Die is echt ZO blij dat ie er vanaf isquote:Op zondag 23 juli 2023 20:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
"Ik klaagde gewoon altijd".
Mooi die Tom.
"Ik wil het over gevoel hebben. Hoe voel lij je? "quote:Op zondag 23 juli 2023 20:55 schreef vaarsuvius het volgende:
lekker keuvelen met Dione, wie wil dat nou niet
Welgeteld 1 rebusquote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef Remco het volgende:
Kun je een enorm leuke losse uitzending maken zit je alsnog vast aan 10 lullige rubriekjes en een strak draaiboek.
Alleen de Rebus toch?quote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef Remco het volgende:
Kun je een enorm leuke losse uitzending maken zit je alsnog vast aan 10 lullige rubriekjes en een strak draaiboek.
laten we het hopenquote:Op zondag 23 juli 2023 20:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik hoor het al, Herman heeft de smaak te pakken, die zit volgend jaar op de plek van Dione!
Typisch NOS. Gaat nooit veranderen helaasquote:Op zondag 23 juli 2023 20:58 schreef Remco het volgende:
Ja en de schakelingen met Herman, de voorbereidde filmpjes van de hoogtepunten het interview met van Baarle, de podium ceremonie. Wat mij betreft allemaal niet nodig geweest.quote:
We stellen zo'n vraag ook even aan Robert Gesink.quote:Op zondag 23 juli 2023 20:56 schreef Remco het volgende:
Kelderman die er na 10 jaar achterkomt dat hij toch liever knecht is dan kopman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |