SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
soooooooooooooooooo
ja nou snap ik die TT wel![]()
![]()
Belachelijk onhandige lompe koeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bijzonder oksel lekkende kwakjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bezichtiging over leuke kopersOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je man is de beauty en jij bent het beast in de relatie zekerquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarom is er geen zwangere barbie pop?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
die is er gewoonquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom is er geen zwangere barbie pop?
De grap is dat Ken in een andere doos kwamquote:
binnenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gezelliger als ze gewoon aan komen ipv langs![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De grap is dat Ken in een andere doos kwam![]()
![]()
![]()
Ken weigerde eerst uit de doos te komenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De grap is dat Ken in een andere doos kwamThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
was dat geen kastquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ken weigerde eerst uit de doos te komen![]()
Blijft de leukste vraagquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ZekersOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zometeen lekker slapen.... dromen van een brandende stok in Limburg want als ik hem niet mag pakken kan ik er wel een kampvuur mee bouwen toch![]()
![]()
Beetje gay is best oké, maar te zwoel is niet coolquote:
beetje bi is nie bahquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje gay is best oké, maar te zwoel is niet coolThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beetje uitproberen in het tuinhuisje moet kunnen tochquote:
je moet alles een keer geprobeerd hebben anders weet je ook niet of je het lekker vind en soms verrast het jequote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje uitproberen in het tuinhuisje moet kunnen toch![]()
![]()
Dat is zowel correct als juistquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
je moet alles een keer geprobeerd hebben anders weet je ook niet of je het lekker vind en soms verrast het je![]()
En een gat is een gat, ja toch
tot het jouw gat isquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zowel correct als juist![]()
En een gat is een gat, ja tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat voor uitspraken ben je aan het ontfutselenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zowel correct als juist![]()
En een gat is een gat, ja tochIk ontken toch niks
![]()
![]()
Menig FOK!ker heeft daar heel andere ervaringen meequote:![]()
ftfyquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Menig mannelijk FOK!ker heeft daar heel andere ervaringen mee
Ik probeer niks te ontfuselen, ik stel enkel algemeen bekende waarhedenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat voor uitspraken ben je aan het ontfutselenIk ontken toch niks
Jij weet wat elke vrouwelijke FOK!ker wel en niet gedaan heeftquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij weet wat elke vrouwelijke FOK!ker wel en niet gedaan heeft![]()
Niet van elke nee maar ik weet dingenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij weet wat elke vrouwelijke FOK!ker wel en niet gedaan heeft![]()
![]()
Ben blij dat er over mij geen lijstjes zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
alle wetenswaardigheden over users![]()
owwwquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ben blij dat er over mij geen lijstjes zijn
Jullie bolken allemaal maar fijn verder, ik ga fijn een paar uurtjes slapen..... Als het belangrijk is dan bel maar en anders zie ik het morgen allemaal wel (of niet)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap wel Harriequote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:51 schreef Harrie het volgende:
Jullie bolken allemaal maar fijn verder, ik ga fijn een paar uurtjes slapen..... Als het belangrijk is dan bel maar en anders zie ik het morgen allemaal wel (of niet)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde je nog wat vragen, maar ben vergeten wat. Ik app je zo wel even over morgenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 22:51 schreef Harrie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Comment ça vaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
A bien totOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
You know we aren't meant to exist in the outside worldUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ooievaar?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Rare vraag. Bier in je koffie natuurlijkquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Met zalmquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan gooi ik er ook nog een pizza in!Uw ADH vitamine Worst
En waarom geen koffie in je bierquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Rare vraag. Bier in je koffie natuurlijkUw ADH vitamine Worst
Licht aan de verhoudingquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En waarom geen koffie in je bier“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je suis un pain, Je m'appele frikandelquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Pero Hema sigue siendo un lenguaje hermosoquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hijo de Puta!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pero Hema sigue siendo un lenguaje hermoso“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik ga volgende week naar Frankrijk op verkansie
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja mooi Spaans scheldwoord toch?quote:Soberso in Spaans schelden
![]()
![]()
Hola
Geslaagd voor badkamer meubeltje
Nu de rest nog. Na motorrijles morgen nog 2 winkels af en dan ben ik er klaar mee![]()
![]()
puta madrequote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja mooi Spaans scheldwoord toch?Soberso in Spaans schelden
![]()
Was een keertje in Frankrijk geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Maricon de playaquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja mooi Spaans scheldwoord toch?Soberso in Spaans schelden
![]()
![]()
![]()
Ik wil roseOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Was wel grappig om hem tegen te komen bij een viskraam bij mijn werkquote:Uw ADH vitamine Worst
jaa dan weet je dat je de juiste viskraam hebt!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was wel grappig om hem tegen te komen bij een viskraam bij mijn werk
kom je hem nog wel is tegen of is het bij die ene keer gebleven?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
jij hebt een complete lijst van 450Gb enkel aan jouw gewijd opgeslagen op de geheime servers staanquote:
die ene keer, ben al even niet bij die viskraam geweest. De paar keer dat ik naar kantoor ging was er lunchquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa dan weet je dat je de juiste viskraam hebt!
kom je hem nog wel is tegen of is het bij die ene keer gebleven?
Uw ADH vitamine Worst
daar is shelly aan het kaakschaatsen van de pillen zekerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
dit is meer vrijdag avond stijl
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
He comes in the night to bring out the lightquote:
Oh echt....waarom?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja verder ver van weg blijven hoor![]()
tijd om de viskraam weer is op te zoeken hemaatjequote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die ene keer, ben al even niet bij die viskraam geweest. De paar keer dat ik naar kantoor ging was er lunch
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Je wil niet het rabbit whole in gaanquote:
Het is altijd tijd om een lekker visje bij de kraam te happenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tijd om de viskraam weer is op te zoeken hemaatje
samenvatting? ben beetje muziek aan het luisterenquote:Uw ADH vitamine Worst
samenvatting is ver weg van blijvequote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
samenvatting? ben beetje muziek aan het luisteren
omdat?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
samenvatting is ver weg van blijve
Uw ADH vitamine Worst
@Haags heeft een compleet serverrack met content van jou in de kelder en op dat speciale zoldertje.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
jij hebt een complete lijst van 450Gb enkel aan jouw gewijd opgeslagen op de geheime servers staan![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
niet zoveel vragen stellen jongen, eet je pizza![]()
![]()
![]()
Enkel daar? Dat is niet eens genoeg server ruimte voor 1% van al het foto materiaal man.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
@:Haags heeft een compleet serverrack met content van jou in de kelder en op dat speciale zoldertje.![]()
Voor mijn volledige content heb ik de 3 kwart van de polder vol staan met servers die op 97% capaciteit draaien om dat te hosten
heb nietquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
niet zoveel vragen stellen jongen, eet je pizza
Uw ADH vitamine Worst
die is om 22u al dichtquote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
even bij de overbuurman langs gaan jij
Uw ADH vitamine Worst
Die heet al maanden D mino's , de o geeft al tijden geen licht
Uw ADH vitamine Worst
Waardeloze filmpjes waar je niet met je gezicht op staat worden toch altijd gewist.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enkel daar? Dat is niet eens genoeg server ruimte voor 1% van al het foto materiaal man.![]()
Voor mijn volledige content heb ik de 3 kwart van de polder vol staan met servers die op 97% capaciteit draaien om dat te hosten![]()
even gezond snacken, ik ga wat champignons bakken met ui en knoflookUw ADH vitamine Worst
baas boven baas. lekker manquote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
even gezond snacken, ik ga wat champignons bakken met ui en knoflook
zorgen ook voor plezier in het kleinste kamertje als je er genoeg van eet
Uw ADH vitamine Worst
En dat dan in een wrap op of brood ?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
even gezond snacken, ik ga wat champignons bakken met ui en knoflook![]()
op instant noodles, dat is mijn guilty pleasurequote:
Uw ADH vitamine Worst
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op instant noodles, dat is mijn guilty pleasure![]()
Baldak 2x spiceyquote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op instant noodles, dat is mijn guilty pleasureEn dan afgieten voordat je de kruiden erbij doet
Poh, lekker man. Ff oefenen wel voordat je van die 'ring of fire' af bent, maar he, de volhouder wint
nee dagquote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Baldak 2x spiceyEn dan afgieten voordat je de kruiden erbij doet
Poh, lekker man. Ff oefenen wel voordat je van die 'ring of fire' af bent, maar he, de volhouder wint
Uw ADH vitamine Worst
Gewoon gewenning. In het begin zat ik ook tegen de muur te slaan tijdens het kakken. Na een tijdje is je anus gewendquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij gaat zo nog los dus?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit nog lekker rustig aan mijn pozzaatje“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik heb net de chicken bigmac gehad prima maar niet fantastisch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De gewone Big Mac is het lekkerste.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb net de chicken bigmac gehad prima maar niet fantastisch.![]()
In belgie had ik een keer de double big mac dat was een goeie.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
De gewone Big Mac is het lekkerste.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wow.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In belgie had ik een keer de double big mac dat was een goeie.![]()
Ja uk heeft hem ook schijnbaar af en toe.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Belgische mac net als in Duitsland ook goedkoper.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Belgische friet is wel lekkerder dan Hollandse friet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En wat is dat?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga zo een kappa knoffo bakken.![]()
Kapsalon knoflookquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De uitvinder van kapsalon ging dood op mijn verjaardag en ik had net kapsalon besteld toen ik dat las aparte gewaarwording wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En bedankt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wil gewoon lekker eten en pittig eten om het pittig eten heeft er niks mee te maken wmb, zeker als ik niet zo geweldig goed tegen kan. Anders ging ik wel wat verse pepers bij mijn snack snijdenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gewoon gewenning. In het begin zat ik ook tegen de muur te slaan tijdens het kakken. Na een tijdje is je anus gewendUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: