Max effectief alles wat je nodig hebt (al was afgelopen weekend AM dan weer beter voor chassis/motor). Daarvoor was het gewoon zoveel mogelijk AM erin dumpen. (En liefst wel onderdelen waar Alonso punten voor kreeg)quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Kutmclaren
Verpest alle wiskunde en statistiek achter de prijzen in de manager. Ook bewijs dat veel te goedkope onderdelen het spel redelijk op slot kunnen gooien, was aan het begin van het seizoen nog gezeik over dat AM te duur zou zijn.
Of door zelf risico te nemen en hopen dat de bak van Max of Lando nog een keer kapot gaat, waarbij die laatste meer kans heeft. Maar zelfs dan is het gat met de top 5 enorm. Ik heb zo'n grote voorsprong dat ik alleen maar een do-or-die van de rest in de top 3 vreesquote:Op woensdag 8 november 2023 11:33 schreef Knut het volgende:
De MaxClaren combinatie werkt wel heel fijn, maar de enige manier waarop ik nog hoger kom dan P13 is als iemand boven mij besluit een domme gok te nemen. Weinig dat je kan doen behalve mega-risico nemen...
Precies dat ja. Ik ga geen hele gekke dingen meer doen tenzij VTs iets anders uitwijzen.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:19 schreef Knut het volgende:
Je hebt op mij 387 punten. De enige manier dat ik daarbij in de buurt kan komen is als ik alles omgooi ,full ferari ga en hoop dat McLaren en RedBull beiden crashen in de eerste bocht..
Dan pak ik liever P13
Alsof iemand anders dat risico heeft genomen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
A C H
C
H
Had wel het idee dat McLaren een tandje minder was, maar zo slecht had ik ook niet verwacht.P1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |