abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209983434
Girkin zal wel een gezellig oud-Russisch showprocesje krijgen en wat jaren mogen gaan brommen in een eveneens zeer gezellige en gemoedelijke strafkolonie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209983460
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Girkin zal wel een gezellig oud-Russisch showprocesje krijgen en wat jaren mogen gaan brommen in een eveneens zeer gezellige en gemoedelijke strafkolonie.
Hopelijk vallen er vele malen blokjes zeep op de grond en slaan een hoop achterlijk zwaar geschapen Vlads hun slag.
pi_209983469
twitter

We hebben beeld.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 16:26:55 #5
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209983527
quote:
Putin claims, without evidence, that Poland plans to 'directly intervene' in Ukraine

Russian president Vladimir Putin has claimed at a meeting with members of the Russian security council that Poland plans to occupy part of Ukraine.

He said, in comments reported by BBC Russia:

As for the Polish leaders, they probably expect to form some kind of coalition under the NATO umbrella and directly intervene in the conflict in Ukraine, in order to then tear off a fatter piece for themselves, to regain, as they believe, their historical territories - today’s western Ukraine.

The western territories of present-day Poland are a gift from Stalin to the Poles, have our friends in Warsaw forgotten about this? We will remind you.

Putin reportedly did not specifically corroborate his statement in regards to the allegation of Polish intentions, according to the BBC. He previously invoked the idea of territorial “gifts” from Soviet authorities to justify Russia’s annexation of Crimea.

Last week, Russian foreign ministry spokesperson Maria Zakharova claimed in an interview with Al-Jazeera:

There is now an obvious desire of Poland to invade the western part of Ukraine. This is why Ukraine is not invited to NATO.

Reuters also reported that Putin said the west was stoking the “flames of war” by supporting Ukraine in its conflict with Russia, and that Western weapons supplied to Ukraine “burn well” on the battlefield.

https://www.theguardian.c(...)5a198f08ff360bcb1ef9

Mooi bedacht weer. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 21 juli 2023 @ 16:27:45 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209983548
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 16:23 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

We hebben beeld.
Shoot the bastard. w/
pi_209983557
quote:
Sinds wanneer is een cadeau bruikleen?
pi_209983607
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 16:23 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

We hebben beeld.
Da's lekker snel. Het Kremlin zal wel niet zwak over willen komen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209983633
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 16:28 schreef Adames het volgende:

[..]
Sinds wanneer is een cadeau bruikleen?
Volgens Rusland is het gehele oude Sovjet Unie/Russisch rijk gebied in bruikleen.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 16:37:22 #10
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_209983714
Putin wil iets blijven zeggen......

Ik gooi RT er maar even in:
quote:
Putin warns of Poland’s intentions in Ukraine and Belarus

Warsaw is looking to take control over western parts of Ukraine, the Russian president claims

Polish leaders are planning to form a NATO-backed coalition to intervene in the Ukraine conflict and take over parts of western Ukraine as well as, possibly, Belarus, Russian President Vladimir Putin claimed on Friday.

Speaking at a meeting with permanent members of Russia’s Security Council, Putin said the government in Kiev is willing to go to any lengths to stay in power, including selling out its own people and handing over Ukrainian territories to “foreign owners.”
.....
"We will respond to this with all the means at our disposal," Putin stated.
Blijft vermakelijk doorzichtig hoe Putin verdeelheid poogt te zaaien/oogsten en Rusland kennelijk niet eerder soverein Oekraïne zou zijn binnengevallen om die onder Russisch gezag te plaatsen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_209983850
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209983871
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 21 juli 2023 @ 17:00:19 #13
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209984031
twitter
pi_209984082
"The western territories of present-day Poland are a gift from Stalin to the Poles, have our friends in Warsaw forgotten about this? We will remind you."

Poetin is toch echt niet meer dan een straatjochie die zijn steetcredits probeert behouden....

echt wat een niveau van redeneren.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 17:09:57 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209984202
Wanneer gaan ze Solovyev arresteren? :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209984288
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 15:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Girkin is geen useful idiot hoor.
Jawel. Je moet hem niet groter maken dan hij is. Hij is voor ons vooral belangrijk vanwege MH17 maar voor Rusland is dat niet zo. Er komt wel weer een nieuwe Girkin die wat kritiek heeft. Tot Poetin die ook weer zat is (of out of controle is) en dan word die ook weer opgeruimd. Is gewoon de oude Sovjet-Stalin doctrine.
pi_209984342
twitter
twitter

[ Bericht 27% gewijzigd door Slayage op 21-07-2023 17:33:46 ]
-Rabia Al-Basri
pi_209984556
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Je bedoeld die veroordeeld oorlogsmisdadiger? Tja.
zie email 27 oktober
  vrijdag 21 juli 2023 @ 17:43:58 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209984594
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209984678
quote:
Westerse bedrijven vrezen voor hun toekomst in Rusland nu het Kremlin de activa van Danone en Carlsberg heeft geconfisqueerd. Poetins vrienden hebben ze direct toegeschoven gekregen. Alle grote westerse bedrijven die nog in Rusland actief zijn, zoals Unilever, Coca-Cola, Pepsico en Nestlé kunnen volgens de Russische econoom Igor Lipsits nu aan de beurt komen.

Afgelopen zondag tekende president Vladimir Poetin een decreet dat de Russische staat controle gaf over de Russische dochterondernemingen van de Franse yoghurtmaker Danone en de Deense bierbrouwer Carlsberg. In dat decreet werden buitenlandse belangen in de Russische activiteiten van Danone en Carlsbergs dochterbrouwer Baltika onder het ‘tijdelijke beheer’ van het Russische federale vastgoedagentschap geplaatst.

Inmiddels zijn Baltika en Danone alweer in handen van Kremlinaanhangers. Bij Carlsberg (wiens dochteronderneming het Russische bier Baltika brouwt) is Tajmoeraz Bollojev aangesteld als directeur. Hij leidde het bedrijf al eerder en is een nauwe zakenpartner van Poetins vrienden Michaïl en Joeri Kovaltsjoek. Joeri heet de ‘portemonnee van Poetin’ te zijn. Met andere woorden: van een eerlijke aanbesteding is geen sprake geweest.

‘Andere ondernemingen zullen volgen’
Econoom Igor Lipsits van de Hogeschool voor de economie in Moskou hekelt de gang van zaken waarbij de elite ’s lands rijkdommen herverdeelt. ,,Vergeet niet dat Rusland geen modern land is, maar een feodale staat met een heersende elite en horigen’’, zegt hij. Alle grote westerse bedrijven die nog in Rusland actief zijn, zoals Unilever, Coca-Cola, Pepsico en Nestlé moeten volgens Lipsits vrezen dat ze de volgende zijn. ,,Natuurlijk is dit een trend. Andere ondernemingen zullen volgen.’’
https://www.ad.nl/buitenl(...)or-kremlin~a60fcf99/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_209984703
Hopelijk raken Heineken en Unilever alles kwijt. Kutbedrijven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_209984712
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Na de bijna coup van Wagner is Putin loyaliteit aan het kopen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_209984844
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Fuck 'em ^p^
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 21 juli 2023 @ 18:11:32 #24
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209984946
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 17:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hopelijk raken Heineken en Unilever alles kwijt. Kutbedrijven.
Nestlé is neutraal, dus die hebben geen last van deze ongein.
pi_209985223
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 17:17 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Jawel. Je moet hem niet groter maken dan hij is. Hij is voor ons vooral belangrijk vanwege MH17 maar voor Rusland is dat niet zo. Er komt wel weer een nieuwe Girkin die wat kritiek heeft. Tot Poetin die ook weer zat is (of out of controle is) en dan word die ook weer opgeruimd. Is gewoon de oude Sovjet-Stalin doctrine.
Het verschil is alleen dat hij betrokken geweest bij alle laatste strohalmpjes die de russische invloedsfeer heeft kunnen behouden (Macedonie, servie, krim, donbask etc). Hij heeft zeker belangrijk werk gedaan voor de KGB zodat de sovjet unie nog iets van invloed heeft in hun oude terrotorium. deze man is niet zomaar iemand. Bewijst wel weer dat loyaliteit en aanbidding van de partij (Of poetin) belangrijker is dan ideologie of resultaten.

De reden dat fascistische regimes altijd zich zelf (SU) of hun volk (NK) of beide (Joegoslavie) opvreten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')