Zegt Marciano niet, behalve Wendy?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:29 schreef engine het volgende:
Erik geeft het eten in de loods gemiddeld een 8. We hebben hier vrij goede koks zegt hij.
Oops dan gaan er koppen vallenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:31 schreef OmaJacky het volgende:
Zat even op Twitter te lukken, maar Tim Hoffman die de voice bende onthulde heeft er ook een getweet met filmpje van playboy en babbelkous.
Klopt en ze ging naar huis natuurlijk ook voor haar moeder maar ook zeker om haar relatie te redden. Ze zei ook nog dat als Ivor niet wilde dat ze hem ging stalken tot hij haar terug zou nemen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
DIE Ivor had toch een brief geschreven dat het uit was en dat mama alle kritiek op Wanda niet trok?
Snap ik hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:21 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Oh het is ook niet serieus mijn voorkeur, gewoon grappig bedoeld.
Met alle verwachtingen die hij heeft wordt het een grote teleurstelling voor hem als hij weer in de bewoonde wereld is.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
Erik in gesprek met Marciano..... volgens mij denkt Erik echt dat hij bij allerlei programma's gevraagd zal worden
Hij zei ook eens benieuwd te zijn naar alle berichtjes van vrouwen naar hem.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:30 schreef pingu66 het volgende:
Erik denk dat heel televisie Nederland hem buiten staat op te wachten.
Zelfs de meet en greets die de exbewoners zelf organiseren worden bezocht door anderhalve man en een paardekop.
Het is de finale van wie is de mol niet
Ze kunnen haar beter vragen haar oren eens schoon te maken.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:31 schreef engine het volgende:
Of Moraima even Nederlands kan praten![]()
Ja alweer.
Meesterlijk, is het echt waar?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:31 schreef OmaJacky het volgende:
Zat even op Twitter te lukken, maar Tim Hoffman die de voice bende onthulde heeft er ook een getweet met filmpje van playboy en babbelkous.
Wauw, goed dat het in beeld wordt gebracht en nu door velen gezien gaat worden en niet alleen door de streamers.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:55 schreef Wibehh het volgende:
Owjee, met het schandaal van The Voice, denk ik nu dat Talpa toch wel wat gaat doen;
https://twitter.com/debroervanroos/status/1682361190033379329
Focking hell. Ik had het nog niet gezien.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:55 schreef Wibehh het volgende:
Owjee, met het schandaal van The Voice, denk ik nu dat Talpa toch wel wat gaat doen;
https://twitter.com/debroervanroos/status/1682361190033379329
Al een hele discussie hier geweest.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Focking hell. Ik had het nog niet gezien.
Waarom pikt Babette dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |