Ha, die stond niet aan. Kende die optie niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Check even onder settings, advanced settings, overlay of die aan staat. Als je nu Flitsmeister minimaliseert krijg je twee snelheidsbolletjes in beeld, verder niets
Ja dat durf ik niet te vertellen, ik heb mijn telefoon met ram-mount op dashboard motor zitten. Ik ging er altijd vanuit dat dat gewoon een cloned dual screen idee was zoals op de pc maar ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, die stond niet aan. Kende die optie niet.
Zie nu op het scherm van mijn telefoon de hier toegestane snelheid.
Nu nog kijken of ik dat dan ook ergens op het beeld van mijn auto te zien krijg als mijn telefoon daaraan gekoppeld is. Het scherm van mijn telefoon zelf gebruik in de auto niet.
Morgen meer in dit theater…
Nee, het scherm in de auto is geen kloon van het telefoonscherm.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja dat durf ik niet te vertellen, ik heb mijn telefoon met ram-mount op dashboard motor zitten. Ik ging er altijd vanuit dat dat gewoon een cloned dual screen idee was zoals op de pc maar ik heb werkelijk geen idee.
Zoiets zag ik laats op een motor, gemaakt met een android tabletquote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het scherm in de auto is geen kloon van het telefoonscherm.
Je gebruikt het om bepaalde apps op te tonen via Android Auto via een usb kabeltje en/of bluetooth (bijv. Maps, Waze, Spotify, Flitsmeister, Whatsapp (voorlezen en inspreken berichten), VLC, etc.), maar dat ziet er dan anders uit dan op je telefoon.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Maps neemt op Android tijdens navigatie zo'n soort layout aan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zoiets zag ik laats op een motor, gemaakt met een android tablet
Daar zijn geen licentie overeenkomsten aan te koppelen met een verdienmodel?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maps neemt op Android tijdens navigatie zo'n soort layout aan.
Je zou zeggen dat een basic schermpje met hdmi over usb in autos veel goedkoper en praktischer is?
Maps doet dat onder je history, als dat aan staat. In voertuig redelijk nauwkeurig, tijdens wandeling door de bergen minder. Weet ook te herkennen hoe je gereisd hebt (voet, fiets, auto, motor, of, ... Op basis van snelheid, acceleratie en hellingshoek).quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zou trouwens graag een functie hebben in een Navigatie app, die de gereden route vastlegt. zodat ik achteraf kan zien hoe ik nu precies gereden ben, als ik 500-700 KM gereden heb weet ik dat echt niet meer, en navi als Waze etc zijn dynamisch, die veranderen de route aan de hand van de verkeerssituatie,
Maps als in goegel maps?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maps doet dat onder je history, als dat aan staat. In voertuig redelijk nauwkeurig, tijdens wandeling door de bergen minder. Weet ook te herkennen hoe je gereisd hebt (voet, fiets, auto, motor, of, ... Op basis van snelheid, acceleratie en hellingshoek).
In maps staat naast dat zoekvakje een bolletje met je profielfoto/bedrijfslogo. Klik daar op. Timeline.quote:
Volgende rit ff checken, ik reis namelijk regelmatig naar Stuttgart, München etc en iedere keer dat ik rij ontdek in nieuwe routes waar ik langs geleid wordt. Laatste keer kwam ik over een gloednieuwe snelweg langs de Bruinkoolmijnen. Ik had echt zoiets van wtf ben ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In maps staat naast dat zoekvakje een bolletje met je profielfoto/bedrijfslogo. Klik daar op. Timeline.
A61 tot ABK Jackerath en dan de A44.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 01:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Volgende rit ff checken, ik reis namelijk regelmatig naar Stuttgart, München etc en iedere keer dat ik rij ontdek in nieuwe routes waar ik langs geleid wordt. Laatste keer kwam ik over een gloednieuwe snelweg langs de Bruinkoolmijnen. Ik had echt zoiets van wtf ben ik.
Zuidelijk van Erkelenz, dat weet ik nu, maar hoe ik gereden ben, beats me,
Als je de datum nog weer kan je die in de kalender opzoekenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 01:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Volgende rit ff checken, ik reis namelijk regelmatig naar Stuttgart, München etc en iedere keer dat ik rij ontdek in nieuwe routes waar ik langs geleid wordt. Laatste keer kwam ik over een gloednieuwe snelweg langs de Bruinkoolmijnen. Ik had echt zoiets van wtf ben ik.
Zuidelijk van Erkelenz, dat weet ik nu, maar hoe ik gereden ben, beats me,
Nog niet getest haha, ik ben gisteren om 18:30 gaan slapen en lig nog in bedquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:03 schreef Tuindier het volgende:
'morgen! Knap gedaan @:tele6! Kun je je nog bewegen vandaag?
Ik had een intensieve werk week, dus lag gisteren om 21 uur te slapen, zo moe was ik. Vandaag doe ik niks. Dadelijk eerst maar eens koffie.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 juli 2023 09:17 schreef Clubsoda het volgende:
Sommige mensen hebben 200 kilometer gelopen, andere mensen hebben spierpijn in hun handen van onkruid wieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |