Heerlijk.quote:
Mijn moeder maakte dit af en toe.quote:
Die maakt mij moeder nog steeds wel eens, tot grote vreugde van de nog kleine kleinkinderen, die vinden al die kleurtjes fantastisch.quote:
Nooit van gehoord... ik krijg wel ineens de flashback van wentelteefjes.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:59 schreef deedeetee het volgende:
Mijn moeder maakte broodpudding van oud brood alleen deed zij er meer rozijnen in dan op deze foto. En had ze haar eigen recept.![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk! Met sukade ookquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:59 schreef deedeetee het volgende:
Mijn moeder maakte broodpudding van oud brood alleen deed zij er meer rozijnen in dan op deze foto. En had ze haar eigen recept.![]()
[ afbeelding ]
Ik deed dat wel eens. Ik hield en hou nog steeds niet zo van brood. Dan kocht ik een grote speculaaspop voor 40 cent in de kantine en zat ik vol.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:30 schreef BertV het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte dit af en toe.
Ik vond het altijd wel sneu hoe ze dacht ze een spectaculaire traktatie gemaakt had... dus ik heb altijd meegespeeld.![]()
In het verlengde hiervan:
Ik heb ook nooit gesnapt waarom kinderen op de middelbare school hun lunch weggooide.
Zit je moeder dat voor niks te smeren.
Die piepten en knarsten zo bij het snijden van de snijbonenquote:
Waarom moet ik hier aan denken? kraken wellicht.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die piepten en knarsten zo bij het snijden van de snijbonen
quote:Helemaal onomstreden was het niet: de eerste elektronische betaling in de supermarkt. Onder grote mediabelangstelling rekende toenmalig minister Onno Ruding van Financiën vandaag precies 35 jaar geleden in de Albert Heijn aan het Osdorpplein in Amsterdam met een betaalpas een speculaaspop af bij directeur Ab Heijn.
Is dat een dia projectorscherm?quote:Op maandag 27 november 2023 17:05 schreef Domnivoor het volgende:
Deze staat nog bij mijn ouders:
[ afbeelding ]
Jaquote:
De Lekturama luistersprookjes. Ik heb ze nog steeds allemaal op MP3quote:Op woensdag 15 november 2023 16:46 schreef StevenHyde het volgende:
Plakbandjes waren ideaal ja. Ik had toen een hele serie aan sprookjes op cassette bandjes van oom en tante gekregen (dacht ik). Van die rode met ook rode boeken erbij. Toen na wat jaren was ik 10 jaar en raakte erg geïnteresseerd in muziek. Fuifjes op school etc. Dacht lekker afplakken die bandjes en dan middagje top 40 luisteren en mijn favoriete muziek opnemen. Tot mijn oom en tante de boeken en cassette bandjes weer wilden hebben![]()
Yes ff google gedaan en dit kloptquote:Op maandag 27 november 2023 18:51 schreef Troel het volgende:
[..]
De Lekturama luistersprookjes. Ik heb ze nog steeds allemaal op MP3
Liggen hier in de la en worden dagelijks gebruikt.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:16 schreef BertV het volgende:
[..]
Waarom moet ik hier aan denken? kraken wellicht.
[ afbeelding ]
Nee, 8mm filmpjes kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |