idd...quote:
Erg jammer dat Sjarrel zijn auto besloot kapot te gaan. Dat kost wat dure punten. Nog 2 races te gaan. Benieuwd of de concurrentie nog naar Ferrari overstapt of bij McLaren blijft.quote:Op maandag 6 november 2023 15:15 schreef AmenhotepIV het volgende:
Hup Mexicanobakker!
Nog even volhouden
Ik had die overstap wel gemaakt en dat koste dus wat puntjes deze ronde.quote:Op maandag 6 november 2023 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer dat Sjarrel zijn auto besloot kapot te gaan. Dat kost wat dure punten. Nog 2 races te gaan. Benieuwd of de concurrentie nog naar Ferrari overstapt of bij McLaren blijft.
Voor je het weet is het weer testweek 2024quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Kutmclaren
Verpest alle wiskunde en statistiek achter de prijzen in de manager. Ook bewijs dat veel te goedkope onderdelen het spel redelijk op slot kunnen gooien, was aan het begin van het seizoen nog gezeik over dat AM te duur zou zijn.
Sinds Silverstone is McLaren + Max effectief alles wat je nodig hebt (al was afgelopen weekend AM dan weer beter voor chassis/motor). Daarvoor was het gewoon zoveel mogelijk AM erin dumpen. (En liefst wel onderdelen waar Alonso punten voor kreeg)quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Kutmclaren
Verpest alle wiskunde en statistiek achter de prijzen in de manager. Ook bewijs dat veel te goedkope onderdelen het spel redelijk op slot kunnen gooien, was aan het begin van het seizoen nog gezeik over dat AM te duur zou zijn.
Of door zelf risico te nemen en hopen dat de bak van Max of Lando nog een keer kapot gaat, waarbij die laatste meer kans heeft. Maar zelfs dan is het gat met de top 5 enorm. Ik heb zo'n grote voorsprong dat ik alleen maar een do-or-die van de rest in de top 3 vreesquote:Op woensdag 8 november 2023 11:33 schreef Knut het volgende:
De MaxClaren combinatie werkt wel heel fijn, maar de enige manier waarop ik nog hoger kom dan P13 is als iemand boven mij besluit een domme gok te nemen. Weinig dat je kan doen behalve mega-risico nemen...
Precies dat ja. Ik ga geen hele gekke dingen meer doen tenzij VTs iets anders uitwijzen.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:19 schreef Knut het volgende:
Je hebt op mij 387 punten. De enige manier dat ik daarbij in de buurt kan komen is als ik alles omgooi ,full ferari ga en hoop dat McLaren en RedBull beiden crashen in de eerste bocht..
Dan pak ik liever P13
Alsof iemand anders dat risico heeft genomen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
A C H
C
H
Had wel het idee dat McLaren een tandje minder was, maar zo slecht had ik ook niet verwacht.P1
Ik heb 3x McLaren en verder heeft niemand 3x McLaren tot aan de nummer 7 als ik de budgetten zie.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof iemand anders dat risico heeft genomen.
Lol, oepsquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 3x McLaren en verder heeft niemand 3x McLaren tot aan de nummer 7 als ik de budgetten zie.
Ja, herkenbaarquote:Op zaterdag 18 november 2023 10:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik heb me iets te veel laten leiden door de grid penalty voor Sainz
Het wordt hopen dat de Monegask uitvalt voor je!quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt Max er in ieder geval uit gooien volgende week in de hoop dat daar iets raars gebeurt. Al zal dat wel niet
Ik ben even vergeten of we nog de uitslag van VT3 mee mochten makenquote:De volgende ronde is de GP van Abu Dhabi.
Je hebt nog tot zaterdag 25 november 2023 12:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Dus het is tót VT3 begint.quote:Op zaterdag 25 november 2023 07:55 schreef Pino112 het volgende:
Nee, ver van te voren zijn al die tijden nog niet bekend dus het is altijd weer afwachten en aanpassen.
Beetje het nadeel van de VT3-tijd pakken helaas.
Doe dan gewoon voor de kwalificaties, want nu zijn er een hoop mensen die nog geld teveel hebben waar ze niets meer mee kunnen ... Ik vond die tijd ook al apart en nu zag ik dat het vervroegd was .. Ik had het eerdaags nog naar onze teamleden gecommuniceerd .. beetje jammer wel ..quote:Op zaterdag 25 november 2023 07:55 schreef Pino112 het volgende:
Nee, ver van te voren zijn al die tijden nog niet bekend dus het is altijd weer afwachten en aanpassen.
Beetje het nadeel van de VT3-tijd pakken helaas.
Kwalificatietijd wisselt toch ook altijd ja, dus dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe dan gewoon voor de kwalificaties, want nu zijn er een hoop mensen die nog geld teveel hebben waar ze niets meer mee kunnen ... Ik vond die tijd ook al apart en nu zag ik dat het vervroegd was .. Ik had het eerdaags nog naar onze teamleden gecommuniceerd .. beetje jammer wel ..
Kijk voor de grap eens naar hoe afschuwelijk eentonig de manager is geworden nu er een overduidelijk sterkste combinatie is die alles en iedereen neemt. Dat krijg je als de rangorde te duidelijk is, en na VT3 is het meestal wel redelijk in te schatten wie waar staat. Het is gewoon een slecht idee voor het spel. Een soortgelijke discussie hadden we aan het begin van het seizoen ook al omdat AM zogenaamd te duur zou zijn. Uiteindelijk is de manager het leukste en competitiefste als je afwegingen moet maken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe dan gewoon voor de kwalificaties, want nu zijn er een hoop mensen die nog geld teveel hebben waar ze niets meer mee kunnen ... Ik vond die tijd ook al apart en nu zag ik dat het vervroegd was .. Ik had het eerdaags nog naar onze teamleden gecommuniceerd .. beetje jammer wel ..
Het draait uiteindelijk ook om wat er gepresteerd wordt op de baan. En daarin zakte AM uiteindelijk weer door het ijs, terwijl McLaren (relatief goedkoop) dan weer naar boven kwam.quote:Op zaterdag 25 november 2023 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar hoe afschuwelijk eentonig de manager is geworden nu er een overduidelijk sterkste combinatie is die alles en iedereen neemt. Dat krijg je als de rangorde te duidelijk is, en na VT3 is het meestal wel redelijk in te schatten wie waar staat. Het is gewoon een slecht idee voor het spel. Een soortgelijke discussie hadden we aan het begin van het seizoen ook al omdat AM zogenaamd te duur zou zijn. Uiteindelijk is de manager het leukste en competitiefste als je afwegingen moet maken.
Kalm maar, die pakt zijn moment nog welquote:
McLaren is dan ook veel en veel te goedkoop ingeschat. Liever te duur dan te goedkoop, zo lang er genoeg te kiezen is, maakt het niet uit. Als een onderdeel te goedkoop is, neemt iedereen dat onderdeel en is er geen strategie. AM zit precies goed als je naar het hele jaar kijkt..quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Het draait uiteindelijk ook om wat er gepresteerd wordt op de baan. En daarin zakte AM uiteindelijk weer door het ijs, terwijl McLaren (relatief goedkoop) dan weer naar boven kwam.
Ik denk dat het wel een lastig punt is, wanneer je het wisselmoment moet sluiten.
Ik vond het echter wel wat eerlijker worden tot net voor VT3, want je zit soms met tijden 'midden in de nacht' als je het gaat hebben over 'net na VT2'. En wat is dan "net na", hoeveel minuten, uren?
Op die manier konden spelers die geen nachtdienst hebben nog de volgende dag/zaterdag wisselen.
Maar vorig seizoen was McLaren ook niet zo goed, en de Aston Martin juist weer wel aardigquote:Op zaterdag 25 november 2023 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
McLaren is dan ook veel en veel te goedkoop ingeschat. Liever te duur dan te goedkoop, zo lang er genoeg te kiezen is, maakt het niet uit. Als een onderdeel te goedkoop is, neemt iedereen dat onderdeel en is er geen strategie. AM zit precies goed als je naar het hele jaar kijkt..
En dat wisselmoment zoals het nu werkt zorgt ervoor dat overduidelijke verrassingen er ook niet toe leiden dat iedereen weer hetzelfde neemt.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
De ideale samenstelling:
[ afbeelding ]
31ste ermee geworden, was 14de geworden als ik het team van vorige week had laten staan dus al met al goede beslissing om te wisselen. No guts no glory.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
geëindigd met 4x Ferrari om te kijken of ik mezelf nog de top-10 in kon forceren, ziet er niet goed uit
quote:Op zondag 26 november 2023 18:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
31ste ermee geworden, was 14de geworden als ik het team van vorige week had laten staan dus al met al goede beslissing om te wisselen. No guts no glory.
Doel was om iets anders te doen om te kijken of ik mezelf in de top-10 kon forceren en als ik niets had gedaan was het ook geen top-10 geworden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |