En ik zag sterretjesquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik op Margot Robbie google wordt de googlepagina roze in plaats van geel
Kunnen ze zonder jou dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
Ik mag eind dit jaar weer gaan zitten voor onderhandelingen voor volgend jaar. Heb vorig jaar zomer voor 1,5 jaar getekend met een optie voor een verlenging van een of twee jaar. Eigenlijk had ik zomer van 2021 al de mondelinge bevestiging dat ik voor 2 jaar aangenomen werd, maar eerste half jaar was een trainee contract omdat ik dat half jaar ook nog op papier met mijn master scriptie bezig was.
Geen enkel bedrijf binnen de branche waar ik in werk kan zonder mijquote:
Maar je mag toch maar max. 3 jaar een overeenkomst voor bepaalde tijd?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
Ik mag eind dit jaar weer gaan zitten voor onderhandelingen voor volgend jaar. Heb vorig jaar zomer voor 1,5 jaar getekend met een optie voor een verlenging van een of twee jaar. Eigenlijk had ik zomer van 2021 al de mondelinge bevestiging dat ik voor 2 jaar aangenomen werd, maar eerste half jaar was een trainee contract omdat ik dat half jaar ook nog op papier met mijn master scriptie bezig was.
Geen probleem dan, je contract zal al wel in de post zittenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf binnen de branche waar ik in werk kan zonder mij![]()
Volgens de Nederlandse wetgeving wel, maar het bedrijf waar ik voor werk heeft van die regel in principe vrijstelling. Ik weet niet precies hoe het technisch zit, maar het heeft iets te maken met dat meer dan de helft van onze werkzaamheden buiten NL plaats vinden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je mag toch maar max. 3 jaar een overeenkomst voor bepaalde tijd?
Ho ho ho, ik wil wel verbeterde voorwaarden, salaris, pensioen, dikkere auto etc.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen probleem dan, je contract zal al wel in de post zitten
Zolang jij er tevreden over bent is het prima toch.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens de Nederlandse wetgeving wel, maar het bedrijf waar ik voor werk heeft van die regel in principe vrijstelling. Ik weet niet precies hoe het technisch zit, maar het heeft iets te maken met dat meer dan de helft van onze werkzaamheden buiten NL plaats vinden.
Ende glitters geloof ikquote:
Ik kan dit achter elkaar blijven kijken, ik vind dit zo mooiquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan dit achter elkaar blijven kijken, ik vind dit zo mooi
Zou de hond van mijn moeder ook voor elkaar krijgenquote:
Ik had hem eerst zonder geluid aan gezien en dat is veel leukerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan dit achter elkaar blijven kijken, ik vind dit zo mooi
Ik neem aan dat je het tegen mij hebtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:35 schreef pullup het volgende:
Zat jij niet laatst in Milaan @:deysyy ?
[ twitter ]
Ach ja wat is een extra y, die kan er ook wel bijquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt![]()
Ik was daar 4 weken geleden ja, maar wat erg dit. Dat water brengt ook zoveel smerigheid met zich mee, dit is echt een drama.
Ow zit er ook geluid bij?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had hem eerst zonder geluid aan gezien en dat is veel leuker
NOOOO!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow zit er ook geluid bij?
Even luisteren dan.
Dat moet hij wel van een badeend geleerd hebben.quote:
Dat is ook weer weer zo pullpupquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja wat is een extra y, die kan er ook wel bij?
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet hij wel van een badeend geleerd hebben.
Daar kan ik ook uren naar blijven kijkenquote:
Dit is zo flauw, maar ik zit hier echt vol spanning naar te kijken en aan het einde hardop te lachenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar kan ik ook uren naar blijven kijken![]()
[ afbeelding ]
Gaat ook toch weer net anders mis dan je verwachtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is zo flauw, maar ik zit hier echt vol spanning naar te kijken en aan het einde hardop te lachen
Ja precies, je verwacht dat hij uitglijdt ofzoquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat ook toch weer net anders mis dan je verwacht
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar kan ik ook uren naar blijven kijken![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn er veulquote:
En om de paar dagen zo'n nieuw filmpjequote:
Funniest Home Videos, ook zo flauw, maar daar kan ik ook dubbel om liggenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En om de paar dagen zo'n nieuw filmpje
Zoiets?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Funniest Home Videos, ook zo flauw, maar daar kan ik ook dubbel om liggen
Leedvermaak vooral
Hoi meneerquote:
Al bijna thuis?quote:
Helemaal thuisquote:
Ik zie het nu. De vogeltjes zijn er weerquote:
Nee, zo digitaal medisch formulier invullen met buurman. Dan start procedure.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi meneerweet je al wanneer je geopereerd wordt?
Hopelijke ben je snel aan de beurt dat wachten is ook maar niets.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 08:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, zo digitaal medisch formulier invullen met buurman. Dan start procedure.
Had je iets verkeerds gedaanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:22 schreef D. het volgende:
Oja, op het schermpje stond 'politie, volgen'
En?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |