Ik vind het ook wel wat apart jaquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:32 schreef Snensie het volgende:
Wat een apart gerecht. Lijkt me wel lekker hoor.
veel , iig genoeg pastaquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat apart jamet pasta erbij.
Heeft ze wel door maar lekker veilig ( qua stemmen/ eli) bij de bro'squote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:34 schreef Inka het volgende:
Babette, de aankomend psycholoog, heeft niet door dat ze geïntimideerd wordt door Marciano.
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:49 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft haar haren in een paardenstaart gedaan
Marciano: HE HEEEE straks wel weer los doen he!!!
Geloof er niets van, zeker telefoontje van Tim Hofman.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:49 schreef Yver73 het volgende:
Babette vroeg net aan Marciano waarom hij naar achteren moest? Hij wees op zijn kastje.
Heeft iemand hier iets van meegekregen? Ik heb niks op de streams gezien. Zou het echt voor zijn hart zijn geweest?
Ze zal het wel weer met de mantel der liefde bedekken.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:54 schreef cinsan het volgende:
in de reacktie op twitter over voorval bep -tiano , las ik dat bep naar k5 is geweest maar die doen er niks aan omdat volgens bep het niks ernstig was. weet niet of dit echt ook gebeurd is
Was natuurlijk een geintje zal hij wel gezegd hebben.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:54 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook.
Aan de andere kant: als Marciano zou zijn aangesproken zou hij zich nu denk ik anders gedragen. Hij is nog steeds heel dominant bezig.
Ja hij zal er wel weer mee wegkomenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was natuurlijk een geintje zal hij wel gezegd hebben.
Dat doet ze altijd al, en als ze praat zwaaien met die armen van derquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Is Babbel aan de ADHD geraakt de laatste weken.. ? ik heb nog nooit iemand in een BB zóveel met haar haar zien klooien en met de kop zien schudden als een Parkinsonnetje.. de Finale paranoia begint gevaarlijke vormen aan te nemen
Staan veel recepten met rode bieten en pasta op internet zag ik netquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:42 schreef engine het volgende:
De rode bietjes gaan met room in de blender.
Lijkt mij toch niet echt lekker met bieten uit een pot waar veelal een zuurtje in zit.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:32 schreef Chanel5 het volgende:
uitjes fruiten en rode biet, die volgens mij uit een pot kwam, daarbij in de pan???
wat is dit voor raar gedoe
Ze proeven en vinden het lekker dus zal wel okay zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staan veel recepten met rode bieten en pasta op internet zag ik net
Had er ook nog nooit van gehoord
Het is de laatste 2 weken bizar eng geworden, met dat vreselijk kleine meisjes act erbij niet echt normaal meerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doet ze altijd al, en als ze praat zwaaien met die armen van der
Praat ik ergens het gedrag van Marciano goed? Het gedrag van Jeff werd op handen gedragen destijdsquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano heeft dat zelf toegegeven in een nachtelijk gesprek met Jeff en excuus aangeboden. Wat Jeff soms allemaal deed en zei kon ook niet, maar probeer je nu het gedrag van Marciano goed te praten?
Je kan het ook met spinazie doen en dan creme-fraice er bij best lekkerquote:
Volgens Babette, weet ze ondanks dat ze gedronken heeft, altijd wat ze zegt en doet. Maar nu zal ze dan wel echt dronken zijn geweestquote:
of met echte bouirsinquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het ook met spinazie doen en dan creme-fraice er bij best lekker
Krijgen ze eens wat anders dan anders te eten.
Dat klopt, ik vraag mij gaandeweg meer en meer af of ze wel helemaal spoortquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is de laatste 2 weken bizar eng geworden, met dat vreselijk kleine meisjes act erbij niet echt normaal meer
Dit dusquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft ze wel door maar lekker veilig ( qua stemmen/ eli) bij de bro's
ja dat dusquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lijkt mij toch niet echt lekker met bieten uit een pot waar veelal een zuurtje in zit.
Is best wel lekker maar dan met verse bieten, niet uit een pot.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staan veel recepten met rode bieten en pasta op internet zag ik net
Had er ook nog nooit van gehoord
Sommige dagen jaquote:
Water loopt in mijn mond van pasta met spinazie, héérlijk!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het ook met spinazie doen en dan creme-fraice er bij best lekker
Krijgen ze eens wat anders dan anders te eten.
Best leuk bedacht toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:56 schreef engine het volgende:
Ook aan de opmaak is gedacht
[ afbeelding ]
Ja ik vind het wel grappig.quote:
En er moet wat over blijven voor de nacht-snaaier Erik, die eet vanavond nog wel 2 schaaltjes leegquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:14 schreef chufi het volgende:
4 of 5 pakken taggiatellis? maar 2 kg ongekookte pasta voor 12 personen ? Ach ja ze zullen het wel nodig hebben ..
Als het nu ook nog smaaktquote:
Het zal wel weer te flauw zijn, Marciano gister dat het eten altijd laf isquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het nu ook nog smaakt
Hij probeert altijd wel bij zijn thema dagen ook het eten er bij te betrekken.
Gaat ie maar lekker thuis eten.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het zal wel weer te flauw zijn, Marciano gister dat het eten altijd laf is![]()
Er moet minimaal 'n half zakje aromat over
Dat mens wil elke dag kip! Ook naar huis ermee, kan ze kip eten tot ze écht niet meer kan lopen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:11 schreef engine het volgende:
Alleen Moriama klaagt. Het is niet lekker en geen vlees erbij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |