Noem er eens twee?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef Remco het volgende:
Kun je een enorm leuke losse uitzending maken zit je alsnog vast aan 10 lullige rubriekjes en een strak draaiboek.
Deed hij het eerder niet? Of als duo met Dione?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hoor het al, Herman heeft de smaak te pakken, die zit volgend jaar op de plek van Dione!
Iedereen was al weg om te gaan zuipen.quote:Op zondag 23 juli 2023 21:46 schreef JanGroen het volgende:
Heerlijk seizoen weer. Op naar volgend jaar.
Was ik de enige die zich afvroeg wat Herman na de finish deed? Er kwam niemand bij z’n microfoon. Andere jaren pikte hij er wel renners uit.
Als duo iddquote:Op zondag 23 juli 2023 21:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Deed hij het eerder niet? Of als duo met Dione?
Beter laat dan nooit.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:56 schreef Remco het volgende:
Kelderman die er na 10 jaar achterkomt dat hij toch liever knecht is dan kopman.
Ja, zo denk ik er ook over. Dione is zeker niet perfect, vooral haar wielerkennis kan beter en het mag af en toe iets kritischer, maar de huidige rolverdeling werkt wel het beste denk ik. En ze hebben samen een leuke chemie.quote:Op zondag 23 juli 2023 22:35 schreef JanGroen het volgende:
Herman is helemaal in z’n element als hij op locatie die video’s mag doen tijdens de live uitzending. Dan kan hij een beetje losser dan anders presenteren.
Aan tafel is het een beetje “te” als er 2 presentatoren zitten tegenover 3 gasten. En wie moet die filmpjes en interviews dan doen?
Ik ga nu ook kijken.quote:Op zondag 23 juli 2023 23:24 schreef golfer het volgende:
Kijk nu, na Zomergasten, deze uitzending terug.
Leuk dat Wout en Pascal er zijn.
Wat was er zo verschrikkelijk aan?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:42 schreef Adrie072 het volgende:
Verschrikkelijk weer, houd er maar mee op.
Rampzalig. Krijgen we dadelijk steeds Stef die de interviews doet ofzoquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgend jaar geen Herman meer:
https://nos.nl/artikel/24(...)oor-nieuwe-uitdaging
Glansrol van Hancockquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Rampzalig. Krijgen we dadelijk steeds Stef die de interviews doet ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |