De waarheid komt altijd aan het licht.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano lag net ook met zijn ogen dicht aan zijn haren te frunniken.....
tja Marciano, sorry maar ik moet de laatste dagen toch telkens denken aan degene die hier ooit was (maanden geleden) en die al 'waarschuwde' voor Marciano, hoe hij kon zijn (en hoe wij hem nu ook al een paar keer hebben 'mogen' zien).
Diegene werd destijds afgekapt (op dat moment waarschijnlijk terecht om dat toen niets bevestigde wat diegene zei), maar verdorie.... ik begin die gast echt steeds vreemder te vinden (om het maar netjes te omschrijven)
Jammer dat het fragment zo kort is. Je ziet niet de context van het gesprek.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:55 schreef Wibehh het volgende:
Owjee, met het schandaal van The Voice, denk ik nu dat Talpa toch wel wat gaat doen;
https://twitter.com/debroervanroos/status/1682361190033379329
Baloe heet die persoon als ik het goed heb, vanmorgen was hij/zij hier in de Cos er ook even.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano lag net ook met zijn ogen dicht aan zijn haren te frunniken.....
tja Marciano, sorry maar ik moet de laatste dagen toch telkens denken aan degene die hier ooit was (maanden geleden) en die al 'waarschuwde' voor Marciano, hoe hij kon zijn (en hoe wij hem nu ook al een paar keer hebben 'mogen' zien).
Diegene werd destijds afgekapt (op dat moment waarschijnlijk terecht om dat toen niets bevestigde wat diegene zei), maar verdorie.... ik begin die gast echt steeds vreemder te vinden (om het maar netjes te omschrijven)
over sterrenstelsels gesprokenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:35 schreef engine het volgende:
We sluiten af met een inkijk onder Moraima haar jurk.
quote:
daar lag ze toch op?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:40 schreef engine het volgende:
Mirthe vraagt zich af hoe het kan dat haar sanka warm is.
Babette is vanochtend ook naar achter geweest. Ik denk dat er wel iets over gezegd is. Misschien vannacht al. Want ik hoor net Marciano zeggen dat ze van 4 tot 7 wakker warenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 16:49 schreef Yver73 het volgende:
Babette vroeg net aan Marciano waarom hij naar achteren moest? Hij wees op zijn kastje.
Heeft iemand hier iets van meegekregen? Ik heb niks op de streams gezien. Zou het echt voor zijn hart zijn geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |