Zeker.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:18 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Is dit het centrale stel hier je vragen over je soa topic?
Groetjes,
K.
Deze is te leuk om als post 301 door het leven te moetenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:23 schreef MadMaster het volgende:
@:tele6 kunnen vinden in de massa, mini meet van 2 minuten gehad enl ze loopt nog als een kievit...
Is dit genoeg vocht om over uit te glijden in de badkamer?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeker.
Alleen vragen met foto worden in behandeling genomen.
Slaksporen zijn notoir glad. Hiermee kun je wel 10 mensen een slippertje laten makenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dit genoeg vocht om over uit te glijden in de badkamer?
[ afbeelding ]
Dat was geen geil wijf, dat was een 58 jarige harige dikke zwetende man. Maar dat sluit niet uit dat je geen soa's hebt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb de hele ochtend naaktfoto's uitgewisseld met een geil wijf. Heb ik nou ook een soa?
😂quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:04 schreef Myraela het volgende:
Collega die iets te graag belt, belde mij. Ze wilde even de mail voorlezen zodat ik aanpassingen of aanvullingen door kon geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb de hele ochtend naaktfoto's uitgewisseld met een geil wijf. Heb ik nou ook een soa?
Als thee te lang staat, begint een stof genaamd TP (tea polyphenol) die erin zit te oxideren, waardoor de thee donkerder wordt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:00 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom blijft mijn pot thee zwarter worden nadat ik het zakje er al lang uit heb gehaald?
maw waarom is het 3de kopje zoveel donkerder dan het 1ste?
Wat een poëzie.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:30 schreef fietsie het volgende:
Dus.
Een kip in de instantpot
Vier bollen knoflook doorgesneden en erbij.
Drie eetlepels zout
300ml water.
Nu eens zien of er vanavond nog muggen zijn hier.
Ja zeg. Jeugdsentiment hoe met name moeders zat te genieten als de muziek voorbijkwam op de bandrecorder, waarvan ik de tapes nog steeds moet weggooien.quote:
Je probeert ze te lokken met goed eten?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 15:30 schreef fietsie het volgende:
Dus.
Een kip in de instantpot
Vier bollen knoflook doorgesneden en erbij.
Drie eetlepels zout
300ml water.
Nu eens zien of er vanavond nog muggen zijn hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |