Ik bedoel er praktisch hetzelfde mee. Discussieren over hoe voedzaam een komkommer is :’)quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:21 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Het werd bestempeld als maagvulling, maar niet voedzaam. Aka de hoeveelheid stoffen waar je daadwerkelijk wat aan hebt, valt tegen. Da's wat anders dan vullend of niet. Wel goed lezen he.
![]()
Anderen kunnen inspiratie opdoen van mijn lijstje en andersom. En jullie kunnen altijd tips en meningen geven op mijn lijstje, maar ook niet verbaasd zijn als ik daar ook weer mijn mening op geefquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:26 schreef SQ het volgende:
@:Medusa666, just out of curiosity, waarom post je hier dagelijks je eetlijstjes? Want als je het post gaan mensen er feedback op geven.
En het is ook zeker niet zo dat je zelf eerst iets tot de perfectie moet beheersen voordat je je mond open mag trekken toch?![]()
We worstelen allemaal met hetzelfde, en de ene keer gaat het beter dan de andere keer. Maar als je niet worstelt, helemaal blij bent met je eetpatroon en ook nog eens als een malle afvalt,tsja! Wat voegt posten dan toe voor je?
Haha lol. Je riep zelf dat je lijstje best voedzaam was omdat er komkommer en fruit op stond he. Het enige wat we deden was die stelling weerleggenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik bedoel er praktisch hetzelfde mee. Discussieren over hoe voedzaam een komkommer is :’)
Doet me denken aan een discussie die ik had met een oud huisgenootje (met obesitas overigens) over kip. Had het hoogste woord over kip met vel, want zoveel
meer calorieen en ongezonder.
Volgende dag zie ik haar stiekem kfc op haar kamer vretenAls je zo moeilijk en betweterig gaat doen om dingen als komkommer en kip, dan is het geen wonder dat je het allemaal niet meer volhoudt
Ja, nee, mensen te kakken zetten vanwege hun eten is mij een brug te ver.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik bedoel er praktisch hetzelfde mee. Discussieren over hoe voedzaam een komkommer is :’)
Doet me denken aan een discussie die ik had met een oud huisgenootje (met obesitas overigens) over kip. Had het hoogste woord over kip met vel, want zoveel
meer calorieen en ongezonder.
Volgende dag zie ik haar stiekem kfc op haar kamer vretenAls je zo moeilijk en betweterig gaat doen om dingen als komkommer en kip, dan is het geen wonder dat je het allemaal niet meer volhoudt
Echt super, die vooruitgang.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:47 schreef exode het volgende:
Ik heb net 1,5 kilometer heen en 1,5 kilometer terug gelopen in de regen, berg op, berg af om was in een wasmachine te doen.
Eat that Exode van 5 maanden geleden
(We zitten in een appartement, alle centrale voorzieningen zitten in een ander complex)
Dat dalen op die berg op hardloopschoenen ipv mijn bergschoenen was overigens geen hele slimme actie maandag. Ik had vrij weinig grip op de niet bepaald makkelijke paden.
Morgen gaan we de bergen weer in voor wat wandelingen op mijn wandelschoenen!
Dan moet de nood om te wassen toch best hoog zijn, ik vind het soms al te veel moeite om de was van de eerste verdieping te plukkenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:47 schreef exode het volgende:
Ik heb net 1,5 kilometer heen en 1,5 kilometer terug gelopen in de regen, berg op, berg af om was in een wasmachine te doen.
Eat that Exode van 5 maanden geleden
(We zitten in een appartement, alle centrale voorzieningen zitten in een ander complex)
Dat dalen op die berg op hardloopschoenen ipv mijn bergschoenen was overigens geen hele slimme actie maandag. Ik had vrij weinig grip op de niet bepaald makkelijke paden.
Morgen gaan we de bergen weer in voor wat wandelingen op mijn wandelschoenen!
Luchtvochtigheid is hier nu 82%, een paar maanden geleden zou ik dan amper kunnen bewegen van de benauwdheid. Nu gewoon 3 kilometer gelopenquote:
B is op zijn 9e al een stinkende puber. De stank uit de waszak vol sokken, ondergroed en zijn shirts was niet meer te harden...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Dan moet de nood om te wassen toch best hoog zijn, ik vind het soms al te veel moeite om de was van de eerste verdieping te plukken![]()
Good busy!
Ja sure, maar mij te kakken zetten in het vorige topic met hele sarcastische comments mag wel. Dubbele standaarden etc.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, mensen te kakken zetten vanwege hun eten is mij een brug te ver.
I don't like peanuts.quote:
Leugens, de weegschaal gaat heus wel wat anders zeggen als ik tussen twee weegmomenten een liter water wegklok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |