Dat klopt, ik vraag mij gaandeweg meer en meer af of ze wel helemaal spoortquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is de laatste 2 weken bizar eng geworden, met dat vreselijk kleine meisjes act erbij niet echt normaal meer
Dit dusquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft ze wel door maar lekker veilig ( qua stemmen/ eli) bij de bro's
ja dat dusquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lijkt mij toch niet echt lekker met bieten uit een pot waar veelal een zuurtje in zit.
Is best wel lekker maar dan met verse bieten, niet uit een pot.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staan veel recepten met rode bieten en pasta op internet zag ik net
Had er ook nog nooit van gehoord
Sommige dagen jaquote:
Water loopt in mijn mond van pasta met spinazie, héérlijk!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het ook met spinazie doen en dan creme-fraice er bij best lekker
Krijgen ze eens wat anders dan anders te eten.
Best leuk bedacht toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:56 schreef engine het volgende:
Ook aan de opmaak is gedacht
[ afbeelding ]
Ja ik vind het wel grappig.quote:
En er moet wat over blijven voor de nacht-snaaier Erik, die eet vanavond nog wel 2 schaaltjes leegquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:14 schreef chufi het volgende:
4 of 5 pakken taggiatellis? maar 2 kg ongekookte pasta voor 12 personen ? Ach ja ze zullen het wel nodig hebben ..
Als het nu ook nog smaaktquote:
Het zal wel weer te flauw zijn, Marciano gister dat het eten altijd laf isquote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het nu ook nog smaakt
Hij probeert altijd wel bij zijn thema dagen ook het eten er bij te betrekken.
Gaat ie maar lekker thuis eten.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het zal wel weer te flauw zijn, Marciano gister dat het eten altijd laf is![]()
Er moet minimaal 'n half zakje aromat over
Dat mens wil elke dag kip! Ook naar huis ermee, kan ze kip eten tot ze écht niet meer kan lopen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:11 schreef engine het volgende:
Alleen Moriama klaagt. Het is niet lekker en geen vlees erbij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |