Misschien krijgt ie wel een waarschuwing over het feit dat z'n interactie van gisteren op twitter rond gaat, dat ie beter moet opletten met wat ie doet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:49 schreef Yver73 het volgende:
Babette vroeg net aan Marciano waarom hij naar achteren moest? Hij wees op zijn kastje.
Heeft iemand hier iets van meegekregen? Ik heb niks op de streams gezien. Zou het echt voor zijn hart zijn geweest?
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:52 schreef woxxel het volgende:
[..]
Babette is vanochtend ook naar achter geweest. Ik denk dat er wel iets over gezegd is. Misschien vannacht al. Want ik hoor net Marciano zeggen dat ze van 4 tot 7 wakker waren
tiano is tikkende tijdbomquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:54 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook.
Aan de andere kant: als Marciano zou zijn aangesproken zou hij zich nu denk ik anders gedragen. Hij is nog steeds heel dominant bezig.
Ja en op de vloer mag je wel schrijvenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toen Tiano Jeff van de trap af probeerde te duwen had hij al rood moeten hebben, maar hij kwam er mee weg. Zal hier ook wel weer mee weg komen.
Er zijn kaarten voor minder uitgedeeld, denk aan Djedi die op de muur geschreven had
Ja tuurlijk zijn kastje, echt niet!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:49 schreef Yver73 het volgende:
Babette vroeg net aan Marciano waarom hij naar achteren moest? Hij wees op zijn kastje.
Heeft iemand hier iets van meegekregen? Ik heb niks op de streams gezien. Zou het echt voor zijn hart zijn geweest?
Straks halen ze hem er uit met de smoes dat hij zijn hart moet laten nakijken ofzo, zonder de echte reden te benoemen, zodat hij wel weg is en het programma niet verder kan schadenquote:
Probeerde er vanaf te duwen? Ik kreeg niet de indruk, dat Marciano hem eraf wilde duwen. Onzen Jeff werd opeens een heel klein kereltje, want de reactie van Marciano destijds, had Jeff niet verwacht. Hij was opeen tegen fysiek geweld onzen Jeffquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toen Tiano Jeff van de trap af probeerde te duwen had hij al rood moeten hebben, maar hij kwam er mee weg. Zal hier ook wel weer mee weg komen.
Er zijn kaarten voor minder uitgedeeld, denk aan Djedi die op de muur geschreven had
Pure aannames allemaal. Ik kreeg niet de indruk dat Babette onder de indruk was van de actie van Marcianoquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Straks halen ze hem er uit met de smoes dat hij zijn hart moet laten nakijken ofzo, zonder de echte reden te benoemen, zodat hij wel weg is en het programma niet verder kan schaden
Zou maar zo kunnen...ben wel benieuwd of ze hier iets mee gaan doen...van mij mag hetquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Straks halen ze hem er uit met de smoes dat hij zijn hart moet laten nakijken ofzo, zonder de echte reden te benoemen, zodat hij wel weg is en het programma niet verder kan schaden
Misschien omdat het thema vandaag Heelal is?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het eten eruit gaat wordt een bende zodra ze de schaaltjes omkeren. En waarom moet dat in de vorm van een UFO of planeet ze zitten niet op de basis school.
Marciano heeft dat zelf toegegeven in een nachtelijk gesprek met Jeff en excuus aangeboden. Wat Jeff soms allemaal deed en zei kon ook niet, maar probeer je nu het gedrag van Marciano goed te praten?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Probeerde er vanaf te duwen? Ik kreeg niet de indruk, dat Marciano hem eraf wilde duwen. Onzen Jeff werd opeens een heel klein kereltje, want de reactie van Marciano destijds, had Jeff niet verwacht. Hij was opeen tegen fysiek geweld onzen Jeff
Ze was dronkenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Pure aannames allemaal. Ik kreeg niet de indruk dat Babette onder de indruk was van de actie van Marciano
Ik heb al tijden terug een of andere associatie met die voetballer die naar Rusland vluchtte om zn straf te ontlopen ... foute gasten verkeerd milieuquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |