En ik zag sterretjesquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik op Margot Robbie google wordt de googlepagina roze in plaats van geel
Kunnen ze zonder jou dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
Ik mag eind dit jaar weer gaan zitten voor onderhandelingen voor volgend jaar. Heb vorig jaar zomer voor 1,5 jaar getekend met een optie voor een verlenging van een of twee jaar. Eigenlijk had ik zomer van 2021 al de mondelinge bevestiging dat ik voor 2 jaar aangenomen werd, maar eerste half jaar was een trainee contract omdat ik dat half jaar ook nog op papier met mijn master scriptie bezig was.
Geen enkel bedrijf binnen de branche waar ik in werk kan zonder mijquote:
Maar je mag toch maar max. 3 jaar een overeenkomst voor bepaalde tijd?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
Ik mag eind dit jaar weer gaan zitten voor onderhandelingen voor volgend jaar. Heb vorig jaar zomer voor 1,5 jaar getekend met een optie voor een verlenging van een of twee jaar. Eigenlijk had ik zomer van 2021 al de mondelinge bevestiging dat ik voor 2 jaar aangenomen werd, maar eerste half jaar was een trainee contract omdat ik dat half jaar ook nog op papier met mijn master scriptie bezig was.
Geen probleem dan, je contract zal al wel in de post zittenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf binnen de branche waar ik in werk kan zonder mij![]()
Volgens de Nederlandse wetgeving wel, maar het bedrijf waar ik voor werk heeft van die regel in principe vrijstelling. Ik weet niet precies hoe het technisch zit, maar het heeft iets te maken met dat meer dan de helft van onze werkzaamheden buiten NL plaats vinden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je mag toch maar max. 3 jaar een overeenkomst voor bepaalde tijd?
Ho ho ho, ik wil wel verbeterde voorwaarden, salaris, pensioen, dikkere auto etc.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen probleem dan, je contract zal al wel in de post zitten
Zolang jij er tevreden over bent is het prima toch.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens de Nederlandse wetgeving wel, maar het bedrijf waar ik voor werk heeft van die regel in principe vrijstelling. Ik weet niet precies hoe het technisch zit, maar het heeft iets te maken met dat meer dan de helft van onze werkzaamheden buiten NL plaats vinden.
Ende glitters geloof ikquote:
Ik kan dit achter elkaar blijven kijken, ik vind dit zo mooiquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan dit achter elkaar blijven kijken, ik vind dit zo mooi
Zou de hond van mijn moeder ook voor elkaar krijgenquote:
Ik had hem eerst zonder geluid aan gezien en dat is veel leukerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan dit achter elkaar blijven kijken, ik vind dit zo mooi
Ik neem aan dat je het tegen mij hebtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:35 schreef pullup het volgende:
Zat jij niet laatst in Milaan @:deysyy ?
[ twitter ]
Ach ja wat is een extra y, die kan er ook wel bijquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt![]()
Ik was daar 4 weken geleden ja, maar wat erg dit. Dat water brengt ook zoveel smerigheid met zich mee, dit is echt een drama.
Ow zit er ook geluid bij?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had hem eerst zonder geluid aan gezien en dat is veel leuker
NOOOO!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow zit er ook geluid bij?
Even luisteren dan.
Dat moet hij wel van een badeend geleerd hebben.quote:
Dat is ook weer weer zo pullpupquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja wat is een extra y, die kan er ook wel bij?
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet hij wel van een badeend geleerd hebben.
Daar kan ik ook uren naar blijven kijkenquote:
Dit is zo flauw, maar ik zit hier echt vol spanning naar te kijken en aan het einde hardop te lachenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar kan ik ook uren naar blijven kijken![]()
[ afbeelding ]
Gaat ook toch weer net anders mis dan je verwachtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is zo flauw, maar ik zit hier echt vol spanning naar te kijken en aan het einde hardop te lachen
Ja precies, je verwacht dat hij uitglijdt ofzoquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat ook toch weer net anders mis dan je verwacht
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar kan ik ook uren naar blijven kijken![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn er veulquote:
En om de paar dagen zo'n nieuw filmpjequote:
Funniest Home Videos, ook zo flauw, maar daar kan ik ook dubbel om liggenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En om de paar dagen zo'n nieuw filmpje
Zoiets?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Funniest Home Videos, ook zo flauw, maar daar kan ik ook dubbel om liggen
Leedvermaak vooral
Hoi meneerquote:
Al bijna thuis?quote:
Helemaal thuisquote:
Ik zie het nu. De vogeltjes zijn er weerquote:
Nee, zo digitaal medisch formulier invullen met buurman. Dan start procedure.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi meneerweet je al wanneer je geopereerd wordt?
Hopelijke ben je snel aan de beurt dat wachten is ook maar niets.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 08:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, zo digitaal medisch formulier invullen met buurman. Dan start procedure.
Had je iets verkeerds gedaanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:22 schreef D. het volgende:
Oja, op het schermpje stond 'politie, volgen'
En?quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben een geluidsmeting gedaan, maar ze konden geen goede meting doen
Ik heb een 'knopje'quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]Het paste niet op de schaal van de meter
Vast en zeker alles goed gegaan?quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:35 schreef pullup het volgende:
Oh Nederlandse ploeg op het water, volgens mij meteen een kans op gouden medaille
Ze hadden je niet naar het bureau genomen om dáár een meting te doen? Kostte waarschijnlijk teveel tijd.quote:
Ze hadden een post net buiten het dorp opgezet, en hebben wel 20 metingen gedaanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze hadden je niet naar het bureau genomen om dáár een meting te doen? Kostte waarschijnlijk teveel tijd.
Toch zilverquote:
Je baalt van het weer hier ? Fiets je toch lekker terug naar je volgende bestemmingquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:11 schreef pullup het volgende:
Heb een aantal weken onder probleem of er over na te hoeven denken in korte broek en t shirt gelopen![]()
Dit is bagger en de komende tijd gaat het niet beter worden zo te zien
Soort octopus geloof ikquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahh wat is dat voor een cool beest?
Dit is tien keer niks idd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:11 schreef pullup het volgende:
Heb een aantal weken onder probleem of er over na te hoeven denken in korte broek en t shirt gelopen![]()
Dit is bagger en de komende tijd gaat het niet beter worden zo te zien
Een rooiequote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:41 schreef pullup het volgende:
Die Fransen maken er een mooi afscheid van![]()
[ twitter ]
Welke Robbie?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb sowieso gewonnen vandaag, want Robbie doet zijn ding weer.
Ik denk eerder een roterende robbiequote:
Dat is toch een meisje?quote:
Broertje van tarzan?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk eerder een roterende robbie
quote:
Nee, dat is een vrouw. Ook die schijnen te kunnen werkenquote:
Hoax, de eerste vrouw die werkt moet nog geboren wordenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat is een vrouw. Ook die schijnen te kunnen werken
Waar krijg ik dan voor betaald?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, de eerste vrouw die werkt moet nog geboren worden![]()
Aanwezigheid?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar krijg ik dan voor betaald?
Vraag het eens na?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar krijg ik dan voor betaald?
Niet eens! Ik zit ook wel eens thuis betaald te wezen!quote:
Goed geregeldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet eens! Ik zit ook wel eens thuis betaald te wezen!
Ik denk dat het mijn sprankelende persoonlijkheid isquote:
Jij bent toch een man?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het mijn sprankelende persoonlijkheid is
Zijn we diep van binnen niet allemaal vrouw?quote:
Is dat deze leeuw als die uit berlijnquote:
Dat was een zwijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat deze leeuw als die uit berlijn
Nounou, zo mag jij niet tegen wimlex pratenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:54 schreef Domnivoor het volgende:
Hup Holland hup 🎶🎵
Laat het zwijn niet in zijn hempie staan
En daarna hebben de panda's hem opgegeten?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
In Ouwehands zat een kat bij de panda's, maar die is gevangen.
Nee de kat genaamd Panda woont nog bij de Dierenambulance.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarna hebben de panda's hem opgegeten?
Zonde, hadden ze echt beter als dierenvoer kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee de kat genaamd Panda woont nog bij de Dierenambulance.
Geen fan van katten?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonde, hadden ze echt beter als dierenvoer kunnen gebruiken
Geen huiskatten die buiten lopen neequote:
Mjah, uitslag matig. Verdediging moet zeker wat bij. En een spits.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:28 schreef chufi het volgende:
Gaat Ajax dit jaar ook nog Europa in ? Zou er dit jaar gewoon maar vanaf zien
Robbie heeft hier de afgelopen week goed werk verricht met al die hondenharenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb sowieso gewonnen vandaag, want Robbie doet zijn ding weer.
deed ik een dutjequote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En met de andere helft van dat oog?
Robbie stelt bijna nooit teleur. Kan menig man wat van leren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Robbie heeft hier de afgelopen week goed werk verricht met al die hondenharen
Dat is zeker zo alleen ik heb een hoogpolig kleed en daarin wil Robbie nog wel eens vastlopen helaasquote:Op zaterdag 22 juli 2023 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Robbie stelt bijna nooit teleur. Kan menig man wat van leren.
Moeten we ons al zorgen maken? Komen er kamer vragen?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:00 schreef Domnivoor het volgende:
Uitdijing heelal is mogelijk een illusie
https://wibnet.nl/heelal/(...)mogelijk-een-illusie?
Interessant
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:01 schreef Domnivoor het volgende:
De uitdijing van mijn taille is geen illusie…
Je eet zeker teveel vegetarisch?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:01 schreef Domnivoor het volgende:
Geen zorgen. Hollywood gaat de wereld redden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten we ons al zorgen maken? Komen er kamer vragen?
Wordt het klimaat hierdoor nog erger beïnvloed?
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:01 schreef Domnivoor het volgende:
Kan niet, Bruce Willis is ook al kapotquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen zorgen. Hollywood gaat de wereld redden.
Heyquote:
Ik land op 28 juli terug in Brussel.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heyben je nog steeds daar? Hoe lang blijf je nog?
O dan heb je nog een kleine weekquote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik land op 28 juli terug in Brussel.
O leuk, gewoon doen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 16:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep. Ik zit nu in Pilanesberg/Sun City.
Ik heb de mogelijkheid om te boogschieten
Lekkerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn apple pie was nog warm
Pittige snijboontjes, krieltjes en kipfilet in spekquote:
Macaroniquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pittige snijboontjes, krieltjes en kipfilet in spek
En jij?
Vette bek!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:27 schreef engine het volgende:
Broodje bamischijf, frikandel en/of kroket. Eventueel nog kip nuggets.
Deze sla ik even overquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is te ruim, wat gaat daar allemaal in?
Je hebt dus geen ideequote:
Tarwe en waterquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is te ruim, wat gaat daar allemaal in?
Dat magquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vette bek!
Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om wederom het broodje kaassouffle te promoten
Straks staat er een of ander voor mijn deurquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt dus geen idee
Dan hoor ik het achteraf wel.
Broodje visstick is denk ik best heel lekker, eventueel met een lekker sausje eropquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Maar die heb ik niet in huis en past ook niet meer erbij in de vriezer momenteel![]()
Overigens gaat veel wel op een broodje. Een kipcorn of een gehakstaaf kan ook prima en vast nog wel meer snacks![]()
In de loods hadden ze afgelopen week broodje visstick. Wil ik ook wel eens proberen.
Dat gaat er in macaroni, moet je maar een andere pasta soort nemen als het je niet bevaltquote:
Ben je bang dat we komen eten? Daar woon je veel te ver weg voorquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Straks staat er een of ander voor mijn deur
Dat is waar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je bang dat we komen eten? Daar woon je veel te ver weg voor
Dat dat de manier is hoe jij macaroni eet wil nog niet zeggen dat anderen dat ook op die manier eten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat er in macaroni, moet je maar een andere pasta soort nemen als het je niet bevalt
Ik doe er genoeg BIJ, niet inquote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dat de manier is hoe jij macaroni eet wil nog niet zeggen dat anderen dat ook op die manier eten.
Geweldig.quote:
Gefeliciteerd Prisha, netjes gedaan!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:00 schreef Prisha het volgende:
Heyoooo het is me gelukt![]()
Iedereen heel erg bedankt voor alle aanmoedigingen en felicitaties!
Het deed me ontzettend goed![]()
Ik had elke avond geen puf om te reageren maar ik zag ze in de gauwigheid wel voorbijkomen.
Nu even bijkomen. Wat was dat afzien, ondanks het trainen sinds februari. Nu nog pijn maar het begint gelukkig sinds vanmiddag langzaam minder te worden.
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:00 schreef Prisha het volgende:
Ik had elke avond geen puf om te reageren maar ik zag ze in de gauwigheid wel voorbijkomen.
Nu even bijkomen. Wat was dat afzien, ondanks het trainen sinds februari. Nu nog pijn maar het begint gelukkig sinds vanmiddag langzaam minder te worden.
Daar waren die posts ook voor bedoeld, als aanmoediging en zeker niet nodig om overal op te reageren.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:00 schreef Prisha het volgende:
Goed gedaan Prisha.. We zijn allemaal trots op je .. Ik doe het je niet naquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:00 schreef Prisha het volgende:
Ook jij kan dat als je echt wilquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed gedaan Prisha.. We zijn allemaal trots op je .. Ik doe het je niet na
Gefeliciteerd Prisha, veel blaren?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:00 schreef Prisha het volgende:
Jij wilde toch een cruise?quote:
Zal wel zo horror cruise zijn zekerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wilde toch een cruise?
Kijk vanavond even de film op RTL 7,
Poseidon
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:00 schreef Prisha het volgende:
Nee joh, zoiets zou ik je toch nooit aanbevelen?quote:
Nee, vast nietquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, zoiets zou ik je toch nooit aanbevelen?
Idd, zo zijn wij helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, zoiets zou ik je toch nooit aanbevelen?
Wij houden het wel bij aanmoedigen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee mn been werkt tegen ... die kan dat niet zo ver
Nu misschien niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee mn been werkt tegen ... die kan dat niet zo ver
Nee ... mn been geeft al 40 jaar problemen .... ongelukje bij de fysio opleidingquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu misschien niet.
Maar met de versie van volgend jaar en na training, dan nog niet?
Nooit meer!quote:
Maar je hebt het gehaald.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nooit meer!
Veel pijn maar het wordt minder. De voeten, enkels, knieën, benen, lies…echt alles.
Ben net een kreupel oud besje
Eentje, gister pas bij de laatste 15 km opgelopen, door de regen en doorweekte schoenen en sokken denk ik. Maar die blaar is al ingedroogd.quote:
Ow, dan klote jaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... mn been geeft al 40 jaar problemen .... ongelukje bij de fysio opleiding
Yep!quote:
Dat heb je dan heel netjes gedaanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eentje, gister pas bij de laatste 15 km opgelopen, door de regen en doorweekte schoenen en sokken denk ik. Maar die blaar is al ingedroogd.
Maar de Mount Everest staat nog wel op het programma?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nooit meer!
Veel pijn maar het wordt minder. De voeten, enkels, knieën, benen, lies…echt alles.
Nooit meerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nooit meer!
Thanks!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed gedaan Prisha.. We zijn allemaal trots op je .. Ik doe het je niet na
Ja base camp. Is toch anders. Geen gevecht tegen de tijd. En hiken is anders dan dit.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de Mount Everest staat nog wel op het programma?
160 kmquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Nooit meer
Hoeveel km had je gelopen?
Ik heb als tiener ooit 30km gelopen maar wil zeker nog ooit 50km ook lopen. Maarja ooit
Ja best wel, als je de verhalen hoort en leest.quote:
quote:
Annapurna circuit niets voor jou?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja base camp. Is toch anders. Geen gevecht tegen de tijd. En hiken is anders dan dit.
Nee ik wil echt graag naar base camp. Daar heb ik wat mee.quote:
Hoe hoog is dat ?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ik wil echt graag naar base camp. Daar heb ik wat mee.
Dan die doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ik wil echt graag naar base camp. Daar heb ik wat mee.
Terwijl je inderdaad zoveel had getraind, wat heftig zoveel impact als het heeft.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nooit meer!
O gelukkig maar al is 15 km nog lopen dan best veelquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eentje, gister pas bij de laatste 15 km opgelopen, door de regen en doorweekte schoenen en sokken denk ik. Maar die blaar is al ingedroogd.
5364 mquote:
Van de week was op het nieuws dat mensen verkeerd trainen. `ze trainen een dag en dan vaak pas een paar dagen later weer. ALs je goed wil trainen moet je het 4 dagen achter elkaar doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl je inderdaad zoveel had getraind, wat heftig zoveel impact als het heeft.
Maar ik hoop dat je er met een goed gevoel op terug kijkt, je kan in ieder geval supertrots op jezelf zijn.
Hoe lang ga je daar over doen, ongeveer?quote:
Ik had dag 3 aan het begin al erg last van mijn enkel. Ging na 13km naar de medische post maar dat ging heel lang duren dus toch maar doorgelopen. En toen werd het een gevecht tegen de tijd.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl je inderdaad zoveel had getraind, wat heftig zoveel impact als het heeft.
Maar ik hoop dat je er met een goed gevoel op terug kijkt, je kan in ieder geval supertrots op jezelf zijn.
Alles wel goed laten behandelen Prishs ken mening een die gewoon door is blijven lopen en heel lang last hebben gehoudenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had dag 3 aan het begin al erg last van mijn enkel. Ging na 13km naar de medische post maar dat ging heel lang duren dus toch maar doorgelopen. En toen werd het een gevecht tegen de tijd.
Maar ben heel blij dat ik het gered heb en van begin tot eind meegemaakt heb.
Ik kijk meequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wilde toch een cruise?
Kijk vanavond even de film op RTL 7,
Poseidon
Scheelt niet veel iddquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Das best wel al hoog ... beetje a la Kilimanjaro
Drie weken denk ikquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang ga je daar over doen, ongeveer?
Wij zijn een Scorsese reeks aan het doen. Nu Good fellas.quote:
quote:
Toppertjequote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:00 schreef Prisha het volgende:
Dat loop je niet zomaar.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht dat jij dat wel een middagje doen zou
Ik vind het een geweldige prestatie, heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen, wat een mooie ervaringquote:Op zaterdag 22 juli 2023 19:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had dag 3 aan het begin al erg last van mijn enkel. Ging na 13km naar de medische post maar dat ging heel lang duren dus toch maar doorgelopen. En toen werd het een gevecht tegen de tijd.
Maar ben heel blij dat ik het gered heb en van begin tot eind meegemaakt heb.
Nee, jij en ik niet zomaar,quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat loop je niet zomaar.
Vooral de hoogte en verminderd zuurstof op die hoogte is iets waar je aan moet wennen.
Voor je het weet zit ze op de top.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij en ik niet zomaar,
maar Prisha....
Sorry, liep een uurtje door, rende wat sherpa's voorbij en ik was er.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor je het weet zit ze op de top.
Naar de top en daar voorbijquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor je het weet zit ze op de top.
Lekker golfje (tsunami) was datquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
That boat ain't gonna float nomore ..............
Ja en wat baal ik van die reclame film net begonnen en hoppa \Nu weet ik waarom ok nooit meer films kijk op tvquote:
Die zijn wel erg vervelend jaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en wat baal ik van die reclame film net begonnen en hoppa \Nu weet ik waarom ok nooit meer films kijk op tv
Ja vreselijk. Dat is ook de reden dat ik het liever opneem kan je lekker doorspoelenquote:
Tegenwoordig kun je ook films downloadenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Dat is ook de reden dat ik het liever opneem kan je lekker doorspoelen
Doe ik eigenlijk nooit,quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je ook films downloaden
Ik ook (niet meer). Maar ik kijk heel weinig film of serie.quote:
Ben je daar wel eens geweest?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook (niet meer). Maar ik kijk heel weinig film of serie.
Vandaag wel de zwarte cross documentaire gekeken op Videoland. Dat was wel leuk.
Ja paar keer maar ik ben nooit het hele weekend geweest. Gewoon een dagje festivalquote:
Die boeren weten wel hoe ze moeten feesten.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja paar keer maar ik ben nooit het hele weekend geweest. Gewoon een dagje festival![]()
Maar het is wel grappig om te zien hoe het veranderd is. Tegenwoordig het grootste festival in Nederland.
Jij zag dat ook.quote:
Bier?quote:
Straks misschien wel ja,quote:
1 krat.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Straks misschien wel ja,
heb er wel 1 gehaald
MOrgen weer een rampenilm, neem hem wel op niet weer al die reclame zienquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Straks misschien wel ja,
heb er wel 1 gehaald
Daar is het groot mee gewordenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die boeren weten wel hoe ze moeten feesten.
Nee, haal ze per flesquote:
Zie het ja, de wereld moet dood van RTLquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrgen weer een rampenilm, neem hem wel op niet weer al die reclame zien
Binnenkort the day after?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het ja, de wereld moet dood van RTL
Krat?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Straks misschien wel ja,
heb er wel 1 gehaald
Zijn zoveel van die films, ook van tornado’s en tornado jagers \Vind het altijd wel leukquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het ja, de wereld moet dood van RTL
Ik ook ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn zoveel van die films, ook van tornado’s en tornado jagers \Vind het altijd wel leuk
Ze zijn vaak 13 in een dozijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn zoveel van die films, ook van tornado’s en tornado jagers \Vind het altijd wel leuk
Nee, Venus rechts laten liggen net voorbij Uranus 30 graden naar links boven!quote:
Vrouwen komen van Venus dus links laten liggen is idd wel een goed advies.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, Venus rechts laten liggen net voorbij Uranus 30 graden naar links boven!
Klopt. Maar dat vind ik deze ook wel een beetje eigenlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook ja.
Al zijn sommige zo enorm slecht ook
Precies, daarom zijn er ook meer succesvolle landingen op Mars geweest dan op Venusquote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen komen van Venus dus links laten liggen is idd wel een goed advies.
Dan lekker iets anders gaan kijken hequote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat vind ik deze ook wel een beetje eigenlijk
Wat een kutfilms zitten daar tussen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
Topic 50 van Rottentomatoes:
1 Titanic (1997)
2 Contagion (2011)
3 Deepwater Horizon (2016)
4 The Wave (2015)
5 The Impossible (2012)
6 Black Sea (2014)
7 Greenland (2020)
8 The Poseidon Adventure (1972)
9 Sharknado (2013)
10 Airport (1970)
11 The Towering Inferno (1974)
12 The Burning Sea (2021)
13 Snakes on a Plane (2006)
14 Twister (1996)
15 Sharknado 2: The Second One (2014)
16 The Last Voyage (1960)
17 Don't Look Up (2021)
18 Volcano (1997)
19 San Andreas (2015)
20 The 33 (2015)
21 Earthquake (1974)
22 The Perfect Storm (2000)
23 The Hurricane Heist (2018)
24 The Day After Tomorrow (2004)
25 Deep Impact (1998)
26 The Core (2003)
27 The High and the Mighty (1954)
28 2012 (2009)
29 Moonfall (2022)
30 Armageddon (1998)
31 Raise the Titanic (1980)
32 Hurricane (1979)
33 Sharknado 3: Oh Hell No! (2015)
34 The Hindenburg (1975)
35 Poseidon (2006)
36 Airport '77 (1977)
37 Hard Rain (1998)
38 Sharknado 5: Global Swarming (2017)
39 The Cassandra Crossing (1977)
40 Airport 1975 (1974)
41 Dante's Peak (1997)
42 Pompeii (2014)
43 The Last Sharknado: It's About Time (2018)
44 Daylight (1996)
45 Into the Storm (2014)
46 Geostorm (2017)
47 Sharknado: The 4th Awakens (2016)
48 The Concorde: Airport '79 (1979)
49 Meteor (1979)
50 Beyond the Poseidon Adventure (1979)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |